Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2008 (Anul 20, nr. 5465-5488)

2008-01-28 / nr. 5485

luni, 28 ianuarie 2008 Djokovici, noua stea a tenisului masculin Sârbul a câștigat, ieri, la Melbourne, primul turneu de Mare Șlem din carieră Tenismanul Novak Djokovici, cap de serie numărul 3, a câștigat, ieri, turneul Australian Open, impunânduse în finală, în patru seturi, 4-6, 6-4, 6-3,7-6, în fața francezului Jo-Wilfried Tsonga. Djokovici, în vârstă de 20 de ani, a înregistrat, astfel, prima reușită în finala unui turneu de Mare Șlem. El a mai disputat o astfel de finală, în septembrie 2007, la US Open, însă atunci a fost învins de Roger Federer. Adversarul lui Djokovici din finala Australian Open, Tsonga, s-a aflat în premieră în ultima fază a unui turneu de Mare Șlem. Tsonga, jucător care probabil va face parte din echipa de Cupa Davis a Franței în vederea întâlnirii cu România, din primul tur al Grupei Mondiale, va ajunge datorită accederii în finala turneului Australian Open pe locul 18 în clasamentul ATP, în competiția feminină s-a impus rusoaica Maria Șarapova, care a trecut, sâmbătă, în ultimul act, de Ana Ivanovici, cu scorul de 7-5,6-4. Șarapova a declarat că nimic nu o putea împiedica în finala cu Ivanovici să facă ceea ce trebuie pentru a învinge, nici măcar căldura. "Este extraordinar. Căldura nu m-a incomodat deloc. Eu m-am antrenat în Singapore înainte de a veni la Melbourne și acolo era, de asemenea, foarte cald. Nimic nu mă putea împiedica să fac ceea ce trebuientru a câștiga acest meci. A fost cel mai dificil parcurs care l-am avut vreodată la un turneu de Mare Șlem", a afirmat sportiva rusă. Maria Șarapova a câștigat al treilea titlu de Mare Șlem din carieră, după cele de la Wimbledon (2004) și US Open (2006). (M.F.) Ronaldo, din nou, pe tușă Atacantul echipei AC Milan, Ronaldo, care nu a jucat decât patru meciuri în acest sezon, din cauza unor accidentări la pulpă și la coapsă, a suferit o nouă leziune musculară. Brazilianul părea să-și fi revenit la începutul anului și a evoluat în trei partide în Serie A, reușind chiar să marcheze două goluri în întâlnirea cu Napoli. Antrenorul echipei AC Milan, Carlo Ancelotti, care spera ca la meciul cu Genoa, de aseară, să trimită în atac tridentul format din Ronaldo, Kaka și Pato, a fost nevoit să apeleze la italianul Alberto Gilardino, (M.F.) Fotbal flash ■ Cotidianul Libero a scris că atacantul Jaime La Torre, ultima oară la Universitario de Deportes din Peru, va ajunge mâine în România pentru a semna cu FC Steaua, manageml sportiv Adrian Ilie confirmând că acesta va ajunge la echipa a doua. Sursa citată a notat că jucătorul va ajunge gratis la Steaua, deoarece contractul său cu Universitario a expirat la finalul anului 2007. "Aveam angajament până la finalul anului trecut, iar clubul nu a crezut de cuviință să-l prelungească. Nu mi-au spus nimic și am încheiat conturile cu ei. Marți (mâine - n.r.) ajung la Steaua cu cartea verde în mână", a spus La Torre. " Atacantul stelist Victoraș Iacob va semna un contract pe doi ani și jumătate cu gruparea Kaiserslautern, formalitățile în acest sens urmând să fie finalizate astăzi. Iacob și conducerea clubului german s-au înțeles în privința contractului ce va fi valabil până în vara anului 2010. Cele două părți nu au dezvăluit detaliile financiare ale acordului. ■ Atacantul Claudiu Keserü a marcat golul victoriei la primul meci pentru noua sa formație Libourne Saint-Seurin, care a dispus, cu scorul de 1-0, de echipa Chateauroux, în etapa a 22-a a ligii secunde din Franța. Keserű a fost titular și a marcat în minutul 54. ■ Gruparea Lazio Roma l-a împrumutat pe mijlocașul argentinian Lionel Scaloni la Real Mallorca, pentru 18 luni, a anunțat gruparea din prima ligă spaniolă. Scaloni, în vârstă de 29 de ani, a mai jucat în Spania la Deportivo La Coruna, în 1997, când a venit în Europa, de la Estudiantes Plata; în perioada petrecută la Deportivo La Corina, Scaloni a câștigat Cupa și Supercupa Spaniei. în 2006, Lionel Scaloni a fost cedat la Racing Santander, iar în iunie 2007 el a semnat un contract pe cinci sezoane cu Lazio Roma, formație pentru care a jucat, însă, doar în cinci meciuri. ■ Fundașul echipei Fiorentina, Federico Balzaretti, a semnat un contract valabil până în 30 iunie 2011 cu gruparea Palermo. Balzaretti, în vârstă de 26 de ani, a fost coechipier cu Adrian Mutu la Fiorentina, în acest sezon. El a evoluat anterior la Juventus Torino. (M.F.) Renașterea bănățeană 9 Ștefan Radu, la Lazio Fotbalistul dinamovist Ștefan Radu va evolua în următoarele șase luni sub formă de împrumut în campionatului Italiei, la gruparea Lazio Roma. "Este de semnalat la Lazio achiziționarea lui Ștefan Radu, în vârstă de 21 de ani, de la Dinamo București. Jucătorul va veni sub formă de împrumut pe șase luni, iar apoi Lazio va avea dreptul să îl cumpere și îi vă propune fotbalistului un contract pe încă patru ani", a scris agenția Datasport. Dinamo București și Lazio Roma s-au întâlnit în 2007 în turul trei preliminar al Ligii Campionilor. După 1-1 la Roma și 1 -3 la București, Dinamo a ratat calificarea în grupele Ligii Campionilor. Administratorul delegat al FC Dinamo, Cornel Dinu, a declarat că nimeni nu este de neînlocuit, făcând, astfel, referire la plecarea lui Ștefan Radu de la gruparea bucureșteană. "Nimeni nu este de neînlocuit. Se întâmplă peste tot în lume, așa cum s-a întâmplat, pe vremea când eram jucător, cu mine sau cu Țălnar. La ora actuală se tratează un transfer și, mai mult ca sigur, ar putea fi vorba istoria fotbalului românesc. Mai mult decât atât, să nu uitați că vorbim despre un jucător crescut la Dinamo. Societatea noastră nu are dificultăți financiare, pentru a înțelege foarte bine acest transfer. La fel se întâmplă peste tot în lume", a spus Cornei Dinu despre cedarea fotbalistului Ștefan Radu la echipa italiană Lazio. Presa italiană a anunțat, ieri, că transferul va fi oficializat astăzi. (M.F.) Alin Stoica și-a găsit echipă Aproape de o revenire la Poli, mijlocașul a optatîn cele din urmă pentru o formație din prima ligă belgiană Mijlocașul Alin Stoica (foto), Gent, va evolua în 2008 tot în jucător liber după ce în această campionatul Belgiei, el urmând iarnă și-a reziliat acordul cu KAA să semneze un contract valabil până la finalul sezonului cu gruparea FCV Dender EH. în timpul perioadei de mercato, Alin Stoica a mai negociat cu Mouscron și Poli Timișoara. Fotbalistul a ajuns la un acord cu conducerea clubului Dender, cu care urmează să discute ultimele detalii legate de contract. "Totul este aproape aranjat pentru un contract pe șase luni cu opțiune de prelungire, în cazul că vom rămâne în prima ligă", a declarat antrenorul secund al formației Dender. Patrick Asselman. La Dender, Alin Stoica îl va avea antrenor pe Johan Boskamp, sub comanda căruia a evoluat și la Anderlecht Bruxelles. Stoica, în vârstă de 28 de ani, a mai fost legitimat la Steaua București, FC Bruges, Siena, FC Național și Poli Timișoara. (M.F., foto C.R.) Career opportunity - Corporate Relationship Manager Department: Timisoara Branch Responsibilities: • Perform sales activities in line with company sales standards, competences and sales agreed targets in terms of: volumes, profitability, sales-efficiency • Promote, sell company products and services through all sales channels • Clients identification and prospecting • Maintain and develop business relationship with existing clients and vendors • Perform activity reports • Maintain quality of the information in the company standard applications and systems by ensuring timely and accurate data input • Ensure after sales activities in order to maintain customer satisfaction Requirements: • University degree in Finance/Economics • Minimum 2 years experience in banking/finance (preferable leasing) sector • Basic Accounting knowledge • Very good English knowledge • Very good computer skills • Excellent understanding of how the company works, network of relevant internal contacts is essential • Very good interpersonal skills, excellent in building effective working relationships • Hardworking and dynamic, strong personality • Excellent analytical and creative thinking • Good all round communicator: written, oral and customer presentation skills must be outstanding • Driving license Interested aplicants should submit their up-dated CV to Timisoara Branch - in attention of Oana Matei - until Friday, February 1. Fax: 0256 436 141; oana.matei@unicreditleasing.ro UnlCredlt Leasing