Renaşterea Bănăţeană, martie 2008 (Anul 20, nr. 5514-5539)

2008-03-26 / nr. 5535

NBANAȚEANA Director onorific prof. dr. Josif Constantin Drágán Nr. 5535 - miercuri, 26 martie 2008 - 16 pagini - 1 leu întârziere birocratică Pasajul din Calea Șagului, care ar fi trebuit să intre în reabilitare anul trecut, a rămas tot în "standby". Aceasta, întrucât Primăria Timișoara mai are nevoie de circa 40-60 de miliarde de lei vechi, pentru a asigura finalitatea lucrării. Anul trecut, începerea lucrărilor a fost întârziată de vietatea Confort, care a contestat câștigarea licitației publice de atribuire a contractului de către SC Drumuri Municipale. Anul acesta, deși Confort și-a retras plângerea, s-a constatat că nu sunt bani suficienți. Primarul Gheorghe Ciuhandu a profitat de vizita ministrului Varujan Vosganian la Timișoara, de săptămâna trecută, pentru a-l ruga să urgenteze trimiterea sumei necesare pentru consolidarea pasajului. (G.S.) S-a decis PRM-ul Filiala Timiș a Partidului România Mare s-a hotărât în ceea ce privește candidații pentru posturile din vârf, la alegerile din 1 iunie La Biroul Permanent Național al PRM de astăzi, timișenii îi vor propune pe Ionuț Nasleu (foto), pentru președinția CJT, respectiv pe Ioan Brumar, la primărie. "Sunt două nume beton, cu care vom câștiga, în ambele părți. Nasleu e mai bun decât ia sau Borza, iar durul Brumar se poate bate pentru primărie", a declarat, plin de optimism, Mircea Purceld, președintele PRM Timiș. (S.F.) Inițiativă contestată Conform unei inițiative legislative, herghelia de la Izvin,care acum este în administrarea ROMSILVA, va trece, din nou, în subordinea Companiei Naționale "Herghelii de Stat",desigur, după ce instituția va fi reînființată. Senatorul Ilie Sârbu se opune inițiativei legislative, considerând că, pentru reînființarea Companiei Naționale din domeniul hergheliilor, ar fi nevoie de sume suplimentare de la bugetul de stat. Pe de altă parte, senatorul consideră că există riscul ca, în timp, aceste unități să fie acaparate de către diverse grupuri de interese, preocupate doar de o îmbogățire rapidă, pe baza unui patrimoniu de mare valoare genetică. (C.B.) www .renaștereajo Școala din Bencecu de Sus se înnoiește Creditul pentru investiții imobiliare Grad maxim de îndatorare 70% Perioada maximă de acordare 40 de ani ^ MKB Romexterra Bank De la egal la egal. Creditul pentru investiții imobiliare de la MKB Romexterra Bank este acum mai flexibil. 0800 410 310 Pentru ca tu să-ți poți îndeplini mai repede cele mai importante planuri. www.mkbromexterra.ro