Renaşterea Bănăţeană, decembrie 2008 (Anul 20, nr. 5747-5771)

2008-12-03 / nr. 5749

Uhrin, demis! După ce, luni seară, a anunțat că Dusan Uhrin va fi antrenorul lui Poli și în retur, președintele Marian Iancu și-a schimbat radical poziția în cursul zilei de ieri și a decis să renunțe la serviciile tehnicianului ceh. Boss-ul formației bănățene nu a vrut să precizeze motivul despărțirii de cel care a obținut cele mai bune rezultate ale grupării de pe Bega în era BkP, însă se pare că Iancu a fost deranjat de discuțiile pe care Uhrin a început să le demareze cu alte cluburi din Liga I. "S-au schimbat datele problemei, vom căuta un alt antrenor, tot de talia lui sau chiar mai bun. Sută la sută ne vom despărți de Dusan Uhrin, nu mai e cale de întoarcere. Nu aș face niciodată nimic care nu ar fi în interesul clubului. Voi face cunoscut motivul despărțirii de Uhrin la momentul potrivit. .fiul meu este în interesul echipei. Nu mai aveam liniștea și încrederea să mai lucrăm împreună. Am garanția că am luat o decizie corectă din respect pentru toți cei care iubesc acest club", a declarat, aseară, Marian Iancu. DARIUS PETRU www .renaștereajo I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 5749 - miercuri, 3 decembrie 2008 - 16 pagini - 1 leu Duminică sosesc primii brazi în piețele timișorene Până atunci, comercianții oferă ornamente Liber spre Parlament Tabloul candidaților timișeni care ne vor reprezenta în noul Parlament s-a limpezit, ieri, după redistribuirile naționale. Gheorghe David (PD-L) și Nicolae Robu (PNL) au devenit, cu certitudine, senatori, în colegiile 1 și 2, iar Marius Dugulescu și Maria Barna au acces în Camera Deputaților, în colegiile 3 și 4, potrivit ultimelor date comunicate. De asemenea, în urma redistribuirii, în Colegiul 8, va fi deputat liberalul Claudiu Țaga, unde, până ieri, favorit era Baba Gabor (UDMR), (S.F.) Marius Dugulescu (PD-L), Maria Eugenia Barna (PSD), Claudiu Țaga (PNL), 55 ani, 34 ani, teolog 49 ani, economist inginer Stare de urgență fiscală în California