Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2009 (Anul 21, nr. 6000-6026)

2009-10-19 / nr. 6015

Au apărut primele fisuri în noua coaliție ln Antonescu, pentru declarațiile potrivit cărora îl va desemna pe Klaus Johannis premier și dacă va deveni șef al statului, spunând că are senzația că liberalul vrea să-l folosească pe Iohannis și ca agent electoral pentru campanie. Mircea Geoană a făcut declarația în acest sens la emisiunea "După 20 de ani", care a fost difuzată ieri-dimineață de un post de televiziune. Liderul PSD a fost întrebat, în emisiune, cum comentează faptul că liderul PNL, Crin Antonescu, a anunțat că edilul Sibiului, susținut de PNL, PSD și UDMR pentru funcția de premier, este și persoana pe care intenționează să o nominalizeze ca premier dacă va câștiga alegerile prezidențiale. "Pe Johannis îl spune din toată inima, dar domnul Ionescu face aceeași greșeală pe care i-o reproșăm cu toții domnului Băsescu. Un președinte nu poate să spună înainte să constate o majoritate și înainte să se consulte cu partidele cine va fi primministru. Continuare în pagina 3 Muntenii Timișului s-au adaptat la noutățile mileniului III Legenda spune că, ori de câte ori năvăleau peste ei "investitorii ",românii se retrăgeau la munte și sabotau, astfel, istoria. De fapt, lucrurile n-au stat niciodată așa, fie și numai pentru că la vale, unde-și aveau ogoarele și conturile bancare, era fost de făcut comerț cu năvălitorul, se mai punea de un meci de fotbal sau de o alianță electorală (de regulă, împotriva vreunui imperiu) și, la momentul-cheie, se putea detona mămăliga. Muntele rămânea locul de entertainment între o insurecție și o revoluție, dar și punctul "de belvedere", de unde se puteau evalua mai bine forțele inamicului. Nu altfel au stat și stau încă - lucrurile cu zona montană a Timișului, altminteri cel mai întins județ de câmpie al țării. Aici, în pădurea de fag ce acoperă cea mai mare parte a "Bucovinei Banatului", își duc viața, generație după generație, aproximativ 30.000 de oameni. Polarizat, în decursul ultimei mii de ani, când de Cetatea Marginei, când de Târgul Făgetului, acest colț de nord-est al provinciei istorice a Banatului era deplâns, pe la 1939, în paginile monumentalei Enciclopedii a României pe care o coordonase legendarul sociolog Dimitrie Gusti, pentru faptul că "satele lui n-au suferit modificări sociale și economice mai însemnate" față de veacurile anterioare. Continuare în pagina 5 Abonati-vă la Renașterea bănățeană! 1 9 ț" [~7 reducere față de prețul 1i de vânzare cu bucata Avantaje. es- față de vânzarea cu bucata economistți, lunar, 11 lei (11 numere de ziar); es- lunar, puteți câștiga 4 televizoare color și 10 premii a câte 100 lei. x televizor Eurocolor : 1 Prețul abonamentului pentru luna noiembrie este 15 lei, plus taxa poștală. Abonamentele se pot face până miercuri, 28 octombrie, la oficii și la factorii poștali, și până sâmbătă, 31 octombrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress. *9 10 abonamente în plus, biciclete v-au adus! Campania "10 abonamente în plus, biciclete v-au adus!" continuă. Oficiile și ghișeele poștale care, pentru luna noiembrie, contractează cu zece abonamente în plus față de luna iulie, primesc câte o bicicletă. Condiția este ca numărul abonamentelor să nu scadă până la sfârșitul anului. Titlurile zilei Poli, în sfârșit pe primul loc www .renașterea jo Pagina Dedublarea arheologului Pagina 4 - Stațiile RATT, acoperite doar pe jumătate Pagina 8 ^ *. mir Marian Drăgulescu, gimnastul de aur! Gimnastul român Marian Drăgulescu a cucerit, sâmbătă și seri, două titluri de campion mondial, la sol și la sărituri, în cadrul concursului găzduit de capitala Angliei, Londra. Revenit în competiții după ce și-a anunțat retragerea din sportul de performanță, Drăgulescu (28 de ani) a ajuns acum la un total de opt medalii de aur câștigate la cea mai importantă întrecere din lume. „ „ ... „ Detalii in pagina 7_