Renaşterea Bănăţeană, decembrie 2009 (Anul 21, nr. 6052-6075)

2009-12-03 / nr. 6053

Personalul încadrat la Ministerul Administrației și Internelor a început imunizarea pentru virusul AHM1. Medicii și asistentele care lucrează în unitățile sanitare timișene au avut timp de gândire până ieri, pentru a da un răspuns în privința vaccinării împotriva gripei noi. Același lucru l-au făcut și elevii de peste 16 ani și studenții. Unitățile în care ei activează vor primi astăzi cantitatea de vaccin solicitată. "Aproximativ 4.900 de doze de vaccin au fost alocate celor din Ministerul Administrației și Internelor. Mâine (astăzi n j.) vom centraliza datele primite de la spitale, Inspectoratul Școlar Județean Timiș, de la rectoratele universității, de la primărie - care are în subordine medicii din școli - și de la unii medici de familie, pe care am reușit să îi contactăm. Continuare în pagina 4 Medicii, pro și contravaccinare Timișoara are, în sfârșit, o bucată de centură După câțiva ani de promisiuni, lucrări în dorul segii, amânări și schimbări, Timișoara s-a ales cu o porțiune de centură în partea de nord. Ieri, șoseaua ocolitoare dinspre Arad spre Lugoj a fost dată în funcțiune, în prezența interimarilor Emil Boc și Radu Berceanu, veniți special la Timișoara pentru acest eveniment. Cei doi oficiali au promis că vor tăia panglica centurii la 1 decembrie, după ce au primit asigurările directorului Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara (DRDPT), Ioan Malița, că nu vor mai exista alte întârzieri privind finalizarea șoselei, la care lucrările au început încă din anul 2003. Continuare în pagina 2 www xenasterea.ro Buturuga n-a fost mică, dar nici cazul foarte mare Poli Timișoara - Ajax Amsterdam 1 -2 (1 -1) An de mămăligă și țuică în agricultura timișeană "Când trebuie să dai trei sau patru prieteni și pleci în Spania, la muncă litri de lapte de la vaca din ogradă, în construcții sau, dacă te ține, îți ca să bei o cafea la birtul satului, ce deschizi pizzerie în Norvegia", poți să faci? îți iei rămas bun de la Continuare în pagina 7