Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2010 (Anul 22, nr. 6279-6303)

2010-09-11 / nr. 6287

10 Renașterea bănățeană Polo România, a șaptea echipă din Europa Naționala de polo a României a ocupat, ieri, locul 7 la Campionatul European de la Zagreb, după ce a învins vicecampioana mondială Spania, scor 8-7 (0-0, 4-3, 4-0, 0-4). După o primă repriză "albă", 0-0, spaniolii au deschis scorul în minutul 12 și au condus cu 3-1, dar replica ulterioară a României a fost excelentă, jucătorii antrenați de Kovas István conducând la finalul reprizei a treia cu 8-3. Meciul părea jucat în debutul reprizei a patra, dar Spania a revenit în forță, 8-7 (min. 30), aducând emoții României pe final. Ultimul atac al meciului a aparținut Spaniei, când mai erau 18 secunde, dar tricolorii au fost norocoși, portarul Stoenescu apărând șutul ibericilor. Marcatorii tricolori au fost C. Radu 3 goluri (17 în total la CE de la Zagreb, golgeter al României), Bușilă 2, Iosep 1, Kadar 1, Diaconu 1. Pentru iberici au înscris Molina 3 goluri, Martin 1, Espanol 1, Garcia 1 și Mallaradh 1. în faza grupelor, România învinsese Spania, scor 11- 10. Tricolorii au încheiat CE de la Zagreb pe locul 7, dar nereușind să acceadă în primele cinci locuri, calificante direct la CE din 2012, vor fi obligați să joace calificări pentru turneul final, programat în Olanda peste doi ani. Astăzi, în finala mică, se vor duela Serbia și Ungaria (ora 18,30), în timp ce pentru medaliile de aur vor lupta învingătoarele din semifinale, Italia și Croația (ora 22). Caleidoscop ■ Perechea americană Liezel Huber /Bob Bryan (foto), cap de serie numărul 1, s-a impus în proba de dublu mixt de la US Open. Liezel Huber și Bob Bryan au învins perechea cehopakistaneză Kveta Peschke/Assam-Ul- Haq Qureshi, scor 6-4, 6-4. ■ Mijlocașul Ciprian Vasilache, în vârstă de 27 de ani, a semnat un contract valabil pentru doi ani cu gruparea FCM Târgu-Mureș, infrrmează site-ul oficial al grupării ardelene. Vasilache a mai evoluat la formațiile FC Baia Mare, Gloria Bistrița, Rapid București, Pandurii Târgu Jiu și Ceahlăul Piatra-Neamț. ■ Clubul Gloria Bistrița l-a achiziționat, ieri,pe mijlocașul senegalez Abdou Khadre Guirassy, care a jucat ultima oară în Portugalia la Nacional Madeira, în vârstă de 21 de ani. Guirassy a debutat la tineretul formației Sporting Braga, în Portugalia, jucând apoi la GD Riberao (liga a doua portugheză, 2008-2009) și Nacional Funchal (prima ligă din Portugalia, 2009-2010), echipă cu care a participat în tururile preliminare ale Ligii Europa, după cum informează site-ul oficial al clubului Gloria. Echipa bistrițeană mai are în lot un fotbalist senegalez, mijlocașul Souleymane Keita. ■ Jucătoarea de tenis Cristina Dinu a fost eliminată în turul trei al junioarelor la US Open. Dinu a fost învinsă, în turul trei, cu scorul de 6- 2, 6-3, de Iulia Putințeva (Rusia). ■ Jucătoarea de tenis Liana-Gabriela Ungur a fost eliminată în turul doi al turneului ITF de la Biella (Italia), dotat cu premii în valoare totală de 100.000 de dolari. Ungur a fost învinsă de Mathilde Johansson (Franța), scor 6-3, 6-1. ■ Sportiva Patricia Chirea, a cincea favorită a competiției, a fost eliminată în turul doi al turneului ITF de la Sarajevo (Bosnia), dotat cu premii în valoare totală de 10.000 de dolari. Chirea a fost învinsă de Viktoria Tomova (Bulgaria), scor 6-2,6-1. Tot la Sarajevo, Claudia Antonia Enache a învins-o, în turul doi, pe Lena Litvak (SUA), a doua favorită a competiției, scor 6-7 (5), 7-5,6-2 și va juca în sferturi cu Blanka Szavay (Ungaria), în proba de dublu de la Sarajevo, perechea Patricia Chirea/ Lena Litvak (România/SUA), cap de serie numărul unu, a fost eliminată în turul doi de cuplul croat Matea Cutura/Ani Mijadka, scor 6-2, 6-1. Argentina Se retrage Tevez? Atacantul argentinian al echipei Manchester City, Carlos Tevez, a lăsat să se înțeleagă că și-ar putea încheia cariera internațională înainte de Cupa Mondială din 2014, care se va desfășura în Brazilia. "Adevărul este că nu știu dacă voi rămâne în echipa națională până în 2014, pentru că dacă m-am putut pregăti bine pentru CM din Africa de Sud, nu cred că o voi putea face pentru cea din 2014. Nu știu dacă voi mai avea ce să dau pentru echipa națională", a declarat Tevez pentru cotidianul argentinian Clarin, la o zi după ce a marcat un gol în victoria Argentinei, cu scorul de 4-1, în fața campioanei mondiale Spania, într-un meci amical, într-un alt interviu acordat publicației Ole, Tevez (26 de ani) a declarat că organismul său este obosit. La o remarca a jurnalistei de la Ole cum că pare că dorește să se îndepărteze de echipa națională, Tevez a răspuns: "Cred, da. Este o idee pe care o am. Am încă dorința de a juca, însă nu știu dacă o voi mai avea până în 2014. Nu știu, este dificil. Nu spun însă că mă voi opri de mâine. Pentru moment, merge, vom vedea în viitor, în prezent, nu pot să dau mai mult, însă nu vreau nici ca totul să se prăbușească, însă, dacă organismul nu mă mai ascultă...". De asemenea, într-o declarație acordată postului TgC Sports, jucătorul echipei Manchester City a afirmat că prezența sa în echipa națională se datorează "fanilor și familiei". "Dacă ar fi depins numai de mine, nu aș mai fi rămas", a spus Carlos Tevez. Defoe stă trei luni Atacantul formației Tottenham, Jermain Defoe, va fi indisponibil trei luni și nu șase săptămâni, așa cum se anunțase inițial, din cauza unei accidentări la o gleznă, a anunțat, ieri, clubul englez. Internaționalul englez s-a accidentat, marți, la meciul Angliei cu Elveția, scor 3-1, fiind supus unei intervenții chirurgicale. Defoe, în vârstă de 27 de ani, a marcat trei goluri, vinerea trecută, în meciul cu Bulgaria, scor 4-0, pe Wembley. sâmbătă, 11 septembrie 2010 Mayweather are probleme cu legea Pugilistul american Floyd Mayweather, sextuplu campion mondial, a fost dat în urmărire de poliția din Las Vegas, care vrea să-l audieze după ce a primit o plângere pentru violențe conjugale, depusă de fosta parteneră a sportivului. Mayweather, în vârstă de 33 de ani și de șase ori campion mondial la cinci categorii diferite, nu se afla la locuința lui din Las Vegas, joi, când polițiștii s-au prezentat să-l audieze în cazul acestei plângeri, a declarat ofițerul Barbara Morgan. Fosta parteneră a lui Mayweather, al cărei nume nu a fost menționat, susține că sportivul a lovit-o în timpul unei dispute. Femeia a fost transportată la spital, însă nu are răni serioase. AC Milan Ibrahimovici și Robinho au fost prezentați oficial Jucătorii Zlatan Ibrahimovici și Robinho au fost prezentați oficial la AC Milan, administratorul delegat al clubului, Adriano Galliani, declarând, cu această ocazie, că vânzarea brazilianului Kaká în anul 2009, la Real Madrid, a "fost uitată". "Vânzarea lui Kaka a fost uitată. Chiar înainte să-și demonstreze capacitățile tehnice pe teren, cele două noi achiziții au suscitat un entuziasm incredibil în rândul suporterilor. Vântul șia schimbat direcția încă din ziua sosirii lor. Idila dintre președintele Berlusconi și suporteri, care a durat din 1986 (n.r. - anul sosirii lui Berlusconi la conducerea clubului milanez) până la vânzarea lui Kaka, continuă acum și vreau să le mulțumesc celor doi jucători pentru că ne-au redat entusiasmul", a spus Adriano Galliani în fața a sute de jurnaliști strânși la etajul opt al unui hotel de lux din Milano, unde au fost prezentați cei doi jucători. "Este cel mai frumos tricou cu care am jucat", a declarat suedezul Ibrahimovici, achiziționat pentru suma de 24 de milioane de euro de la FC Barcelona și care a mai evoluat la Internazionale Milano (2006-2009) și Juventus Torino (2004-2006). Atacantul suedez a adăugat că nu îl interesează faptul că suporterii echipei Inter îl detestă. "Dacă sunt pasionați de fotbal, ei ar trebui să fie mulțumiți. Trecutul nu mă mai interesează, viitorul meu este AC Milan", a mai spus jucătorul. La rândul său, Robinho a declarat că și-a dorit întotdeauna să joace la AC Milan. "Este una dintre cele mai mari echipe din Europa și toți brazilienii care au jucat aici au trăit momente deosebite", a spus brazilianul.