Renaşterea Bănăţeană, iulie 2011 (Anul 23, nr. 6532-6557)

2011-07-27 / nr. 6554

miercuri 27 iulie 2011 Goian a semnat cu Glasgow Rangers Fundașul român al echipei Palermo, Dorin Goian, a semnat un contract pe trei sezoane, până în 2014, cu Glasgow Rangers, a anunțat, pe siteul oficial, gruparea scoțiană. Dorin Goian a afirmat că este încântat să se afle la echipa antrenată de Ally McCoist. "Sunt bucuros să fiu aici. Pentru mine este o mare onoare să joc pentru un club ca Rangers. Este una dintre cele mai mari echipe din Europa și a jucat mulți ani în Liga Campionilor. Când auzi că o echipă ca Rangers e interesată de tine, nu poate fi decât un lucru bun. Aveam contract cu Palermo, dar ei m-au sunat și mi-au spus că pot veni aici dacă vreau. Am avut doar gânduri bune în legătură cu această mutare. Nu știu prea multe despre Rangers și i-am văzut jucând doar la televizor. Nu-i știu prea bine pe jucători, dar îl știu pe Ally McCoist, care a fost un jucător foarte bun și acum este manager", a declarat Goian pentru site-ul oficial al grupării Glasgow Rangers. în materialul de prezentare al lui Goian de pe site-ul scoțienilor, titlul este: "Unul dintre cei mai buni din Europa". Podolski, lăsat fără Antrenorul echipei FC Köln, Stale Solbakken, a anunțat că Lukas Podolski nu va mai fi căpitanul formației în sezonul viitor, informează cotidianul Marca. Noul căpitan al echipei va fi brazilianul Pedro Geromel. "Pot să înțeleg reacțiile pe care această decizie le va provoca și pot înțelege decepția fanilor, dar cer să se înțeleagă că această decizie este în beneficiul echipei", a explicat norvegianul. El crede că Pedro Geromel "va ajuta la promovarea noii culturi a acestei echipei și va personifica noul concept la nivel sportiv". "Am discutat cu Podolski, este dezamăgit, dar respectă și înțelege motivele acestei decizii", a mai spus Solbakken, banderolă Stoicikov, consilier la FC Rostov Clubul rus de primă ligă FC Rostov l-a angajat pe fostul star al fotbalului bulgar Hristo Stoicikov în funcția de consilier, în încercarea de a depăși dificultățile, echipa aflându-se la retrogradare, informează AFP, citând presa locală. Stoicikov, în vârstă de 45 de ani, va fi însărcinat cu toate proiectele sportive ale clubului, a anunțat managerul general Iuri Belous. Bulgarul îl va consilia și pe președintele grupării, Sergei Gorban. Echipa ocupă locul 14 în clasament (din 16 echipe), după 17 etape. PSG l-a luat pe Bisevac Fundașul sârb Milan Bisevac (Valenciennes) a semnat un contract pe trei sezoane cu Paris Saint- Germain, a anunțat clubul parizian, citat de AFP. Bisevac se alătură altor doi jucători prezentați, luni, internaționalii francezi Jeremy Menez (AS Roma) și Blaise Matuidi (Saint- Étienne). Sârbul a mai jucat la Zeleznicar și Steaua Roșie Belgrad, iar în Franța a evoluat și la RC Lens. Gourcuff va fi operat Mijlocașul echipei Olympique Lyon, Yoann Gourcuff, va fi operat, astăzi, la glezna stângă, a anunțat, luni seară, clubul francez. Jucătorul are o inflamație a cartilajului de la glezna stângă "provocată de un corp străin în articulație", conform unui comunicat al grupării franceze. Mijlocașul a părăsit stagiul echipei din Austria, de la începutul lunii, și nu a jucat în meciurile amicale cu Red Bull Salzbourg, Genk și Hannover '96. Sport Renașterea bănățeană I 9 Emoții risipite pe semicerc Echipele de handbal feminin românești și-au aflat, ieri, adversarele din cupele europene, la tragerea la sorți, de la Viena: Turul II al Cupei Cupelor (turul în 12 octombrie, returul în 8-9 octombrie): Oțelul Galați- EHF Kastrioti (Kosovo), turul III al Cupei EHF (turul în 5-6 noiembrie, returul în 12-13 noiembrie), SPR Lublin (Polonia)-CSM București și câștigătoarea confruntării din turul II, dintre Maccabi Ramat Gan (Israel) și Bnei Hertzeliya (Israel), cu HC Zalău. în Challenge Cup, handbalul feminin românesc nu are reprezentante, în Liga Campionilor, Oltchim Râmnicu Vâlcea și U Jolidon Cluj și-au aflat adversarele la finalul lunii trecute. Oltchim va evolua în grupa preliminară D, cu SD Itxako, Dinamo Volgograd și o echipă din turul doi preliminar, în timp ce U Jolidon Cluj a fost repartizată în grupa 1, din turul secund, cu formațiile Viborg, Rostov Don și o echipă din turul I. Debutul campionatului Turciei, amânat Federația Turcă de Fotbal a decis ca debutul noului sezon, care era programat pentru 5 august, să fie amânat pentru 9 septembrie, din cauza anchetei ce privește meciurile trucate, informează site-ul tuttomercatoweb.com. Săptămâna trecută, a delegației de Federației Turce a fost la Nyon pentru a se întâlni cu reprezentanții UEFA și a le prezenta situația investigațiilor. Poliția turcă a arestat la 3 iulie mai mult de 80 de persoane, ca parte a unei investigații privind suspiciunea de trucare a 19 meciuri din prima divizie din sezonul 2010-2011. Pentru moment, 26 de suspecți au fost plasați în arest preventiv. Printre persoanele importante din fotbalul turc care au fost arestate se află președintele clubului Fenerbahce, Aziz Yildirim, și președintele grupării Trabzonspor, Sadri Sener. Clubul Beșiktaș a anunțat că va înapoia federației naționale Cupa Turciei, trofeu pe care l-a câștigat în sezonul 2010-2011, după plasarea în detenție provizorie a doi dintre responsabilii acestei grupări, pentru presupusă implicare în cazul meciurilor trucate. Conform presei turce, clubul Fenerbahce și președintele său sunt în centrul afacerii de trucare a meciurilor din sezonul 2011-2012,în care gruparea din Istanbul a câștigat titlul de campioană la golaveraj în fața formației Tranzonspor. Echipa Fenerbahce a câștigat titlul în sezonul 2010/2011, după victoria cu 4-3 din meciul cu Sivasspor, din ultima etapă a campionatului, în dauna formației Trabzonspor. Anchetatorii au suspiciuni de manipulare a rezultatelor a 19 meciuri din prima ligă, în sezonul trecut, și vizează, de asemenea, alte ilegalități comise de oficiali ai unor cluburi. Calificare ratată Sportivul Dragoș Agache a ratat, ieri, calificarea în finala probei de 50 metri bras, la Campionatul Mondial de la Shanghai. Dragoș Agache a încheiat semifinala a 2-a pe locul 6, cu timpul de 27.71 secunde, mai bun ca în serii, când a încheiat cursa cu timpul de 27.75 secunde, pe locul 9. Finala probei de 50 metri bras va avea loc astăzi. La 100 de metri bras, sportivul român a ratat, luni, calificarea mai departe. La CM de la Shanghai, România mai este reprezentantă de Camelia Potec, ce a ratat până în prezent finalele la 400 și 1500 de metri liber, urmând să mai ia startul într-o singură probă, cea de 800 de metri liber. Barrios, pe tușă Lucas Barrios, atacantul Paraguayan al formației Borussia Dortmund, accidentat, va fi indisponibil între două și trei săptămâni, a anunțat, ieri, campioana Germaniei. Jucătorul de 26 de ani s-a accidentat la coapsă la meciul pierdut de Paraguay, scor 0-3, în finala cu Uruguay, de la Copa America. Potrivit medicului formației Borussia Dortmund, Markus Braun, accidentarea lui Barrios va fi vindecată "până în trei săptămâni": în ultimul sezon al campionatului Germaniei, atacantul a marcat de 16 ori.