Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2011 (Anul 23, nr. 6609-6634)

2011-10-19 / nr. 6624

RATT ar putea rămâne fără curent O copie aproape la indigo a situației de acum o lună s-a consemnat ieri, când compania ENEL a amenințat, din nou, că va întrerupe furnizarea curentului electric către Regia Autonomă de Transport Timișoara, ceea ce ar însemna ca locuitorii orașului să rămână fără tramvaie și troleibuze începând de vineri noaptea. "Regia Autonomă de Transport Timișoara înregistrează restanțe la plata facturilor de energie electrică aferente perioadei iulie 2011 - octombrie 2011, în valoare totală de peste 1,5 milioane lei. Așa cum am precizat și cu alte ocazii, Enel a întreprins numeroase demersuri de rezolvare a situației pe cale amiabilă, în vederea recuperării debitului prin: transmiterea de notificări de plată, acordarea de amânări succesive la plată, încheierea de convenții de eșalonare, jituri de conciliere. Din păcate, în ciuda tuturor acestor demersuri, debitul restant nu a fost recuperat, în același timp, din considerente obiective și care privesc în mod deosebit grija companiei Enel față de comunitățile locale, s-a amânat în mod sistematic întreruperea furnizării energiei electrice sau acționarea în instanță pentru neplată. Continuare în pagina 5 Mâine începe recensământul populației și al locuințelor . Primirea recenzorilor și dialogul cu aceștia sunt obligatorii . Amenda pentru cei care refuză să prezinte datele necesare ajunge până la 5.000 de lei . Așa nu trebuie însă deschisă oricui: operatorii trebuie să-și anunțe în prealabil vizita și să prezinte actul de identitate și legitimația de recenzor . Toate informațiile oferite beneficiază de protecția confidențialității de abonezi și câștigi! Nu mai puțin de 20 de abonați ai ziarului "Renașterea bănățeană" vor putea fi premianții din luna noiembrie. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției diitanța de abonament în original, pentru luna noiembrie, care va participa la toate cele patru concursuri: televizor, aspirator, telefon mobil, bani. Câștigurile constă în 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Tragerea la sorți va avea loc săptămânal pentru televizor și o dată pe lună pentru celelalte trei concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Prețul abonamentului pentru luna noiembrie 2011 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rotispet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna noiembrie 2011 se pot face până joi, 27 octombrie 2011, la oficii și la factorii poștali, și până luni, 31 octombrie 2011, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economistii: lunar, 21 lei (14 numere de ziar) Titlurile zilei \