Renaşterea Bănăţeană, august 2012 (Anul 24, nr. 6860-6885)

2012-08-07 / nr. 6865

BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Drăgan Nr. 6865 - marți, 7 august 2012 - 24 pagini -1,5 lei Guvernul Ponta s-a schimbat la față Remaniere la Palatul Victoria. După demisiile lui Ioan Rus și a lui Victor Paul Dobre, anunțate la orele dimineții de ieri, premierul Victor Ponta a prezentat cinci schimbări în cabinetul pe care îl conduce. Ponta a spus, după ce s-a întâlnit la Cotroceni cu Crin Antonescu, că i-a propus ca miniștri pe Mircea Dușa la Ministerul de Interne, pe Radu Stroe ca ministru delegat pentru Administrație Publică, pe Titus Corlățean la Ministerul de Externe, pe Dan Șova pentru Relația cu Parlamentul și pe judecătorul Mona Pivniceru la Justiție. El a precizat că propunerile au fost accepate de către președintele interimar Crin Antonescu. Mircea Dușa îi va preda astfel postul de ministru pentru Relația cu Parlamentul lui Dan Șova, senator PSD, iar Titus Corlățean va schimbă portofoliul Justiției cu cel al Afacerilor Externe. Continuare în pagina 3rd Timișul este județul cu cei mai puțini săraci din țară Săptămânal, zeci de locuri de muncă sunt puse la cât de repede poți găsi, odată ce ai rămas șomer, un bătaie de firmele timișene și făcute publice de Agenția jol pe măsura calificării și, mai ales, a așteptărilor pe județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Timiș, care le ai. De bine, de rău, însă, Timișul se situează cât sunt de tentante aceste slujbe, cât de îmbietoare mult sub rata șomajului național, ajunsă luna trecută sunt pachetele salariale și în ce măsură acoperă ele la 7,6 la sută, cererea de pe piață, asta e o altă poveste, fiind de discutat ■ Rezultatele la examenul de titularizare se afișează astăzi în total, în întreaga țară, 28.373 de candidați s-au prezentat la probele scrise pentru ocuparea posturilor didactice,din învățământul preuniversitar ce au avut loc în 2 august, în 1.161 de centre de examen. Dintre aceștia, 40 de candidați au fost eliminați ca urmare a unor tentative de fraudă, iar 2.843 de candidați s-au retras (2.607 din motive personale, 236 din motive medicale). 1 SUtiMTr în fina 7 Prețurile apartamentelor au scăzut vertiginos întărirea euro față de leu este unul dintre motivele ieftinurilor de pe piața rezidențială Nivelul minim al prețurilor apartamentelor din marile orașe, de la începutul crizei imobiliare încoace, a fost atins luna trecută, când s-a consemnat, în același timp, cea mai importantă ieftinire pe segmentul rezidențial din acest an. în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, la nivel național, apartamentele erau mai ieftine cu cinci la sută, la sfârșitul lunii iulie, potrivit măsurătorii realizate de portalul imobiliar e jo. Scăderea prețurilor este pusă în legătură, cu temei, cu aprecierea puternică a euro în raport cu moneda națională, pe o piață cu o cerere care rămâne, totuși, redusă. Panta descendentă este resimțită la nivelul marilor orașe analizate, cu excepția Brașovului, unde a fost înregistrată o evoluție atipică. Excepții sporadice mai sunt întâlnite doar la anumite subcategorii de apartamente. Zidurile zilei Pagina Ciuhandu așteaptă ca Orza să se delimiteze de Moldovan Pagina Animale sacrificate din cauza secetei www .renaștereajo CURSUL VALUTAR 4,5740 lei 3,6997 lei gr. 191,0915 lei/gram Supliment de cultură PARALELA« în interiorul ziarului !