Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2012 (Anul 24, nr. 6886-6910)

2012-09-17 / nr. 6899

învățători absenți la primul clopoțel De-o șchioapă ori mai răsăriți, de mână cu vreun tătic ori vreo bunică cel puțin la fel de emoționați ca și ei, mii de prichindei s-au pregătit, unii pentru prima oară, să treacă astăzi pragul sălilor de curs. Cei mai tineri învățăcei din județul Timiș nu s-au desprins încă bine de grădiniță, sunt cei 3.675 de copii care azi încep clasa pregătitoare. Lor li se alătură elevii de școală primară, de gimnaziu, precum și liceeni, astfel încât numărătoarea tuturor celor care se află azi în așteptarea primului clopoțel ajunge la exact 81.466 de copii și adolescenți. Alți 18.328 de micuți vor lua, însoțiți de părinți, calea grădinițelor din județ. Pentru toți, mari sau mai mari, va fi, fără îndoială, prilej de mare bucurie, de reîntâlnire cu colegii și dascălii, cu doamna educatoare sau cu învățătoarea care, în anul școlar care stă să înceapă, îi va îndruma pe calea cunoașterii. Continuase în pagina 3 Ruga le-a readus timișorenilor zâmbetul și voia bună încă din prima zi a Rugii Timișoarei, sute de locuitori ai capitalei Banatului s-au strâns în Parcul Rozelor, pentru a urmări un adevărat regal folcloric, oferit de Ansamblul "Timișul" și de o serie de îndrăgiți soliști de muzică populară. Rând pe rând, au urcat pe scenă formațiile de copii și tineret de la "Timișul" și soliștii vocali Dolores Dongea,Geanina Beloiu,Camelia Florea, Vlad Bodnar și Marius Matei, urmați de Mihaela Petrovici, Zorica Savu, Carmen Biruescu, Stana Stepănescu, Doriana Talpeș, Lavinia Buru, Vasile Conea, Adrian Stanca, Dumitru Stoicanescu și Cornel Briciu. Continuare în pagina 2 Premii peste premii la "Renașterea bănățeană" Te abonezi ! O șansă în plus pentru abonații pe 3 luni, un weekend la Buziaș! "Renașterea bănățeană" continuă să ofere premii substanțiale. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției distanța de abonament în original, pentru luna octombrie 2012, care va participa la toate cele patru concursuri: televizor, aspirator, telefon mobil și bani. Câștigurile sunt: 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Abonații pe 3 luni participă și la concursul dedicat exclusiv,lor, premiul constând într-un weekend la Buziaș, incluzând cazare, mic dejun, piscină, sală de fitness. Specificați pe plic, abonament pe 3 luni. Tragerile la sorți vor avea loc săptămânal, pentru televizor, și o dată pe lună, pentru celelalte concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Menționați pe plic numărul de telefon la care puteți fi contactat! Prețul abonamentului pentru luna octombrie 2012 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna octombrie 2012 se pot face până miercuri, 26 septembrie 2012, la oficii și la factorii poștali, și până sâmbătă, 29 septembrie 2012, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați / fac de vânzarea cu bucata economisit, lunar, 21 lei (14 numere de ziar) 3X telefoane mobile 3X aspiratoare Titlurile zilei Sfântul ocrotitor al Banatului, omagiat de credincioși www .renașterea .ro