Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-19 / nr. 7000

10 Renașterea bănățeană Divertisment Intuiție sau aparențe? Se spune ca intuiția feminină nu dă niciodată greș. Pe de altă parte, există mulți bărbați intuitivi, care le-ar putea da lecții în această privință reprezentantelor sexului frumos. Tu ce părere ai despre acest lucru? Te-ai lăsat condus vreodată de intuiție și instinct? Dacă da, care a fost rezultatul și cum crezi că ți-a influențat acest lucru viața ? Răspunde întrebărilor de mai jos și descoperă dacă ești o persoană intuitivă sau te iei mai mult după aparențe. 1. Ți s-a întâmplat de multe ori să refuzi unlucru sau o persoană care nu prezenta încredere: a. Da - 3 b. Nu - 1 2. în general, ești o persoană superstițioasă: a. Da - 1 b. Nu - 3 3. Crezi în destin? a. Da - 1 b. Nu - 3 ■ 4. îți plac situațiile neprevăzute? 5. Când intuiția îți spune nu și inima da, mergi mai departe? a. Da - 1 b. Nu - 3 6. Te consideri o persoană spontană? a. Da - 1 b. Nu - 3. 7. Te consideri o persoana realistă? a. Da - 3 b. Nu - 1 a. Da - 1 b. Nu 3 a. Da - 3 b. Nu - 1 10. Renunți ușor la acei oameni din viața ta care te-au dezamăgit? a. Da - 1 b. Nu - 3 Interpretarea rezultatelor: Mai puțin de 12 puncte - intuiție? Ce este aceea? Nu cunoști acest termen și, dacă l-ai cunoaște, oricum nu ai ține cont de el. Pentru tine contează faptele și realitatea, mai puțin ceea ce simți, în momentele în care ești nehotărât sau ceva nu-ți miroase bine, preferi să dai bir cu fugiții, fără a sta pe gânduri. Uneori e bine, alteori este posibil să ai de pierdut de pe urma lașității tale. Peste 12 puncte ai o intuiție foarte bună! Rareori ți s-a întâmplat să nu fie așa cum ai simțit și să te lași înșelat de aparențe. De regulă, când ai o presimțire proastă, începi să faci pe detectivul și nu te lași până nu rezolvi misterul cât mai repede, preferabil în favoarea ta. Ar fi bine dacă ai încerca să le dai credit uneori celor din jur, pentru că intuiția exagerată duce spre suspiciune și nimănui nu-i place să aibă în preajmă o persoană care are mereu îndoieli. 8. îți place să visezi cu ochii deschiși? a. Da - 1 b. Nu - 9. Când îți dorești un lucru, ești întotdeauna sigur pe tine? sâmbătă, 19 ianuarie 2013 Umor Etapele succesului Succesul la 2 ani înseamnă să nu faci pe tine! Succesul la 3 ani înseamnă să ai dinți! Succesul la 12 ani înseamnă să ai prieteni! Succesul la 18 ani înseamnă să ai permis de conducere! Succesul la 20 ani înseamnă să faci dragoste bine! Succesul la 35 ani înseamnă să ai bani! Succesul la 50 ani înseamnă să ai bani! Succesul la 60 ani înseamnă să faci dragoste bine! Succesul la 70 ani înseamnă să ai permis de conducere! Succesul la 75 ani înseamnă să ai prieteni! Succesul la 80 ani înseamnă să ai dinți! Succesul la 85 ani înseamnă să nu faci pe tine! Nevastă cu pretenții Nevastă-mea îmi cere în fiecare săptămână o grămadă de bani, azi 600 de euro, acum două zile 800 de euro, săptămâna trecută 1.000 de euro. - Păi și ce face ea cu atâția bani? - Ah, păi habar n-am, nu i-am dat niciodată. Soție tânără Vorbesc doi septuagenari: - Cum nu ți-e rușine, măi Ioane, ai trăit 50 de ani cu femeia ta și acum la bătrânețe nu, ți-ai luat una tânără de 20! - Ce-nțelegi tu Gheorghe, de o soție bătrână trebuie să ai grijă - ba o doare capul, ba dă-i pastilele de inimă, ba trebuie să o duci la baie, nu ai somn!... Cu asta de 20 de ani e altfel. Ea seara pleacă și se întoarce dimineața... și dormi așa de bine! Problema CFR Mi-am sărbătorit majoratul în trenul de Oradea. Problema e că, atunci când am plecat din Galați, abia împlinisem 17 ani. Aș merge cu nașul, dar mi-e că până destinație se schimbă banii. Sunt cunoscute mai multe cazuri de sinucigași care, tot așteptând întinși pe calea ferată, între timp au câștigat la loto și s-au răzgândit. O femeie a născut în trenul de Iași. Când a ajuns la Timișoara, a dat copilul la grădiniță. *** Ministerul Transporturilor a găsit soluția pentru a fi redusă întârzierea trenurilor: pentru a ajunge mai repede la destinație, toți călătorii vor merge în locomotivă și în primul vagon. *** Guvernul a luat măsuri în privința reducerii întârzierii trenurilor: orașele vor fi apropiate. *** în tren mă simt exact ca Leonardo di Caprio pe Titanic. Noapte superbă, oameni din toate categoriile sociale, muzică, poveste de dragoste... Și până la destinație sigur mor înghețat. Așteptând comanda în restaurant, după o lungă așteptare, clientul întreabă: - Nu vă supărați, chelnerul care mi-a luat comanda mai lucrează la dumneavoastră? Pagină realizată de MARIUS HORESCU