Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-22 / nr. 7002

Divertisment marți, 22 ianuarie 2013 10 Renașterea bănățeană Ești mulțumit de serviciul tău? în fiecare zi de vineri răsufli ușurat. Gata! Ai scăpat de încă o săptămână obositoare și stresantă la locul de muncă! Sau, din contră, parcă nici nu simți cum a trecut săptămâna și te bucuri că vine weekend-ul și ai câteva zile libere! Răspunde întrebărilor de mai jos și vei descoperi cât ești de mulțumit de jobul tău și de recompensa efortului depus. 1. Este ora 10, iar tu trebuia să ajungi la serviciu la ora 930. Cum reacționezi? a. Intri în panică și nu știi cum să faci să intri fără să te vadă nimeni 1 b. îți sunt șeful și îi spui că vei întârzia puțin - 2 c. Nu-ți faci griji, pentru că ai colegi înțelegători - 3 2. în colectivul în care lucrezi, te înțelegi bine cu: a. Câțiva colegi, care te vorbesc pe la spate - 1 b. Cu șeful și superiorii tăi - 2 c. Cu toată lumea, te simți ca într-o familie la serviciu - 3 3. Dacă ai fi pus să alegi între un nou job și o mărire de salariu, ce ai alege? a. Noul job, indiferent de salariu - 1 b. Ai pune în balanță salariile și l-ai alege pe cel mai bun 2 c. Ai alege firma care îți dă posibilitatea să avansezi, atât ca post, cât și ca salariu - 3 4. Unde ți-ar plăcea să lucrezi? a. în țară - 2 b. în străinătate - 3 c. De acasă, de oriunde - 1 Interpretarea rezultatelor: între 4 și 7 puncte, nu ești foarte mulțumit de actualul job și nici nu prea agreezi colectivul în care lucrezi. Credem că este cazul să faci o schimbare: ori de atitudine, ori a locului de muncă, între 7 și 10 puncte: sunt zile când te duci cu drag și chef la serviciu, dar și zile când pur și simplu nu vrei să mai vezi pe nimeni de acolo, îți vine să te rupi de tot și să îți găsești alt loc de muncă, mai bine plătit sau cu un program mai scurt. Mai mult de 10 puncte, ești mulțumit de actualul job, te împaci bine cu toată lumea, însă dacă ți s-ar oferi șansa să pleci în străinătate, nu ai refuza și ai pleca fără nici un regret. Orice început reprezintă o provocare pentru tine și de cele mai multe ori chiar reușești tot ce îți propui. Umor Orbul și șchiopul Se întâlnește un orb cu un șchiop. Orbul: - Merge, merge? - Precum vezi,îi răspunde scurt șchiopul. Tăcere conjugală - Nu înțeleg de ce te enervezi, draga mea. Tu ai vorbit și eu am tăcut. - Da, dar ai tăcut într-un mod foarte provocator. Efectele apei Două pahare de apă după ce te trezești ajută la activarea organelor interne. Un pahar de apă cu 30 de minute înainte de a mânca ajută la digestie. Un pahar de apă înainte de a face baie ajută la scăderea presiunii sangvine. Un pahar de apă înainte de a te duce la culcare evită apoplexia și atacurile cardiace. Un pahar de apă înainte de a face sex ajută la relaxarea organului feminin. Două pahare de apă înainte de a ingera băuturi alcoolice ajută la ficat. Două pahare de apă înainte de a te supăra ajută să iei lucrurile cu calm. Douăzeci de halbe de bere te ajută să uiți de toate aceste prostii. Invidie de canibal în vecinătatea unei insule din Polinezia a naufragiat un vas de croazieră. Doi canibali se zgâiesc la o revistă Playboy aruncată de valuri pe mal. Bogătanii ăștia, ce meniu tare aveau! Știre ciudată Una dintre știrile de impact din ultimele zile l-a avut drept subiect pe studentul care a găsit 30.000 de euro pe stradă și i-a dus la poliție. Știrea asta e atât de ciudată încât nu știi de ce să te oftici mai întâi: că nu i-ai găsit tu sau că nu i-ai pierdut tu? Gem sau țuică? Un țăran culegea împreună cu fiul său fructele coapte din livadă. Fiul: Tată, ce o să facem din prumele astea? - Dacă vine maică-ta acasă, atunci , dacă nu vine, atunci țuică. Parlamentari de ieri și de azi Un țigan lăutar cânta la o sindrofie de parlamentari. La un moment dat, unul mai cherchelit, îl întreabă: - Ia zi, țigane, pe vremea lui Ceașcă ai cântat pentru ăia din UTC ? - Am cântat coane, că n-aveam încotro... - Dar pentru aia din securitate? - Am cântat, că și ăia petreceau și nu puteam să refuz... - Dar pentru nomenclaturiști, ai cântat, bronzatule? - Am cântat coane, că era belea, nu puteam să zic nu... - Fii-ai tu ai dracu' de bronzar comunist, ce te-ai mai descurcat! Vine lăutarul acasă trist și-n timp ce-și număra banii, piranda îl întreabă: - Ce-ai mo, da' ce ești supărat, că uite ce dă bani ai luat?... - Dacă, da' uite ce mi-au zis. Și-i povestește... La care piranda: - Mo, da' nu puteai și tu să spui că n-ai cântat? - Cum, fă, să spun asta, că erau toți acolo... Pagină realizată de MARIUS HORESCU