Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-26 / nr. 7006

10 Renașterea bănățeană Divertisment Ai avea nevoie de o pauză? Sunt momente când ești atât de stresat și de ocupat, încât îți vine să lași totul baltă și să pleci într-o mini-vacanță de unul singur. Dacă îți dorești să afli cât de stresat ești și câtă nevoie ai de o pauză, răspunde întrebărilor de mai jos. 1. îți ieși repede din fire atunci când ceva nu merge cum trebuie la locul de muncă? a. Da - 3 b. Nu - 1 c. Uneori, însă te calmezi repede - 2 2. Ai probleme de concentrare atunci când lucrezi sub presiunea timpului? a. Da - 3 b. Nu - 1 c. Uneori - 2 3. Bei mai mult de două cești de cafea pe zi? a. Da - 3 b. Nu - 2 c. Nu bei cafea - 1 4. Te gândești des la viitor ? Ești genul de persoană visătoare? a. Da - 3 b. Nu - 1 c. Te gândești des la viitor, dar ești mereu cu picioarele pe pământ - 2 5. Dacă ai avea posibilitatea să-ți schimbi radical viața, ai face asta? a. Da, pentru că simți nevoia de o schimbare majoră - 3 b. Nu, pentru că ți-e teamă de un nou început - 2 c. Nu știu ce să răspund la această întrebare - 1 Interpretarea rezultatelor: Mai puțin de 7 puncte - parcă ți-ai dori o mică pauză, parcă nu... nici tu nu știi ce vrei. Este clar că treci printr-o perioadă destul de aglomerată și de stresantă, în mod normal, nu ți-ar strica o pauză de câteva zile care să te ajute să-ți dai seama de ceea ce îți dorești cu adevărat, însă tu ești puternic și faci față în continuare tuturor problemelor, ca un adevărat erou: între 7 și 12 puncte - nu, nu ai nevoie de nici o pauză. Chiar dacă mai ai momente când simți nevoia să pui capăt sau să o iei de la capăt cu anumite lucruri din viața ta, te panichezi atât de repede și atât de rău, încât preferi să rămâi în mijlocul furtunii de teama de a nu rămâne pe-afară. Peste 12 puncte - vacanțăăă!! Să vină vacanța mai repede! Ai nevoie de o schimbare, de ceva nou în viața ta, care să te facă să vezi totul și cu alți ochi. Problemele de la locul de muncă te-au copleșit atât de tare, încât parcă îți vine să-ți semnezi demisia singur. Cât despre problemele din viața personală, ai vrea să le pui pe toate într-o barcă și să le dai drumul pe mare, cât mai departe de tine. O vacanță de câteva zile, în inima munților, tinde să meditezi și să încerci să te regăsești cred că ți-ar prinde mai mult decât bine, mai ales acum, că se anunță ceva zăpadă la poalele munților. sâmbătă 26 ianuarie 2013 Umor Definiția compromisului Un compromis este atunci când soția vrea în concediu la mare, iar soțul la munte și toată familia merge la mare,însă soțului i se permite să-și ia schiurile! Definiția tibiei . Tibia, denumită popular și fluierul piciorului, este un dispozitiv de găsire a mobilei pe întuneric. între bonde O blondă îl întâlnește pe Aii în fața unui magazin. Aii ținea o maimuță în brațe și i-o dă blondei, rugând-o. Asta e o Rhesus Balubadaris și este foarte rară. Ai grijă de ea până ies din magazin, te rog! Blonda ia maimuța în brațe și așteaptă. O altă blondă vine, se uită la maimuță și o întreabă pe blonda cu maimuța. - Auzi, iată, ce-i cu ăsta micu'? - E Rhesus Balabadaris. - Și de la cine îl ai? - De la Ai. - Vai, dragă, nu puteai și tu să faci un chiuretaj?! Poveste într-o zi, regele călărea prin împărăția sa. La un moment dat a întâlnit un țăran care semăna perfect cu el. Regele, râzând mânuește, îl întreabă: - Auzi, omule, mi se pare mie sau mama ta a lucrat la palat? - Maiestatea voastră are, ca de obicei, dreptate, doar că nu mama a lucrat la palat, ci tata. Mesaj de avertizare îngrijorați de numărul mare de atacuri ale urșilor asupra oamenilor din vara asta, Ministerul Mediului a publicat un mesaj de avertizare către turiștii montani, în care se prezentau trei măsuri de bază în evitarea conflictelor cu ursul brun și anume: 1. Circulați doar în grupuri și fiți siguri că aveți asupra dumneavoastră un clopoțel care să facă zgomot, evitând întâlnirea față în față cu ursul! 2. Să aveți întotdeauna asupra dumneavoastră un spray cu piper, al cărui conținut poate fi pulverizat în ochii ursului în cazul unei întâlniri față în față! 3. Este foarte important să puteți face diferențierea între fecalele de mistreț (care în general nu atacă omul) și cele de urs brun (care e într-adevăr periculos). Fecalele de mistreț conțin urme de afine, conuri de brad și blană de animale mici (gen veveriță), în timp ce fecalele de urs brun conțin urme metalice de clopoței și miros a piper! Dialoguri nocturne Un tip, recunoscut pentru politețea și calmul său, este trezit la ora trei dimineața de un apel pe telefonul fix. Ridică receptorul și răspunde: - Alo! - Câinele tău latră și nu pot să dorm! - îmi cer scuze de inconvenient, domnule! Puteți să-mi lăsați numele și numărul dumneavoastră de telefon? Sunt vecinul Popescu, nr 0356... Noaptea următoare, la trei dimineața. - Alo, domnul Popescu! Am uitat să vă spun că eu nu am câine! Pagină realizată de MARIUS HORESCU