Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-30 / nr. 7009

10 Renașterea bănățeană Divertisment Cât ești de tolerant? Cu toții ne-am confruntat la un moment dat cu situații și persoane care ne-au scos din sărite și cărora cu greu le-am putut face față. Tu știi cât de tolerant ești? Sau, mai bine zis, până unde se poate umple paharul când cineva te enervează foarte tare?* 1. în timp ce îți aștepți liniștit rândul la casieria supermarketului unde tocmai ți-ai făcut cumpărăturile, o bătrânică se bagă în fața ta, Ură a-ți cere permisiunea. Cum reacționezi?a. îi atragi atenția și îi spui că era frumos să te întrebe înainte de a face asta 2 b. O lași să treacă fără a mai spune ceva. E bătrână, o înțelegi t ce îi spui să-și aștepte rândul și nu o lași să treacă înaintea ta - 32. Este ora 21, iar prietenul cu care trebuia să te întâlnești a întârziat deja 20 de minute, fără să te anunțe. Cum reacționezi? a. Având în vedere că a trecut deja sfertul academic și nu a dat nici un semn, pleci spre casă - 2 b. îl aștepți și îi reproșezi faptul că a întârziat - 3 c. Te bucuri că va ajunge într-un final și treci peste 1 3. Este sfârșit de lună și s-a afișat întreținerea. Factura de luna aceasta este foarte mare și nu înțelegi de ce. Ce faci? a. Mergi la administratorul asociației de proprietari și îi ceri lămuriri - 3 b. Te complaci în situație și plătești - 1 c. înainte de a face un pas, încerci să aduni cheltuielile și să te asiguri că nu este vreo greșeală la mijloc - 24. Este ora două noaptea, iar vecinii de deasupra petrec și chefuiesc cu muzica la maxim. Ce faci? a. Le bați la la ușă și îi rogi să lase muzica puțin mai încet - 2 b. Te enervezi la culme și chemi poliția 3 c. încerci să lași de la tine și să adormi 1 Mai puțin de 5 puncte - ești mult prea tolerant cu cei din jur. Pentru a evita un conflict sau pentru a nu crea discuții expunându-ți punctul de vedere, preferi să suporți și să ții pentru tine toate aceste nereguli. Nu este deloc bună o astfel de atitudine, pentru că nimeni nu te va lua vreodată în serios, între 5 și 9 puncte - ești persoana potrivită pentru acest test. Ești cât se poate de tolerant, atunci când trebuie și mai ales, cu cine trebuie, înainte de a acționa, manifești empatie pentru cei din jur, lucru care te ajută să te încadrezi în limitele normale ale toleranței. Mai mult de 9 puncte - câteodată te enervezi atât de tare, încât nu poți accepta nimic din partea celorlalți. Reacționezi din impuls și nu faci decât să agiți și mai tare apele, încearcă sa fii puțin mai rațional și vei avea de câștigat. Interpretarea rezultatelor: miercuri 30 ianuarie 2013 Umor Titluri ratate de tabloide și site-uri (pentru că nu existau pe atunci) - Iar a făcut-o fată! Eva, surprinsă lângă un pom fără CHILOȚI pe ea! - N-o să ghicești niciodată cine n-a fost găsit în mormânt! - Nu o să-ți vină să crezi ce a pățit Nicolae Ceaușescu la Târgoviște! - Asta nu e normal! Dă click să vezi ce barcă de neam prost și-a făcut un cetățean pe nume Noe! - Răspunsul pe care nu te-ai fi așteptat să-l dea Galileo Galilei popilor. - Rămâi prost dacă vezi ce a descoperit homo erectus trecând două BEȚE! - Șoc! Dispariția anului! Dinozaurii sunt de negăsit, organizațiile de protecție a animalelor au intrat în alertă! - Râzi de nu mai poți! Vezi unde își ascunde țeapa Vlad țepeș! - Avertizare cod portocaliu de potop! Intră aici să vezi care sunt speciile de animale vizate! - Ștefan cel Mare, ești rocker sau n-ai avut timp să te tunzi? - Șocant! Vezi ce a pățit Gheorghe Doja pentru că a instigat țăranii să fie neascultători! Inadmisibil ce fac soldații romani cu femeile dace! Intră aici să vezi filmulețul! CE ANIMALE!! Exclusiv! Băiatul lui Mihai Viteazu agață fete cu calul! - No comment! Vasile Lupu a mers beat cu calul și a intrat cu el într-ur copac! Ipoteză-șoc, codul roșu de glaciațiune ar putea avea efecte dezastruoase! VEZI AICI dacă ești pe lista animalelor aflate în pericol! crezi - Mărturie din viitor! N-o să-ți vină să ce președinte va copia ciocul domnitorului Alexandru Ioan Cuza! Intră să vezi ce id are la talnic Petru Rareș! - Cine te crezi, Charles Darwin? - Aceste vorbe VOR ÎNNEBUNI FACEBOOK-UL! Vezi aici cine a spus: "Omul este o trestie gânditoare" - CINE ARE CREZUT?! Ești la un click distanță de răspunsul pe care îl așteptai de atâția ani, află cu cât este egală suma pătratele), catetelor într-un triunghi dreptunghic! - Un inventator roman pe nume Vespasian susține că oamenii nu-și pot face nevoile doar pe câmp! Intră aici să vezi ce insulă MARE șia tras Cristofor Columb! - îngrozitor! Un tată a privit relaxat cum fiul lui este biciuit și omorât în public ! Bătrânelul Oamenii tineri, care încă muncesc, mă întreabă din când în când ce fac acum, că sunt ieșit la pensie, cu timpul meu liber. Ziua trecută, am fost prin centru la cumpărături. Am intrat într-un supermarket pentru cinci minute, ca să-mi cumpăr o pâine. Când am ieșit, un polițist scria o amendă pentru parcare în loc nepermis. I-am zis: Ce-ar fi să iertați un bătrânel de data asta? El m-a ingorat și a continuat să scrie amenda. I-am zis atunci că e un cretin. S-a oprit, s-a holbat la mine, și apoi a început să scrie altă amendă. Am continuat prin a-i spune că e un mâncător de rahat. A terminat și cu a doua amendă și a început să o scrie pe a treia. Am continuat așa vreo 20 minute. Cu cât îl zgândăream, cu atât scria mai mult. Numi păsa. Eu venisem cu autobuzul. Barem să mă distrez puțin la vârsta mea. Pagină realizată de MARIUS HORESCU