Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2013 (Anul 25, nr. 7242-7264)

2013-11-22 / nr. 7258

Se apropie sezonul bețelor de Moș Nicolae La Primăria Timișoara a început înregistrarea cererilor pentru aprobarea comercializării tradiționalelor bețe de Sfântul Nicolae, la camera 12. Timișorenii vor putea cumpăra, în intervalul 2-6 decembrie 2013, următoarele produse: bețe de Sfântul Nicolae, felicitări și vâse. Amplasamentele puse la dispoziție de municipalitate sunt: platoul din fața Ceasului Floral - bd. Proclamația de la Timișoara; str. Mărășești (de la str. Brediceanu spre Piața Mărăști); platoul din fața Parcului Copiilor (Bd. Revoluției 1989); platoul din Piața A. Mocioni; bd. Regele Carol I (de la str. I. Văcărescu până la bd. Gen. I. Dragalina); platoul de pe bd. Dâmbovița; Calea Șagului colț cu str. Ana Ipătescu; Calea Șagului colț cu Liviu Rebreanu (vizavi de magazinul Profi); Calea Martirilor colț cu Str. Naturii; intersecția str. Mareșal Al. Averescu cu str. Drubeta, Zona Soarelui. Continuare în pagina 4 BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7258 - vineri, 22 noiembrie 2013 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 2 lei Probleme imobiliare la Consiliul Local Timișoara ■ Locuințe sociale la preț de chilipir ■ Aleșilor nu le mai trebuie casa lui Cârpaci nici gratis . Afaceriștii imobiliari n-au decât să-și țină vilele Aleșii locali timișoreni s-au întrunit ieri în ședință ordinară, printre preocupările lor aflându-se atât studiile de fezabilitate pentru pasajele Jiul, Popa Șapcă și Solventul, cât și unele probleme imobiliare. Se pare că roata s-a întors în privința clădirilor ocupate de anumite clanuri imobiliare din Timișoara, care s-au străduit în ultimii 15-20 de ani să ocupe cât mai multe case, manifestând predilecție pentru cele ocupate de unități sanitare. După ce scandalul a devenit național, iar imaginea unei anumite etnii, care se pretinde persecutată în România, a început să se destrame, unii investitori s-au arătat dispuși la conciliere și au oferit gratis casa din care tocmai au evacuat o secție a Spitalului de Copii. Atâta doar că aleșii au decis că nu le mai trebuie clădirea, nici pe degeaba. Continuare în pagina 4 www .renasterea.ro] Premii peste premii la Renașterea bănățeană Cotidianul “Renașterea bănățeană" oferă câștiguri atractive abonaților din luna decembrie. Cei care se abonează la ziar pot câștiga unul dintre cele 24 de premii puse la bătaie de cel mai citit cotidian din județul Timiș. Astfel, abonații din luna decembrie au șansa de a câștiga sejururi la naș, unde pot îmbina relaxarea cu tratamentul, dar și un sejur de neuitat la • *na. Rămân valabile și celelalte premii tradiționale ale ziarului (patru televizoare, trei aspiratoare, trei telefoane mobile și zece câștiguri a câte o sută de lei). Prețul abonamentului pentru luna decembrie 2013 este de 20 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 20 de lei/lună. Abonamentele pe luna decembrie 2013 se pot face până miercuri, 27 noiembrie, la oficii și la factorii poștali, și până vineri, 29 noiembrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați / față de vânzarea cu bucata economisip, lunar, 30 de lei (15 numera de ziar) 0 săptămâni de refacere pentru două persoane la Hotel Parc Buziaș (cazare si trei mesezi, de luni pani sâmbătă). Două woekenduri, Secam pentru două Hotel Parc uziaș (cazare a bai mese/zi) Două nopp cazan, cu mc dejun, hotel de 1un stele, in Viena. Transport cu autocar omologat pentru curse externe Titlurile zilei Inelul IV, pe cale de a fi întregit Frontiera de la Valcani, deschisă până în 2 decembrie Artizanatul este pasiunea de căpătâi a copiilor din Dumbrava CURSUL VALUTAR 3,3101 lei 4,4479 lei 132, M8 lei/gram Timișoara, o surpriză la fiecare pas