Renaşterea Bănăţeană, aprilie 2014 (Anul 26, nr. 7364-7387)

2014-04-22 / nr. 7380

□BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Drăgan Nr. 7380 - marți, 22 aprilie 2014 - 16 pagini - 2 lei Școală ortodoxă pe bulevardul Rebreanu După ce au investit sume importante în reabilitarea fostei Școli generale nr. 9 de pe bulevardul Liviu Rebreanu, reprezentanții municipalității timișorene s-au trezit, încă de acum trei ani, că instituția care ar fi trebuit să se mute acolo nu dorește acest lucru. Părinții, elevii și profesorii de la Liceul de Arte Plastice au refuzat mutarea pe Rebreanu, pentru că noul sediu ar fi fost "la periferie". O a doua tentativă a fost de a muta aici Colegiul Tehnic de Vest, dar distanța față de Gara de Nord era prea mare pentru elevii navetiști. Astfel, o școală cu 30 de clase, complet reabilitată, a stat nefolosită mai mult de trei ani. La cea mai recentă ședință de consiliu local, aleșii timișoreni au decis să transmită clădirea în administrarea Mitropoliei Banatului - Arhiepiscopia Ortodoxă Română a Timișoarei. _ „ . Continuare in pagina 4 [ www.renasterea.ro | întreaga suflare creștină s-a bucurat de sărbătoarea învierii a mare de credincioși a umplut, în noaptea de înviere, centrul Timișoarei, pentru a sărbători Paștile la Catedrala Mitropolitană. Mii de oameni s-au adunat pe espalanada anume amenajată în fața celui mai însemnat lăcaș de cult ortodox din orașul de pe Bega, pentru a asista la slujba arhierească oficiată de Preasfințitul Părinte Paisie Lugojanul, episcop-vicar, alături de un mare sobor de preoți și diaconi și pentru a primi Lumina Sfântă adusă, și în acest an, de la biserica Sfântului Mormânt de la Ierusalim, de o delegație a Patriarhiei Române, iar procesiunea pascală a fost cu adevărat impresionantă. Continuare în pagina 2 "Renașterea bănățeană" te trimite la Băile Felix "Renașterea bănățeană” continuă să acorde premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna mai 2014 au șansa de a câștiga 4 televizoare, 3 telefoane mobile, 3 aspiratoare, 10 premii a câte 100 de lei, precum și un sejur pentru două persoane la Băile Felix. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna mai 2014 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 22 de lei/lună. Abonamentele pe luna mai 2014 se pot face până luni, 28 aprilie, la oficii și la factorii poștali, și până miercuri, 30 aprilie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economisip, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) telefoane mobile Titlurile zilei Și CIT face parcare supraterană în centru Decât doamnă la oraș, mai bine la coada vacii! Șapte răniți în urma unui accident comis de un șofer be at țină 8 ROM a urcat pe podium