Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2015 (Anul 27, nr. 7592-7615)

2015-01-16 / nr. 7603

Nr. 7603 - vineri, 16 ianuarie 2015 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Confederația Națională Sindicală "Cartel Alfa" solicită guvernului reintroducerea tichetelor de masă pentru angajații din administrația publică, arătând că, într-o primărie, un consilier cu studii superioare are un salariu net de 700 - 800 de lei. Din cauza neactualizării valorii de referință pentru salarizarea din domeniul public, pe care guvernul a păstrat-o și pentru 2015 la nivelul salariului minim de la intrarea în vigoare a Legii 284/2010, respectiv 600 de lei, clasele de salarizare de la 1 la 20 s-au eliminat, fiind aduse la același nivel salariile încadrate între coeficienții 1 și 1,6. Astfel, Legea 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, prin aplicarea deficitară, devine o "sursă de profundă inechitate", potrivit Cartel Alfa. Continuare în pagina 6 I • AI • I Sărăcia a atins în județul din nou rândurile * 5 Timiș cote alarmante Județul Timiș a devenit, deja, o vedetă a teoremelor de diverse tipuri în care românii sunt "încântați" de numeroasele instituții existente pe plaiurile mioritice, care trăiesc binișor de pe urma emiterii unor concluzii dintre cele mai bizare asupra traiului cetățenilor. Ni se spune că ne aflăm printre județele cu cel mai ridicat nivel de trai, ba chiar că o ducem cel mai bine dintre toți românii. Pesemne că tot aceleași statistici și sondaje le au în față mahării din fotoliile ministeriale de la București atunci când iau decizia că nu ne trebuie centuri, autostrăzi și alte fonduri, pentru că o ducem bine. Deci, oare, ce mai vrem? Totuși, atunci când o optime dintre locuitorii județului nu au nici după ce bea apă și sunt săraci lipiți chiar și după standardele extrem de relaxate în această privință ale guvernanților, adică au venituri sub 400 de lei lunar, mitul cu timișenii înstăriți începe să-și piardă din culoare. Continuare în pagina 3 Titlurile zilei Atenție, se închid ferestrele! ! wwwrenasterea.ro !