Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2015 (Anul 27, nr. 7802-7816)

2015-09-21 / nr. 7809

DEANATEANAI Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7809 - luni, 21 septembrie 2015 - 16 pagini - 2 lei Sindicaliștii din CFR amenință cu grevă generală Federațiile Sindicale din Transporturile Feroviare vor declanșa greva generală la 1 octombrie, în cazul în care contractul colectiv de muncă nu va fi semnat până cel târziu în 30 septembrie 2015, iar salariile nu vor crește cu cel puțin 10 la sută. Conducerea organizațiilor sindicale reprezentative din domeniul feroviar îi acuză pe reprezentanții CN CFR, CFR Marfă și CFR Călători că tergiversează negocierile, deși la discuții aceștia au arătat că, în principiu, ar putea găsi soluții pentru satisfacerea cererilor sindicaliștilor, dacă ar avea și sprijinul Ministerului Transporturilor. Sindicaliștii doresc semnarea contractului colectiv de muncă până cel târziu pe 30 septembrie, creșterea salariilor cu cel puțin 10 la sută, acordarea de tichete de masă pentru toate zilele lucrătoare, acordarea de vouchere de vacanță începând cu 1 ianuarie 2016 și o politică de personal care să asigure funcționarea în bune condiții a acestui domeniu legat direct și explicit de siguranța națională. Continuare în pagina 5 Tabere de refugiați în Timiș Deocamdată, doar sub formă de exercițiu... Sub coordonarea viceprim-ministrului pentru securitate națională, ministrul afacerilor interne, Gabriel Oprea, ieri, la sediul Ministerului Afacerilor Interne a avut loc analiza mediului de securitate din regiune, raportat la fluxul migraționist și evaluarea de etapă a exercițiului care a început sâmbătă, 19 septembrie, la frontiera cu Serbia. Vicepremierul Gabriel Oprea a subliniat importanța desfășurării acestei aplicații de la frontiera cu Serbia în condițiile în care toate statele din vecinătate au luat măsuri suplimentare de întărire a securității la frontieră. "Chiar dacă România nu se confruntă cu o presiune migraționistă, aceste acțiuni sunt necesare pentru testarea capacităților noastre de reacție la dinamica din regiune", a susținut Oprea. Continuare în pagina 3 Sejururi la Buziaș pentru abonații "Renașterii bănățene" La acestea se adaugă premii în bani, televizoare, aspiratoare și telefoane mobile "Renașterea bănățeană" continuă să recompenseze abonații ziarului, oferind, de această dată, premii celor care vor să petreacă clipe minunate în frumoasa stațiune Buziaș. Abonații ziarului au șansa de a câștiga, în fiecare lună, un sejur de câte o săptămână, pentru două persoane, precum și două weekend-uri, valabile tot pentru două persoane. Beneficiarii sejurului de o săptămână se vor răsfăța în regim "all inclusive" (cazare, trei mese pe zi și două proceduri de tratament), în timp ce câștigătorii weekend-urilor vor avea parte de pensiune completă (două nopți cazare și cinci mese în sejur), la complexul hotelier de trei stele "Parc ", situat într-o zonă înconjurată de verdeață. Pe lângă relaxare, benefolarii sejururilor vor avea parte și de avantajele terapeutice ale zonei, renumită pentru tratarea afecțiunilor cardiovasculare, neurologice, digestive, renale și circulatorii. Doar abonații ziarului pot avea șansa de a câștiga cele trei premii lunare! Rămân valabile și celalalte premii oferite de "Renașterea bănățeană", respectiv televizoare, aspiratoare, telefoane mobile și câștiguri a câte 100 de lei. ! Telefonul s / cititorului 0256/490145 este numărul la care ne puteți sesiza problem dvs., iar noi vom încerca să va fim de folos! Titlurile zilei Povestea de dragoste a faraonului din Bethausen Soarele răsare la 7,20 și apune la 19,36 UL VALUT: 3,863814,421 llei 141,0490 lei/gr 1 . 1 www .renașterea jo 1