Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2015 (Anul 27, nr. 7818-7844)

2015-10-19 / nr. 7833

Ploile ar putea amâna deschiderea autostrăzii Deși lucrările de execuție a celor circa 25 de kilometri de autostradă dintre localitățile timișene Izvin și Șanovița (lotul 2 al tronsonului Timișoara-Lugoj) sunt realizate în proporție de aproape 95 la sută, deschiderea pentru circulație a acestui segment, prevăzută pentru luna decembrie, ar putea fi amânată dacă prognoza meteorologică va urma scenariul cel mai defavorabil. Potrivit institutelor de prognoză meteorologică din țară și din regiunile vecine, Banatul se va confrunta în cele trei luni rămase până la sfârșitul anului cu un volum excedentar de precipitații, fapt care ar putea crea dificultăți atât în finalizarea lucrărilor rămase (unele dintre acestea ținând tocmai de drenarea precipitațiilor de pe versanți), cât și în evaluarea calității la recepționare. Continuare în pagina 5 Elevii cu probleme medicale au fost puși la "dietă" de directorii școlilor ■ Luni la rând, banii de hrană, îmbrăcăminte și rechizite destinați copiilor cu cerințe educaționale speciale au fost prevăzuți în bugetele școlilor, dar nu s-au acordat ■ Nimeni nu e tras la răspundere ■ Pentru noul an școlar, CJT va aloca sumele cuvenite Conducerile școlilor timișene au sătat hrana și banii copiilor cu cerințe educaționale speciale (CES) - copii cu diverse afecțiuni ori dizabilități - din județ integrați în școli de masă. Sumele care li se cuveneau elevilor cu CES au ajuns în bugetele instituțiilor școlare, însă nu defalcate, astfel că directorii i-au cheltuit după bunul plac. Surprinzător sau nu, nimeni nu va fi tras la răspundere, iar sumele nu vor fi recuperate. "Este vorba de 16 lei pentru hrană pentru fiecare zi lucrătoare, plus banii pentru îmbrăcăminte, încălțăminte, materiale igienico-sanitare, rechizite, manuale, transport și materiale cultural-sportive, sume care sunt calculate pe grupe de vârstă. Sumele au fost prevăzute în bugetele școlilor, dar nu defalcate, și nu s-au acordat elevilor care ar fi trebuit să beneficieze de ele. Banii au venit împreună cu salariile și alte cheltuieli. WWm: Continuare în pagina 2 mm 1 C> Sejururi la Buziaș pentru abonații "Renașterii bănățene" La acestea se adaugă premii în bani, televizoare, aspiratoare și telefoane mobile "Renașterea bănățeană" continuă să recompenseze abonații ziarului, oferind, de această dată, premii celor care vor să petreacă clipe minunate în frumoasa stațiune Buziaș. Abonații ziarului au șansa de a câștiga, în fiecare lună, un sejur de câte o săptămână, pentru două persoane, precum și două weekend-uri, valabile tot pentru două persoane. Beneficiarii sejurului de o săptămână se vor răsfăța în regim "all inclusive" (cazare, trei mese pe zi și două proceduri de tratament), în timp ce câștigătorii weekend-urilor vor avea parte de pensiune completă (două nopți cazare și cinci mese în sejur), la complexul hotelier de trei stele "Parc", situat intr-o zonă înconjurată de verdeață. Pe lângă relaxare, beneficiarii sejururilor vor beneficia și de avantajele terapeutice ale zonei, renumită pentru tratarea afecțiunilor cardiovasculare, neurologice, digestive, renale și circulatorii. Doar abonații ziarului pot avea șansa de a câștiga unul dintre cele trei premii lunare! Rămân valabile și celelalte premii oferite de "Renașterea bănățeană", respectiv televizoare, aspiratoare, telefoane mobile și câștiguri a câte 100 de lei. Titlurile zilei Pagina 2 .ft O. ! Vreau să dăruiesc, prin căntec, tot ce primesc bun de la viață Robu și-a pus în cap o parte a angajaților primăriei Poli începe returul în Banatul... Severinului Pagina Soarele răsare la 7,56 și apune la 18,43