Repülés, 1967 (20. évfolyam, 1-12. szám)
1967-01-01 / 1. szám
A zombori és kiskunfélegyházi nyári repülő találkozót egy szívélyes levélváltás előzte meg. A történethez tartozik, hogy a zombori repülőklub titkára levelet írt a Bács megyei repülőklubba. A levélváltást egy zombori látogatás követte, amelyen a két klub megállapodott, hogy a kezdeti kapcsolatok felvételéül jugoszláv modellezők, ejtőernyősök és repülők jönnek vendégségbe, és a két klub a Bajai-napok keretében a közönség elé lép. A Borovó, Zrenjanin, Zombor, és szabadkai repülősportolók meg is érkeztek. Ezután megkezdődött a jugoszláv és magyar repülők színes, pompás közös műsora. Mi Martie pilóta műrepülését csodáltuk karcsú Delfin vitorlázógépén, ők pedig Fejes Péter motoros műrepülő műsorát csodálták a nagyszámú közönséggel együtt. Szép volt a jugoszlávok zászlós ejtőernyős ugrása, nekik pedig a mi „Mercedes” ugrásunk tetszett. Büszkék voltunk, hogy a célugró versenyt megyénk fiai nyerték, s szívből gratuláltunk jugoszláv sporttársaink második helyezéséhez. Szép, felejthetetlen nap volt, és soksok jugoszláv fiú és lány barátságával gazdagodtunk. Miklóssy Sándor, Kiskunfélegyháza a s a fiatalok léces formt hogy az vett rész múlt évi technikai utalója az összetett Honvédelmi ny, s a most felfejlődő fontos motoros összetett verseny. 180 összetett honvédelmi versei döntőig. Minden kétkedett meg, hogy a résztvevők női versenyző volt. A saját száma 4300-ról 6200-ra . Mi sem bizonyítja jobban, van fantázia a motoros összetett védelmi versenyben. _ Szervezeteink és klubjaink sportszakosztályaiban 24 000 fiatal készül új sportévadra. Ezek 34%-a minor. AAS: vezetőinkben érten a fiatalok neveléséhez. A és a löv hordják az arany-, ezüst- és a méket. Ma Európában, de ailágon számolnak sportot, hogy az kaptak helyet lógatott kereteiben, nem dén társadalmi és szönet és Nos -ra , amiben mellett fel kell ovákiai és a korokra, a brüsszeli az Adria Kupára, tűk legyőzni, csak cssal kell dolgozni. S az akarathoz a fenti az erő és egészség kell. fel Nagy érdeklődéssel fogadtuk a modern vonalú DELFIN vitorlázót. Oldalkormánya modern vonalú. Balansz (vezér■ sík nélküli) magassági kormánya érdekes megoldás. Kabinja tágas és kényelmes ‘ \-Y-'vvA'/ , • ; .•&&**** Jugoszláv barátaink vontatógépe a Po- E-es. Csak nálunk szokatlan a beépített Walter Major motor (bal szélső gép). A másik gépük hasonló a mi bányánkhoz, neve: Kurír. Három egymás mögötti ülése van, vontatmánnyal 2,S—3 m mp-cel emelkedik. Ejtőernyős ugrásra is használják (jobb szélen) A géppark — Po-2, két Kurír és a Delfinek a vendégek és vendéglátók kis csoportjával Zsolnai László felvételei