Repülés, 1967 (20. évfolyam, 1-12. szám)

1967-01-01 / 1. szám

A zombori és kiskunfélegyházi nyári repülő találkozót egy szívélyes le­vélváltás előzte meg. A történethez tar­tozik, hogy a zombori repülőklub tit­kára levelet írt a Bács­ megyei repülő­klubba. A levélváltást egy zombori lá­togatás követte, amelyen a két klub megállapodott, hogy a kezdeti kapcso­latok felvételéül jugoszláv modellezők, ejtőernyősök és repülők jönnek vendég­ségbe, és a két klub a Bajai-napok ke­retében a közönség elé lép. A Borovó, Zrenjanin, Zombor, és szabadkai repülő­sportolók meg is érkeztek. Ezután meg­kezdődött a jugoszláv és magyar repü­lők színes, pompás közös műsora. Mi Martie pilóta műrepülését csodáltuk karcsú Delfin vitorlázógépén, ők pedig Fejes Péter motoros műrepülő műsorát csodálták a nagyszámú közönséggel együtt. Szép volt a jugoszlávok zászlós ejtőernyős ugrása, nekik pedig a mi „Mercedes” ugrásunk tetszett. Büszkék voltunk, hogy a célugró versenyt me­gyénk fiai nyerték, s szívből gratulál­tunk jugoszláv sporttársaink második helyezéséhez. Szép, felejthetetlen nap volt, és sok­sok jugoszláv fiú és lány barátságával gazdagodtunk. Miklóssy Sándor, Kiskunfélegyháza a s a fiatalok léces formt hogy az vett rész múlt évi technikai utalója az összetett Honvédelmi ny, s a most felfejlődő fontos motoros összetett verseny. 180 összetett honvédelmi versei döntőig. Minden kétkedet­t meg, hogy a résztvevők női versenyző volt. A saját száma 4300-ról 6200-ra . Mi sem bizonyítja jobban, van fantázia a motoros összetett védelmi versenyben. _ Szervezeteink és klubjaink sportszak­­osztályaiban 24 000 fiatal készül­­ új sportévadra. Ezek 34%-a min­or. AAS: vezetőinkben érten a fiatalok neveléséhez. A és a löv hordják az arany-, ezüst- és a méket. Ma Európában, de ai­lágon számolnak sportot, hogy az kaptak helyet lógatott kereteiben, nem dén társadalmi és szönet és Nos -r­a , amiben mellett fel kell ovákiai és a kor­okra, a brüsszeli az Adria Kupára, tűk legyőzni, csak c­ssal kell dolgozni. S­­ az akarathoz a fenti az erő és egészség kell. fel Nagy érdeklődéssel fogadtuk a modern vonalú DELFIN vi­torlázót. Oldalkor­mánya modern vo­nalú. Balansz (vezér­­■ sík nélküli) magas­sági kormánya érde­kes megoldás. Ka­binja tágas és ké­nyelmes ‘ \-Y-'vvA'/ , • ; .•&&**** Jugoszláv barátaink vontatógépe a Po- E-es. Csak nálunk szokatlan a beépített Walter Major motor (bal szélső gép). A másik gépük hasonló a mi bányánkhoz, neve: Kurír. Három egymás mögötti ülése van, vontatmánnyal 2,S—3 m mp-cel emel­kedik. Ejtőernyős ug­rásra is használják (jobb szélen) A géppark — Po-2, két Kurír és a Del­finek a vendégek és vendéglátók kis cso­portjával Zsolnai László felvételei

Next