Wanted, 1998 (4. évfolyam, 1-12. szám)
1998 / 11. szám
Lizzel tekintélyes hetilapok foglalkoztak, címlapot kapott a Rolling Stone-ban, és kissé megrettent a médliafigyelemtől. A nagy áttörés elmaradt, a következő évben pedig Alan is elsöpörte még az esélyét is. Liz úgy döntött, inkább szül egy gyereket (férje nem más, mint lemezeinek producere, Brad Wood, aki azóta már a Smashing Pumpkinsszal is dolgozott). A visszatérő lemezre négy évet kellet várni. A most októberben megjelent WriteDnOColateSpaceegg című album - mely nálunk is kapható - egy fokkal nyugodtabb, kevésbé provokatív, ám tipikus, összetéveszthetetlen Liz Phair. A 30. életévébe lépett gitáros-énekesnő még most is magasan kiemelkedik az átlagból, hol borzongatóan romlottnak, hol kislányosan ártatlannak tűnő énekhangját ezúttal is előszeretettel duplázza meg a stúdióban, szellemessége és humora a régi, és továbbra is brillírozik a mikromegfigyelésekben („Halljuk, amint Terry azt mondja, hogy Trióul jó csaj, de meg kéne tanulnia ügyesebben borotválnia a bikinivonalát ” - énekli a Girl's Room című dalban, ami akár Girly Sound demókról is lehetne, mint ahogy a Shitloads Of Money ténylegesen egy régi dal felfrissített változata). A Fantasize című dalban közreműködik az R.E.M. teljes zenészgárdája (még az azóta kilépett dobos, Bill Berry is), és producerük, Scott Litt is bevállalt néhány számot. Liz Phair láthatóan - hallhatóan - jól elvan a maga kis világában, s bár már kevesebbet foglalkoztatja a szex, azért továbbra is megmaradt annak a pajkos kislánynak, aki oda és onnan nyúlkál, ahová és ahonnan akar. Déri Zsolt fotó: Katrin thomos novrmber© új profil Minden hónap utolsó péntekén 6.45-kor Wanted-játék koncertjegyekért/ pólókért/ Wanted-előfizetésért/ ajándékcsomagokért/ miegymásért. Továbbá: hangos Wantedlemezkritikák minden második pénteken 7.15 és 7.30 között. Reggeli Csúcs/ Petőfi Rádió