Rondul, iulie 2002 (Anul 10, nr. 2759-2784)

2002-07-09 / nr. 2765

marti, 9 iulie 2002 - pag. 10 Jucătorii divizionarei B, Gaz Metan Mediaș, care au absentat la vizita medicală, efectuată la sfârșitul săptămânii trecute, vor fi amendați. “Am spus că vrem disciplină și ne vom ține de cuvânt. Toți cei care nu au venit la prima reunire, mai au timp până în această dupăamiază (n.r. ieri). Oricum, vor fi penalizați financiar, dar, dacă nu vin azi, nici nu mai au ce căuta aici. Dacă aveau un motiv întemeiat să lipsească, trebuia să anunțe din timp, așa că nu au nici o scuză”, ne-a declarat președintele Ioan Rusu. De la vizita medicală, au absentat nu mai puțin de opt jucători, care în sezonul trecut au făcut parte din prima echipă: Boroncoi, Moldovan, Miclăuș, Stanciu, Ciurar, F. Popescu, Pogăcean și Drăgulin. Dintre aceștia, doar atacantul Ferentz Popescu a fost pus pe liber de conducerea nazistă. Miclăuș a început pregătirile cu FC Brașov, în timp ce Candiu Moldovan își caută o echipă în străinătate. “Am auzit de mai mulți că vor săși găsească echipe, și prin Ungaria, dar, să fiu sincer, nu sunt foarte optimist pentru ei. Mulți vor, însă, până să-și și găsească drum lung. Pentru noi ar fi bine, pentru că toți sunt jucătorii Gazului Metan și cine vrea să-i cumpere, trebuie să negocieze cu noi, așa că am câștiga niște bani. Dar până acum nimeni nu a venit să discute cu mine. Nici jucători, nici impresari și nici alte cluburi, însă, noi suntem dispuși să discutăm cu oricine are o ofertă concretă”, a mai spus Ioan Rusu. Ieri, de la ora 17, pe stadionul “Gaz Metan” Silviu Dumitrescu urma să susțină prima ședință de pregătire din această vară. Va urma apoi o săptămână de antrenamente de reacomodare la efort, după care, din 15 iulie, se va pleca în cantonament, la Bazna. Pentru perioada ce va urma pregătirii centralizate, conducerea medieșenilor a parafat deja o serie de jocuri de verificare. Astfel, Gaz-ul va juca “duble” cu Universitatea Cluj, CFR Cluj și Industria Sârmei Câmpia Turzii, urmând să participe și la Memorialul “Mircea Chivu”, care se va desfășura la Reșița. De asemenea, sunt posibile și alte meciuri amicale, cu ASA Tg. Mureș și Chimica Târnăveni. în privința obiectivului, Ioan Rusu spune că “este prea devreme să ne pronunțăm acum. Mai întâi trebuie să vedem care va fi lotul, pe cine ne vom baza și abia apoi ne vom stabili obiectivul”, a încheiat Rusu. Conform aceleiași surse, Gaz Metan nu va efectua transferuri spectaculoase în această vară, urmând să dea credit jucătorilor tineri, din propria pepinieră. Teodor Boantă Gimnastică Federația nu are bani de "nationale" In această toamnă, Sibiul trebuia să devină din nou capitala gimnasticii românești, în sala Transilvania, era programat, pe toată durata lunii septembrie, cantonamentul lotului național masculin, iar, între 11-13 octombrie, aici trebuia să se desfășoare Campionatele naționale ale maeștrilor și echipelor reprezentative de club. Insă, din motive financiare, Federația Română de Gimnastică a renunțat atât la cantonament, cât și la “naționale”. “Inițial, am primit un telefon de la Federația Română de Gimnastică, prin care au făcut rezervări, dar apoi s-a contramandat totul, din motive financiare. Nu pot să vă spun dacă s- au renunțat definitiv sau nu mai vor la Sibiu”, nea declarat directorul sălii Transilvania, Victor Cornea. Sibiul a găzduit, în urmă cu doi ani, Campionatele naționale ale maeștrilor, iar competiția s-a bucurat de un foarte mare succes, iar la Campionatul Mondial, ce s-a desfășurat imediat după aceea, la Tianjin, în China, echipa feminină a României a câștigat titlul mondial. Acest fapt i-a făcut pe oficialii federației să își dorească să revină la Sibiu. S-a pus, la un moment dat, chiar mutarea Campionatelor Internaționale ale României, de la Ploiești, pe malul Cibinului, inițiativă rămasă, însă, deocamdată, fără nici un rezultat. Teodor Boantă TENIS/ Wimbledon la final Cel mai valoros tenisman al momentului, australianul Lleyton Hewitt, și-a confirmat clasa la Wimbledon, câștigând clar finala (6-1,6-3,6-2), cu revelația turneului, argentinianul David Nalbandian. Hewitt a avut ne Hewitt, de neoprit voie de doar 1 oră și 55 de minute, pentru a-și spulbera adversarul, depășit evident de miza partidei jucată pe Centre Court Triumful de pe iarba londoneză reprezintă pentru Hewitt al doilea succes într-un turneu de Grand Slam, după cel de la US Open, de anul trecut în ciuda înfrângerii. Nalbandian a intrat în istoria Wimbledonului, fiind primul jucător care ajunge în finală, la prima sa participare în acest Open. Rondul Ca de obicei, la Sibiu, ultimul week-end al lunii iulie este rezervat petrecerii motocicliștilor. Mii de cai putere dezvoltați de cele mai performante motociclete își vor da întâlnire la, “Crazy Bike Party”. Acest adevărat festival al motocicliștilor, ajuns la cea de a șasea ediție, se va desfășura și în acest an în locul obișnuit de întâlnire a bikerilor, Camping Dumbrava, în perioada 26-28 iulie. Surprizele nu vor lipsi nici de această dată. Vor fi organizate întreceri de viteză, rezistență și acrobație cu motocicleta, prezentare de modă, concurs de “Miss și Mister Crazy Bike”, dar și un show erotic, menit a încinge și mai mult atmosfera. De asemenea, nu vor lipsi concertele live, invitate fiind trupele Antract, Cargo și Desperado, și nici “partyurile all night”. Până acum, numărul participanților a crescut constant, de la 1000, în 1997, la ediția inaugurală, la 4000 de motocicliști, câți au fost în urmă cu un an. "Crazy Bike Party" revine la Sibiu Teodor Boantă FOTBAL Președintele Federației Franceze de Fotbal, Claude Simonet, a explicat că Roger Lemerre n-a fost demis din funcția de selecționer, neapărat pentru rezultatele slabe de la Portarul american Brad Friedel, unul dintre cei mai buni goalkeeperi de la Cupa Mondială, și-a prelungit contractul cu duCupa Mondială, ci pentru că a venit vremea schimbării în lotul “cocoșului galic”. “Este limpede dorința noastră de a o lua de la capăt. Vrem un nou început”, a declarat Simplul englez Blackburn Rovers, el semnând o înțelegere pe patru ani. “Imi place cum merg lucrurile la această echipă și sunt noi, după anunțul eliberării din funcție a lui Lemerre. Acesta nu a fost însă concediat de forul francez, urmând să rămână în cadrul federației, pe un post de consultant tehnic, încântat de relația cu fanii, așa că sunt fericit că voi mai rămâne aici ceva vreme”, a mărturisit Friedel, 32 de ani. "Vrem un nou început" Vlad Bucurescu Friedel continuă cu Blackburn Kahn stă șase săptămâni Portarul Germaniei, naționalei Oliver Kahn, va fi indisponbil circa șase săptămâni, după ce a suferit o ruptură de ligamente la brațul drept. Desemnat cel mai bun fotbalist al ultimului CM, goalkeeperul de la Bayern München va rata startul de sezon din Bundesliga (9 august), însă oficialii clubului bavarez sunt convinși că, după perioada de repaos forțat, Kahn își va relua fără probleme locul în primul unsprezece. CICLISM - Turul Franței. Bertogliati, în galben Elvețianul Rubens Bertogliati a câștigat, la sprint, prima etapă din Turul Franței, desfășurată însă în afara Hexagonului, în Luxemburg, pe un traseu măsurând 195 km. El a acoperit distanța în 4 ore, 49 de minute, 16 secunde, fiind urmat de germanul Erik Zabel, australianul Robbie McEwen și de restul plutonului, toți fiind creditați cu același timp ca învingătorul, în urma acestei victorii de etapă, Bertogliati a preluat tricoul galben, având un avans de 3 secunde în clasamentul general, înaintea “monștrilor sacri” Laurent Jalabert și Lance Armstrong. 09.30 Atletism: Marele Premiu IAAF II, concursul de la Zagreb, Croația (r) 11.00 Aventură: Emisiune Ed Natura (r) 12.00 Ciclism: Turul Franței: Etapa a doua, Luxemburg Saarbruck, 175 km (r) 13.15 Ominisport Ce a fost și ce va fi la Eurosport (r) 14.15 Atletism: Marele Premiu IAAF II, concursul de la Zagreb, Croația (1) 15.30 Ciclism: Turul Franței. Etapa a treia, Metz - Reims, 185 km 19.00 Sporturi extreme: Magazinul YOZ 19.30 Formula 1: în culisele Formulei 1 20.00 Ciclism: Turul Franței + 20.30 Box: Gala de la hotelul Paris din Las Vegas, Nevada, SUA 21.00 Box: Meci la categoria grea 23.00 Ciclism: Turul Franței. Rezumatul zilei 00.15 Știri 00.30 Trial camioane: Marele Premiu al Franței 01.30 Formula 1 (r) 02.00 Omnisport (r).