Rondul, ianuarie 2004 (Anul 12, nr. 3204-3226)

2004-01-23 / nr. 3219

10 David Beckham: “Sexul este mai important decât golul” David Beckham, căpitanul naționalei de fotbal a Angliei și actuală vedetă a lui Real Madrid a declarat că a face sex cu soția sa Victoria este mai important decât a înscrie un gol într-un interviu pentru revista “Oki”, Beckham a precizat: “Deseori, am fost întrebat dacă a înscrie goluri este mai bine decât a face sex. Din punctul meu de vedere, nu există termeni de comparație. Bineînțeles că sexul este mai important decât fotbalul și acest lucru nu îmi afectează evoluția de pe teren; în plus, nu îmi pot ține mâinile departe de Victoria”. Soția lui Beckham, fosta componentă a trupei britanice “Spice Girls”, a afirmat la rându-i: “Sexul este foarte important pentru mine și soțul meu. Două persoane trebuie să se potrivească, altfel sexul nu are nici un farmec. Când suntem departe unul de altul mai mult timp nici măcar nu mă gândesc la sex. Pentru mine aceasta este dovada faptului că el este bărbatul potrivit pentru mine. Nici unul dintre noi nu ar face sex cu altcineva. Am încredere în David sută la sută și el are încredere în mine”. Zicu a plecat la Inter Dinamovistul Ianis Zicu (foto) a plecat ieri dimineață, la ora 07.20, în Italia, însoțit de impresarii Gică Popescu și Victor Becali, pentru primul contact oficial cu club din Serie A Internazionale Milano, informează site-ul oficial grupării din Șoseaua Ștefan cel Mare. Internaționalul român va fi supus unui control medical, urmat de prezentarea oficială. In ceea ce privește certificatul internațional de transfer al lui Ianis Zicu, Dinamo va elibera “cartea verde” doar în momentul în care clubul italian va plăti clauza de reziliere. Potrivit site-ului oficial al milanezilor, Janis Zicu va fi împrumutat la Parma, alături de Isak Eliahwu. Janis Zicu a aflat despre transferul în Italia, abia miercuri seară, la revenirea în țară a “câinilor roșii”, după deplasarea efectuată la Istanbul. La plecare, Zicu a declarat, pe aeroportul Otopeni: “Aș fi dispus să joc și gratis pentru Inter, așa cum nu mă deranjează dacă voi îmbrăca tricoul Parmei. Mă bucur că am făcut pasul în Italia”. Luțu a ajuns în Cipru Fostul mijlocaș al campioanei Rapid, Ionuț Luțu, va juca pentru șase luni, sub formă de împrumut, la gruparea cipriotă Apollon Limassol, antrenată de fostul internațional român Nie Dumitrescu, www.scrapid.ro. După ce a căzut varianta plecării lui Luțu la Alania Vladikavkaz, Rapid și Apollon Limassol s-au înțeles în privința împrumutului pe șase luni al mijlocașului de 28 de ani. Ciprioții au, de asemenea, prima opțiune pentru transferarea definitivă a lui Luțu, care a și plecat miercuri seară spre Cipru. El îi va avea coechipieri la Apollon pe Bogdan Andone (fost jucător al Rapidului) și pe Cătălin Liță (ex- FC Național). Sport ■ RONDUL DE SIBIU-vineri, 23 ianuarie BASCHET/ CUPA ROMÂNIEI Debut cu înfrângere CSU “Bere Trei Stejari” a debutat cu o înfrângere, în primul joc oficial, din acest an. Baschetbaliștii sibieni au fost învinși, 107-73, miercuri seara, în jocul de debut la Cupa României, de gazdele de la CSU Asesoft Ploiești. Sibienii au pierdut pentru a doua oară, în decurs de numai o săptămână, în fața ploieștenilor, după ce trupa lui Dragan Petricevic s-a impus și în “amicalul” din sala Transilvania, 88-80. La Ploiești, CSU a jucat fără aproape jumătate din echipă, Grunwald, Trif, Crăciun și Dumitrescu fiind accidentați. Deși se spera ca ultimul să fie apt până la ora primului joc, Dumitrecu a rămas pe bancă. In afară de Grunwald, care nu a făcut deplasarea alături de echipă, ceilalți trei își continuă recuperarea pe la Ploiești. In meciul cu Asesoft, cele două achiziții ale CSU, din această iarnă, americanul Larry Jonhson (foto) - care a fost eliminat în sfertul trei, pentru cinci greșeli personale - și bielorusul Zvșcunov au fost principalii marcatori ai echipei lui Mircea Vuk, cu 22 și respectiv 20 de puncte. Aceștia au fost urmați de Plotnikov, cu 16 puncte. Aseară, de la ora 20, CSU “Bere Trei Stejari” a întâlnit campioana Dinamo Erbașu, astăzi, va juca cu Poli Carbochim Cluj, iar în ultimele meciuri, sâmbătă și duminică, sibienii vor evolua contra celor de la Romradiatoare Brașov și Rompetrol. în celelalte meciuri ale primei zile, Dinamo Erbașu a dispus cu 108-69, de Romradiatoare iar PoliCarbochim cu 79-63, de Rompetrol. www.ziarulrondul.ro Normal și absurditate Am urmărit, acum câteva seri, pe un post de televiziune, un talkshow la care erau invitate trei mari personalități ale vieții sportive: Ilie Năstase, Gheorghe Hagi și Cristian Țopescu. La un moment dat, s-a adus în discuție “plăcerea” noastră, a românilor, de a-și denigra sau de a nu-și respecta valorile. Fără îndoială că există o mare parte de adevăr în acest lucru, însă nu în totalitate, Ilie Năstase povestea o întâmplare în care a fost principalul protagonist. I s-a cerut să dea un examen pentru a primi un certificat de antrenor de tenis. Să recunoaștem, o absurditate. Cine ar putea să-l mai învețe ceva pe Ilie Năstase, într-ale tenisului? Situația se schimbă însă, atunci când vine vorba de fotbal. Același llie Năstase spunea că Hagi nu are nevoie să pornească de jos. Trebuie să antreneze direct o echipă “mare”, la un nivel asemănător cu cel la care a activat ca și jucător. Aici nu mai sunt de acord cu marele tenisman. Hagi a fost un mare jucător, însă nu e obligatoriu să aibă și o carieră de antrenor la fel de strălucită. Pele, spre exemplu, cel mai mare fotbalist al lumii, nu are nici o legătură cu antrenoratul. Sunt deja de notorietate gafele sale, în materie. In 1994, Pele pronostica victoria Columbiei la Campionatul Mondial. Favorita sa a pierdut, însă, încă din grupe. Apoi, patru ani mai târziu, a mizat pe Brazilia. Alt rateu. La fel s-a întâmplat și acum doi ani, când nu a dat echipei țării sale nici o șansă. Rezultatul. Brazilia, campioană mondială! teoboanta @ yahoo.com Teodor Boantă TENIS/ AUSTRALIAN OPEN. Andrei Pavel, în turul trei Tenismanul român Andrei Pavel (foto) s-a calificat în turul al treilea al turneului Australian Open, prima competiției de Mare Șlem a anului, după ce l-a învins pe americanul Glenn Weiner în trei seturi, 6-4,6-4, 6- 2,într-o oră și 45 de minute. In turul următor al competiției, Pavel îl va întâlni pe cehul Jiri Novak, cap de serie numărul 14, care a câștigat partidele cu belgianul Christophe Rochus, 6-3,6-3,7-5, în primul tur, și cu compatriotul său Dan Vacek, în turul al doilea, 6-2, 7- 6,6-4. Al 10 secunde? Răsfira cele 10 degete de la mâini. Gândește-te la prma notă de 10. Spune-ne cine la făcut celebrii pe cei 10 negri mititei? Cum au fost cei 10 ani de emisie la Radio Activ? Ai 10 ani cu Radio Activ. De 10 ani, un radio OKrana 87,8 M radio activ