Rondul, septembrie 2005 (Anul 13, nr. 3625-3629)

2005-09-16 / nr. 3627

Dezvoltarea umană... o "stare fragilă" "intr-o lituatic dke rare sărăcie nu o si atî.Un tidoc marca loiaUuri" Kroilioh 'llloo “Nimic nu este etern, nici chiar recunoștința..." Julo Renani Pașaport pentru viata... (II) VINERI, 16 SEPTEMBRIE 2005, ANUL XIII, NR. 3627,16 PAGINI, 1,50 LEI NOI/15.000 + EUROECONOMIA XXI + supliment TV |W ||| + Sibiu Capitală Culturală Europeană 2007 de uhhi Săptămânal de informație și divertisment 16 septembrie - 22 septembrie 2005 Chirurgul sufletelor Trec din salon în salon, alină suferințele bolnavilor și preiau asupra lor povara păcatelor celor pe care-i spovedesc, pe patul de moarte. Preotul de spital știe prea bine că, sub amenințarea bolii, oamenii se apropie cel mai mult de Dumnezeu. In pagina 4 Cum vor arăta personalitățile peste 30 de ani Bătrânețea, haine grele, spune o vorbă din popor. Cum vor arăta, oare, peste zeci de ani de-acum încolo, mai marii Sibiului, ca Johannis, Neagu, Cindrea sau Știrbeț? O unealtă simplă de transformare a fotografiilor ne ajută să aruncăm acum o ocheadă în viitorul puțin mai îndepărtat al acestora, a în pagina9 Sherlock de Sibiu Detectivii particulari păreau pentru sibieni, până de curând, de domeniul Hollywood-ului. Soții infideli vor trebui, însă, să își păzească spatele mai bine, iar odraslele obraznice să renunțe la proastele obiceiuri, pentru că, peste câteva zile, vor ieși "pe piață" primii detectivi atestați. și în pagina . Mai mult de 30 de echipaje sunt așteptate să ia startul la o nouă ediție a Cupei Primăriei Municipiului Sibiu la Rally Cross. Organizatorii competiției susțin că se fac ultimele retușuri la pista de alergare și așteaptă ca publicul sibian să nu ocoboească, sâmbătă și duminică, traseul de Autocross din spatele Poligonului de Pompieri din cartierul Ștrand. Se anunță un adevărat spectacol pe patru roți. Sibienii au prins top 10 la capitolul salariu mediu net. Angajații din județ câștigă, pe lună, în medie 7,224 milioane lei vechi, adică 722 lei noi. Deloc suprinzător este faptul că cei mai mulți bani se fac în Capitală. Angajații din București câștigă, lunar, cu aproape 2,3 milioane lei vechi în plus față de sibieni. Cei mai prost plătiți români sunt angajații din Vaslui. în Sibiu, cele mai bune salarii sunt în domeniul serviciilor, unde salariul mediu net este de 7,3 milioane lei vechi. Cei care lucrează în industrie și construcții au salarii medii de 7,2 milioane lei vechi. De cealaltă parte, cei mai prost plătiți sunt angajații în agricultură și servicii anexe. în aceste domenii, salariul mediu net nu sare de 5,4 milioane lei vechi, adică 540 lei noi. PAGINA 15 Sibiul este mai cunoscut pe Internet decât Timișoara sau Iași. De fapt, orașul nostru ar ocupa locul al treilea într-un clasament virtual, după Constanța și București. La o simplă căutare pe Google cu numele orașului lui Hermann dă peste 2,7 milioane de trimiteri. PAGINA 5