Sălăjeanul, noiembrie 2012 (Anul 9, nr. 2181-2201)

2012-11-21 / nr. 2195

Miercuri, 21 noiembrie 2012 SPORT Sälajeanul . Fetele de la HC Zalău se vor duela cu portughezele de la Juve Lis Leiria în optimile de finală ale Cupei EHE Monel SABOU Adversară accesibilă pentru Handbal Club Zalău în optimile de finală ale Cupei EHE Handbal Club Zalău și-a aflat, ieri, numele adversarei din optimile de finală ale Cupei EHF La Viena, la sediul Federației Europene de Handbal, sorții au decis ca finalista ediției 2011/2012 a Cupei EHF, echipa Handbal Club Zalău, să întâlnească în optimile de finală Juvenis din Portugalia. Tragerea la sorți de la Viena a decis ca în optimile de finală ale celei de-a doua competiții handbalistice ca și valoare din Europa să se întâlnească două echipe care s-au calificat la limită în respectiva fază a Cupei EHF în șaisprezecimi, echipa HC Zalău a trecut de islandezele de la Valur după o dublă manșă încheiată la egalitate, scor 45-45, grație numărului mai mare de goluri înscrise în partida din deplasare. Adversara sălăjencelor, Juvenis (Leiria), a trecut în șaisprezecimi la limită, cu scorul general de 49-48, de formația elvețiană Spone Nottwil, în urma unei duble manșe disputate în Portugalia. După faza șaisprezecimilor, potrivit regulamentului Federației Europene de Handbal, au fost stabilite două urne valorice, iar echipa sălăjeană a fost repartizată în prima urnă, evitând astfel adversare puternice precum Termes Bergen din Norvegia, Metz din Franța, FC Midtjylland din Danemarca, Italio Navarra - Spania, precum și cele trei formații din Rusia, Astrakhanochka, HC „Kuban" Krasnodar sau Lada Togliatti, formații pe care Gheorghe Tadici a precizat că nu și le dorește ca adversare: „Nu am nicio preferată. Tot ce îmi doresc este să avem o deplasare cât mai scurtă, pentru a nu face cheltuieli mari. Ce mă interesează este partea economică a deplasării. Pe acest considerent, tot ce pot să-mi doresc este să nu cădem cu echipe din Rusia, pentru că acolo se accede mai greu și costurile sunt foarte ridicate”, a declarat Gheorghe Tadici, managerul echipei HC Zalău, pentru Sălăjeanul TV înaintea tragerii la sorți. Norocul ține cu cei puternici și dorința managerului Gheorghe Tadici s-a îndeplinit, în urma tragerii la sorți a optimilor de finală ale Cupei EHF, gruparea de la poalele Meseșului a fost ocolită de ghinion și are prima șansă de calificare în faza superioară a competiției. „Tragerea la sorți nu e rea. Erau variante mult mai rele. Echipa pe care sorții ne-au scos-o în față este o echipă din Portugalia care a fost eliminată în ediția precedentă în faza șaisprezecimilor de o echipă din Turcia. Acum s-au calificat la limită și au o echipă care este formată din jucătoare portugheze, dacă este să facem excepție de singura stranieră din lotul echipei, Mihaela Tălmăci din Republica Moldova. Handbalul românesc în comparație cu cel portughez este superior și prin urmare aed că șansele noastre sunt bune și mă pot declara mulțumit de faptul că avem în față un adversar accesibil”, a afirmat Tiberiu Marc - președintele HC Zalău. Dubla cu Juvenis ar putea avea loc la Zalău Dacă din punct de vedere sportiv președintele echipei HC Zalău a fost mulțumit de tragerea la sorți, din WHC Radnicid Kragujevac (Serbia) Grupo Asfi Itxako Navarra (Spania) HAC Handbal (Franța) Juvenis (Portugalia) HC Kuban Krasnodar (Rusia) Lada Togliatti (Rusia) RKGENI Zagorje (Slovenia) KGHM Metraco Zaglebie Lubin (Polonia) punct de vedere financiar Tiberiu Marc nu este la fel de încântat și tocmai de aceea își dorește să găsească cea mai convenabilă rețetă financiară pentru dubla manșă cu echipa din Portugalia. „Ne așteaptă o deplasare lungă dar noi vom încerca să găsim cea mai convenabilă rețetă din punct de vedere financiar. Consider că variant cea mai bună ar fi să jucăm ambele meciuri aici. Două jocuri aici la Zalău ar fi o recompensă și pentru spectatori. Ei nu au reușit să vadă meciurile noastre din turul precedent și merită să aibă parte de un astfel de spectacol. Rămâne să vedem care va fi soluția după ce vom avea primele discuți cu echipa adversă” a declarat Tiberiu Marc - președintele HC Zalău reporterului Sălăjeanul TV Până la definitivarea tratativelor dintre cele două formații în ceea ce privește dubla manșă din cadrul optimilor de finală ale Cupei EHF, potrivit site-ului oficial al competiției, manșa tur a optimilor de finală va avea loc pe 2 sau 3 februarie 2013 la Zalău, iar returul o săptămână mai târziu, în data de 9 sau 10 ferbruarie la Leiria. Adversară din Portugalia în Cupa EHF Programul complet al optimilor de finală: Astrakhanochka (Rusia) Cankaya Bel. Anka Spor (Turcia) Tertnes Bergen (Norvegia) H.C. Zalău (România) ZRK Vardar SCBT (Macedonia) Team Tvis Holstebro (Danemarca) FC Midtjylland (Danemarca) Metz Handbal (Franța) CS Remat Zalău crede în victorie Azi, ora 19:00, Sala Sporturilor. CS Remat Zalău - Arago de Sete Echipa Club Sportiv Remat Zalău este în fața unei confruntări decisive în cupele europene. Azi, începând cu ora 19:00, campionii de la CS Remat Zalău vor primi replica echipei Arago de Sete, din Franța, într-o partidă în care zălăuanii își joacă șansa de a continua aventura europeană în Cupa CEV După primele trei etape disputate în Liga Campionilor, din care două în deplasare, cu Asseco Resovia Rzeszow (Polonia) și Arago de Sete (Franța) și una pe teren propriu, cu Bre Banca Sannti Cuneo (Italia), campionii de la Clubul Sportiv Remat Zalău nu au contabilizat niciun punct în grupa G a Ligii Campionilor. Fără punct și set câștigat în cea mai puternică competiție europeană intercluburi în acest sezon, campionii României nu renunță la luptă și nu se gândesc decât la victorie în partida pe care o vor disputa azi, în Sala Sporturilor din Zalău, în compania francezilor de la Arago de Sete. In cazul unei victorii mult mai clare decât cea obținută de francezi în confruntarea directă de săptămâna trecută, când francezii s-au impus pe propriul teren cu scorul de 3 - 0, pe seturi 25:19,25:19,25:22, campionii de la CS Remat Zalău ar putea visa la primăvara europeană, mai exact la continuarea aventurii europene în Cupa CEV „Plecăm cu gândul la o victorie în partida de mâine (n.r. azi). După cum se știe, în urma problemelor cu care s-a confruntat echipa, noi am început foarte slab acest sezon, atât în competiția internă cât și în Liga Campionilor. Vrem să spălăm imaginea lăsată printr-o victorie în meciul de Liga Campionilor pe care- l vom disputa pe propriul teren, în fața echipei Arago de Sete. Ne-am pregătit cât am putut de bine și sperăm să le facem cadou suporterilor noștri victoria”, a declarat Adrian Feher - lideroul echipei campioane, reporterului Sălăjeanul. Startul partidei se va da la ora 19:00 și va fi arbitrată de Bulent Bozkurt din Turcia și Boris Kolarevic din Serbia. Prețul unui bilet este 15 lei, iar pentru copiii din învățământul gimnazial și voleibaliștii de la Clubul Sportiv Școlar intrarea este liberă. Pagină realizată de Monel SABOU