Sălăjeanul, decembrie 2012 (Anul 9, nr. 2202-2217)

2012-12-10 / nr. 2207

Luni, 10 decembrie 2012 DO O Campioni au câștigat trei puncte pe terenull liderului CS UNIREA DEJ-CS REMAT ZALAU 1-3(18,23,20,20 Campioana României la volei masculin, echipa CS Remat Zalău, susținută din tribune de o galerie formată din aproximativ 30 de persoane, a învins sâmbătă, la Dej, cu scorul de 3-1, pe seturi 25:18,25:23,20:25,25:21, liderul la zi al campionatului. Seria jocurilor bune din ultimele două partide disputate de gruparea de la poalele Meseșului a continuat, sâmbătă, la Dej. Dornici de a obține toate cele trei puncte puse în joc în confruntarea cu echipa din Dej, zălăuanii au început tare confruntarea cu liderul clasamentului și au câștigat setul inaugural fără ca Máriusz Sordyl să fie nevoit să solicite time out pentru a da indicații elevilor săi. în actul secund, jocul campionilor nu a funcționat la fel de bine și echipa gazdă a intrat în avantaj la cele două bme out-uri tehnice, 8:7, respectiv 16:14. Unirea s-a menținut în avantaj până spre finalul parțialului. Robinson Dvoranen a egalat la 18, după care, în urma unui atac defectuos al lui Almeida și un atac bun al lui Silviu Susan echipa gazdă a ajuns la două lungimi distanță. Finalul setului a aparținut zălăuanilor, care au egalat la 22 și au câștigat setul la limită, 25:23. La scorul de 2-0 pe seturi, în jocul campionilor a apărut un moment de relaxare, pe care gazdele l-au exploatat la maximum. încă de la prima minge disputată, elevii lui Victor Lazăr s-au instalat la conducere și au reușit să se mențină în avantaj până la finalul setului, pe care l-au și câștigat cu scorul de 25:20, după un final tensionat, pe parcursul căruia, la o singură fază de joc, Dvoranen, căpitanul zălăuanilor, a fost avertizat cu cartonaș galben, respectiv cu cartonaș roșu. Simțind că riscă să piardă un punct sau chiar două, campionii au jucat mult mai concentrați în setul cu numărul 4 și, după ce au avut avantaj de două puncte la primul time but tehnic (8:6), respectiv 3 la cel de-al doilea (16:13), elevii lui Máriusz Sordyl au câștigat setul cu 25:21, obținând astfel o victorie de 3 puncte în uralele frumoasei galerii a Zalăului. Lipsă de respect față de oficialii echipei campioane, la Dej Dacă pe teren, cele două echipe au făcut spectacol și galeriile celor două echipe au avut coregrafii frumoase, la tribuna oficială lucrurile au lăsat de dorit. După încheierea setului inaugural, câștigat de sălăjeni fără nicio emoție la o diferență de 7 puncte, Radu Căpîlnașiu - primarul Municipiului Zalău și cei doi viceprimari, Daniela Coța și Nicolae Fazakas, au fost poftiți să părăsească tribuna oficială, fiind trimiși lângă galeria echipei campioane. SPORT Sălăjeanul 5 Declaratii la cald: Andrei Stoian - ridicător CS Remat Zalău Ne-am așteptat la o replică mai bună din partea liderului. Se pare că ușor, ușor ne revenim. De fapt, eu cred că locul nostru este pe primul loc. Am început destul de greu și nu contează cine este acum pe primul loc sau cine este pe al doilea, la finalul campionatului este important! Eu cred că dacă ne facem treaba și menținem acest parcurs, cu siguranță vom ajunge în finală. Ovidiu Macarie - antrenor secund CS Remat Zalău Azi am învins liderul clasamentului, dar eu nu cred că în momentul de față clasamentul reflectă valoarea echipelor. Nu cred că noi suntem o echipă de locul opt. De două meciuri încoace am început să jucăm și ...n mai bine. Unirea Dej este o echipă bătăioasă, dar important este că am câștigat și am mai contabilizat trei puncte. Nu vreau să comentez deciziile arbitrilor și nici nu vreau să-i iau apărarea jucătorului meu, dar cred că „Bob” a avut dreptate. în mod normal, căpitanul poate să ceară explicații pentru o decizie sau alta! Este adevărat faptul că contează și modul în care o face. Eu cred că a fost civilizat, pentru că s-a dus, a ridicat mâna, deci nu cred că merita cartonașul!” - a comentat Ovidiu Macarie pe marginea incidentului din setul al treilea, în care căpitanul echipei Remat, Robinson Dvoranen, a primit cartonașul roșu. Victor Lazăr - antrenor principal CS Unirea Dej Am suferit o înfrângere, dar este o înfrângere în fața echipei campioane. Am spus și înaintea meciului faptul că, chiar dacă evoluăm pe teren propriu, plecăm cu șansa a doua. Noi suntem o echipă micuță, cu un buget foarte modest și este greu uneori să ne ridicăm la pretențiile unei echipe campioane. Ne bucurăm că am reușit să facem un joc suficient de bun și cred că echipa care a greșit mai puțin în timpul meciului a câștigat. Cu siguranță, băieții mei acuză o accentuată stare de oboseală, dar important este să stăm cu capul sus, să încercăm să ne pregătim un pic mai bine, să scoatem cât putem în perioada următoare din meciurile care vin. Practic, noi ne gândim la meciul de miercuri cel cu Voivodina din Challenge Cup și, mai mult, la meciul de sâmbăta viitoare, cu CSM București. CS Phoenix Șimleu a intrat în careul de AȘI CS PHOENIX ȘIMLEU‘X ’CLUJ 30 01,17,14) CS Phoenix Șimleu Silvaniei a încheiat prima parte a campionatului diviziei Al la volei masculin cu o victorie categorică în fața „studenților” de la Universitatea Cluj. Nou promovată în divizia A1, echipa antrenată de Mircea Abraham și Marius Oniga nu a avut milă de echipa din Cluj și, în ciuda faptului că nu s-a putut antrena în formulă completă pe parcursul săptămânii care a precedat partida, a obținut o victorie scurtă, cu 3- 0 (11,17,14). Din fericire pentru gruparea de sub Măgură, trei din cei patru jucători anunțați ca indisponibili pentru partida de sâmbătă au fost recuperați, chiar dacă nu în proporție de 100 %. Confruntarea dintre Phoenix Șimleu și “U” Cluj a fost una fără istoric. Șimleuanii au încheiat repede socotelile și au câștigat setul inaugural la o diferență de 14 puncte, scor 25:11. în actul secund, studenții au încercat să pună probleme echipei gazdă, dar jocul șimleuanilor a funcționat aproape perfect, astfel că Marian Bala și coechipierii săi au câștigat setul la o diferență de 8 puncte, scor 25:17. Asemeni actului inaugural, cel de-al treilea parțial a fost scurt și echipa de sub Măgură a încheiat meciul după ce și-a trecut în contactul cu 25:14; în urma acestei victorii, CS Phoenix Șimleu a urcat pe un nesperat loc 4 în clasament, înainte de startul sezonului și are șanse mari să se mențină pe această poziție și după ultima rundă a turului de campionat, rundă în care gruparea de sub Măgură are etapă liberă. „Suntem mulțumiți de rezultatul obținut în această seară. Chip a avut o evoluție bună și am urcat în clasament. Pentru noi, turul de campionat s-a încheiat azi și nu intriptuTJ^Tharam a uns pe un loc care miră pe foarte multă lume și tocmai de aceea, atât eu, cât și conducerea suntem mulțumiți la finalul turului. Așteptăm cu bucurie sărbătorile de iarnă și cu încredere returul de campionat” - a afirmat Mircea Abraham la finalul partidei de sâmbătă.