Sălăjeanul, ianuarie-martie 2013 (Anul 10, nr. 2218-2277)

2013-01-18 / nr. 2227

Vineri, 18 ianuarie 2013 o O' ECONOMIC Adrian LUNGU Proiectul implementat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală a vizat extinderea rețelei de apă potabilă în localitatea Agrij, realizarea unei rețele de canalizare și a unei stații de epurare. La eveniment au participat președintele Consiliului Județean Sălaj, Tiberiu Marc, primarul comunei Agrij, Pamfil Berar, directorul Sistemului de Gospodărire a Apelor Sălaj, Cristian Crișan, specialiști și alți reprezentanți ai administrației publice locale și județene. Primarul comunei Agrij, Pamfil Berar, ne-a declarat ieri, la recepția lucrărilor, că „suntem martori astăzi (n.r. ieri) la recepția lucrării de rețea canalizare-stație de epurare în comuna Agrij. Este, practic, lotul I din acest proiect, în care a fost inclusă o extindere de rețea apă potabilă, rețeaua de canalizare și această stație de epurare pe care o vedem aici. Lotul II a vizat modernizarea ulițelor în localitatea Agrij, precum și amenajarea a 7,5 kilometri de șanțuri betonate și acces la proprietăți. Acum suntem la încheierea acestui proiect, care are o valoare de aproximativ două milioane de euro. Prin terminarea acestui investiții de două milioane de euro In Agrij Recepția investiției din cadrul Proiectului „Dezvoltarea comunei Agrij prin reabilitarea infrastructurii tehnicoedilitare și culturale” a avut loc ieri, în localitatea Agrij, investiția fiind de aproximativ două milioane de euro, proiect, localitatea Agrij, respectiv localnicii beneficiază de apă potabilă, canalizare, precum și de drumuri asfaltate și șanțuri betonate.” De investițiile realizate beneficiază aproximativ o mie de persoane, potrivit primarului Pamfil Berar. La rândul său, președintele Consiliului Județean Sălaj, Tiberiu Marc, a declarat că astfel de investiții sunt extrem de importante pentru comunitățile locale. „Stația de epurare este punctul terminus al unui sistem de alimentare cu apă și canalizare care începe de la sursă, continuă la consumatori și apoi apele uzate ajung într-o stație de epurare. Practic, o comunitate care are un sistem de alimentare cu apă și canalizare, din punct de vedere al sănătății, este o comunitate protejată. Cred că este foarte important acest lucru, apa fiind una dintre condițiile vieții și un element foarte important”. Beneficiarii investiției: o mie de oameni > PUBLICITATE Sălăjeanul 7