Sălăjeanul, ianuarie-martie 2013 (Anul 10, nr. 2218-2277)

2013-01-30 / nr. 2235

Miercuri, 30 ianuarie 2013 SPORT Sălajeanul Voleibaliștii sălăjeni se duelează cu granzii capitalei Deși este un județ foarte mic, la volei Sălajul stă foarte bine și este reprezentat de două echipe in primul eșalon voleibalistic al țării în etapa cu numărul 15 din acest sezon, cele două grupări sălăjene vor avea ca adversare echipele celor mai titrate cluburi din România: Steaua și Dinamo. Azi, ora 18:00, Sala Sporturilor, CS Remat Zalău - CS Dinamo București Campioana României la volei masculin, echipa Clubului Sportiv Remat Zalău speră să treacă peste eșecul cu Tomis și să obțină victoria în duelul cu echipa „câinilor roșii” de la Dinamo București. Aflată pe un modest loc 5 în campionatul diviziei Al la volei masculin, după ce în ultimele 3 sezoane sa încununat cu laurii de campioană, echipa Clubului Sportiv Remat Zalău vrea să-și îmbunătățească poziția din clasament în urma etapei de azi. Chiar dacă moralul jucătorilor nu poate fi unul prea bun în urma eșecului de pe teren propriu suferit în fața liderei la zi a campionatului, echipa Volei Club Municipal Tomis Constanța, antrenorul Aurel Vlaicu declara încă de la finalul partidei de vineri că speră ca echipa sa să facă un joc mult mai bun în fața grupării din capitală și nu crede că jucătorii săi pot cădea psihic. „Nu aș putea să zic că au căzut psihic, pentru că toți sunt jucători maturi și nu joacă de un an-doi și normal, în momentele grele se văd caracterele! Eu, cel puțin, am să încerc să-i refac și să începem acest joc mai bine decât cel pe care l-am pierdut în fața Tomisului și să ne menținem la un ritm mult mai bun decât am făcut-o în meciul precedent!”, a declarat Aurel Vlaicu. Duelul dintre CS Remat Zalău și CS Dinamo București, găzduit de Sala Sporturilor din Zalău, va fi arbitrat de Nicolae Cristea și Mircea Rus (ambii din Cluj-Napoca), CS Phoenix Șimleu, la fileu în Ghencea Aflată pe cai mari după victoria din etapa trecută, când a învins în propriul fief echipa de pe locul 3 în clasamentul diviziei A1, gruparea de sub Măgura Șimleului speră să obțină în partida de azi prima victorie în deplasare din 2013. Dacă în partida tur șimleuanii s-au impus greu, cu scorul de 3-2, după o serie de trei înfrângeri consecutive, în confruntarea de azi, șimleuanii au moralul foarte bun și nu concep să nu obțină cel puțin un punct. Startul partidei dintre Steaua și Phoenix se va da la ora 17:00 și va fi condusă de Alin Mateizer din Ploiești și Cornel Ionescu din Râmnicu Sărat. Campionii primesc vizita „câinilor roșii” HC Zalău este în fața unui nou derby AZI,DRA 1900,SALA DANUBIUS.HC DUNĂREA BRAILA-HC ZALAU Cel mai interesant duel din cadrul etapei a XI-a a Ligii Naționale feminine de handbal are loc azi, la malul Dunării, între Handbal Club Dunărea Brăila și Handbal Club Zalău. Altă dată considerat un joc obișnuit de campionat, după evenimentele petrecute la finalul sezonului precedent, duelurile dintre Handbal Club Zalău și Handbal Club Dunărea Brăila ridică un grad mare de interes. Lipsa de fair play a echipei din Brăila de la finalul sezonului precedent, când nu s-a prezentat la ultimul meci al campionatului care urma să decidă câștigătoarea medaliilor de bronz, a fost dublată de actele de huliganism ale unor așa ziși suporteri ai echipei din Brăila, care au tăiat, în luna octombrie, cauciucurile microbuzului echipei zălăuane în momentul în care gruparea de la poalele Meseșului era cazată în orașul de la malul Dunării, înaintea meciului pe care elevele lui Gheorghe Tadici urmau să-l dispute în deplasare, în compania echipei HC Danubius Galați. „Se anunță un joc greu, atât prin valoarea competitoarelor pe care le vom întâlni, sunt jucătoare cu mare experiență pe de o parte, cât și prin prisma situației delicate. Vă amintiți situația de la finalul campionatului trecut, când nu s-au prezentat pe teren. Văd că acel individ mic și frustrat de la Brăila, care se ocupă de ceva probleme de handbal pe acolo, de vreo două-trei săptămâni a început să creeze o atmosferă prin presa locală și prin tot felul de alte mijloace care să altereze atmosfera la acest meci. Din punctul meu de vedere, aceste provocări mă întăresc sau, dacă vreți, îmi și plac! Nu mă prea interesează, dar sper ca meciul să se joace pe teren, iar la final vom vedea ce rezultat va fi”, a declarat Gheorghe Tadici reporterului Sălăjeanul TV In ciuda celor petrecute în toamnă la Brăila, Gheorghe Tadici nu crede că va întâmpina probleme, însă a precizat că va încerca să își ia câteva măsuri de precauție. „Oriunde am merge sunt uscături și oameni fără creier. Oameni lipsiți de judecată sunt peste tot! S-a întâmplat, ne-au spart cauciucurile și noi le-am reparat, asta e! încercăm să ne luăm niște măsuri de precauție și să nu le dăm posibilitatea de a repeta măreața lor operă de oameni fără discernământ”, a mai afirmat Gheorghe Tadici. Startul partidei de azi se va da la ora 19:00 și va fi transmis în direct de postul de televiziune Digi Sport 2. înaintea confruntării, cele două combatante ocupă locurile 5 și 6 în clasamentul Ligii Naționale feminine de handbal și sunt la egalitate de puncte, 10, fiind despărțite de golaveraj, unde echipa lui Tadici stă mai bine, având cea mai bună apărare din campionat. Pagină realizată de Monel LABOUR