Sălăjeanul, ianuarie-martie 2013 (Anul 10, nr. 2218-2277)

2013-01-07 / nr. 2218

Luni, 7 ianuarie 2013 Sălajeanul S SPORT Aurel Vlaicu este noul antrenor al echipei CS Remat Zalău. Până în data de 3 ianuarie antrenor secund la VfB Friedrichshafen, Aurel Vlaicu revine în campionatul României, după ce în urmă cu doi ani și jumătate a câștigat, alături de noua sa echipă, titlul de campion național din postura de antrenor secund. După două sezoane și jumătate petrecute în puternicul campionat din Germania, Aurel Vlaicu este pregătit pentru o nouă aventură în întrecerea din România. Plecat în Germania ca și antrenor secund al echipei TV Bühl, Aurel Vlaicu a încheiat primul său sezon în campionatul german ca și antrenor principal al aceleiași grupări, el fiind “uns” principal al grupării germane TV Bühl pe 15 martie 2011, după ce principalul din acea vreme, Mark Lucas, a fost demis. Chiar dacă la finalul sezonului 2010/2011 Aurel Vlaicu și-a atins obiectivul și a salvat echipa de la retrogradare, nu și-a prelungit contractul și a acceptat Stelian Moculescu. “în primul rând sunt bucuros că vom lucra împreună. A fost ideea unui proiect pe care l-am considerat atrăgător și am speranța că împreună cu jucătorii pe care-i avem acum și cu cei pe care încercăm să-i aducem vom reuși să ne realizăm obiectivele. Sunt bucuros că m-am întors acasă și vreau să asigur pe toată lumea că îmi voi da toată puterea și experiența pentru crearea unei echipe competitive. Vom avea un retur în care fiecare meci este ca o finală și sper ca unul din jucători noștri care practic a făcut diferența și care a fost accidentat în prima parte a campionatului să ajungă să joace la nivelul la care a fost, pentru că așa, echipa va avea mai multă încredere. Și spun asta fără a minimaliza aportul celorlalți jucători, pentru că toți componenții echipei sunt valoroși” a afirmat Aurel Vlaicu, noul antrenor al campioanei în cadrul unei conferințe de presă. Primul antrenament oficial al lui Aurel Vlaicu din postura de antrenor principal al echipei CS Remat Zalău a fost programat vineri, la Sala Sporturilor din Zalău, iar primul joc oficial este programat în ultima zi a săptămânii în curs, duminică, 13 ianuarie, de la ora 17:00. Aurel Vlaicu este noul antrenor al echipei UCM Remat Zalău sa mearga ca și antrenor secund al reputatului antrenor Campionii de la CS Remat s-au întărit cu doi brazilieni voleibaliști din “țara cafelei” sosiți în vară la campioana României, nu au strălucit și s-au despărțit la finalul turului de campionat de gruparea de la poalele Meseșului, conducerea echipei CS Remat Zalău a umplut golul lăsat tot cu doi brazilieni. Potrivit portalului blocant, vineri seara campioana a transferat un ridicător brazilian, Marcos Barbosa Cavallari și un secund Paulo Anchieta Veloso Pinto. Potrivit site-ului vollegagency, noul coordonator de joc al echipei antrenate de Aurel Vlaicu s-a născut la data de 4 aprilie 1982, are o înălțime de 187 cm și 79 de kg și a mai evoluat până acum în campionatul din țara natală, dar și în trei țări din Europa. între 2000 și 2010 s-a perindat pe la mai multe echipe din țara natală: Passos Minas, Tres Coraqões Minas, Ribeirão Preto, Unoeste Presidente Prudente, Upis Brazilia, Macao, Volei Future Aragatuba, Atibaia, Upis Brazilia și Upis Brb Brazilia, dar a evoluat pentru scurte perioade și în campionatele din Spania, la CV Melilla (2005/2006) și Finlanda, la CV Himanka (2007/2008). în sezonul 2010/2011, Marcos Barbosa a evoluat în campionatul Franței, la SMBA-Saint Nazaire Volleyball Atlantique, iar în 2011 a jucat pentru Apis Brasilia și UFIF Juiz de Fora. Noul ridicător al echipei Remnat a fost component al lotului național din “țara cafelei” în 2009 și tot în 2009 a cucerit medalia de argint la Campionatul Mondial Universitar. Cel de-al doilea transfer de jucător din 2013 al campioanei a fost perfectat sâmbătă, când conducerea grupării zălăuane a ajuns la un accord cu brazilianul Paulo Anchieta Veloso Pinto. Născut în data de 13 noiembrie 1976, noul secund al campioanei are 185 de cm și 85 de kg și a evoluat la început de carieră, timp de trei sezoane, la “Fiat Minas” în Brazila. Până să ajungă în Europa în anul 2006, Paulo Veloso a mai schimbat în țara natală 9 echipe: Tryon Minas, Unincor, Ouro Vida, Tres Coragões, Telemig Celular Minas, Esporte Clube Banespa, Lupo Náutico Araraquara, Wizard Luzano, Bento Union Pack, iar din 2006 și până în 2011 a evoluat în campionatele de pe bătrânul continent la Unicaja Almeria (Spania), Stilas Volley Taviano (Italia), Dinamo-Jantar Kaliningrad (Rusia), AZS Olsztyn (Polonia), Eurotec Volley Gela (Italia) și Olympiakos SFP (Grecia). Ultima echipă pentru care a evoluat Paulo Veloso înainte de a semna cu CS Remat Zalău a fost gruparea braziliană BMG Montes Claro. Deși Selmar Almeida și Robinson Dvoranen, cei doi HC Zalău se pregătește intens pentru reluarea campionatului Handbal Club Zalău a revenit în sala de antrenamente încă din a doua zi a anului nou și se pregătește pentru cele două jocuri din turul campionatului și pentru partea a doua de campionat. Doar două zile de pauză au avut elevele lui Gheorghe Tadici după încheierea turneului de pregătire de la Zalău. După ce în ultimul weekend din an, Ana Maria Șomoi și compania au câștigat turneul de pregătire de la Zalău, duminică dimineața zălăuancele au efectuat ultima ședință de antrenament din 2012, iar după petrecerea de revelion au avut doar o zi de repaus. “Conform planificării pe care o avem, facem zilnic câte două antrenamente, încercăm să finisăm pregătirea și în acest sens ne-am propus două jocuri de pregătire cu HCM Baia Mare precum și un joc sau două cu DVCS Debrecen în Ungaria”, a declarat Gheorghe Tadici pentru Sălăjeanul TV Cele două meciuri de pregătire dintre HC Zalău și HCM Baia Mare, se vor juca cu ușile închise, și se vor disputa pe durata a trei reprize de câte 25 de minute fiecare, iar scopul principal al celor doi tehnicieni este omogenizarea echipei, și nu.Khnarov un wrippript a victoriei. 2013 al echipei zălăuane va fi cel din etapa a X-a, în care Crina Ailincăi Pintea și coechipierele sale vor da piept cu vicecampioana României - Universitatea Jolidon Cluj. .......................... Pagina realizata de Monel SABOU