Sălăjeanul, ianuarie-martie 2016 (Anul 13, nr. 2788-2850)

2016-01-14 / nr. 2795

Primii pași pentru înregistrarea gratuită a imobilelor Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Sălaj a luat primele măsuri de pregătire pentru înregistrarea gratuită a imobilelor. Potrivit Programului Național de Cadastru și Carte Funciară 2015-2023, toate terenurile, clădirile și apartamentele vor fi înregistrate gratuit în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară până în 2023. ►> PAGINA 2 Mai multă transparență în instituțiile publice Ministerul Dezvoltării Regionale a anunțat că până în data de 15 ianuarie 2016 se pot depune proiecte pentru creșterea transparenței în instituțiile publice. Aceste proiecte sunt incluse în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă. H PAGINA 3 . . nrr*oASfrti/l! r.;"Zviv"v In memoriam Profesorul de matematică Breda Ferenc, regretat de elevi Credeți ca ar trebui demolate tarabele de lângă piața agroalimentară? » PAGINA 4 ► [UNK] MAI MULTE INFORMAȚII ÎN PAGINA 5 I Ieri a fost condus pe ultimul drum profesorul de matematică din cadrul Liceului de Artă Ioan Sima Breda Ferenc, care la vârsta de 48 de ani a trecut la cele veșnice. Profesorii sălăjeni și elevii Liceului de Artă Ioan Sima, dar și toți cei care l-au cunoscut au rămas cu sufletele îndurerate în urma dispariției unuia dintre cei mai iubiți profesori din instituție. Trecerea în neființă a profesorului i-a șocat pe toți cunoscuții. In memoriam, un fost elev a făcut un text emoționant, care a devenit viral pe internet: Zeci de fotografii au împânzit Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Ilarian” Proiectul „A.P.I. - Lumină și Culoare”, dezvoltat de o echipă de profesori valoroși de la Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Ilarian” Zalău, a ajuns la etapa în care se poate vorbi la modul concret despre una dintre cele mai așteptate activități, respectiv Expoziția de fotografie. Vernisajul acesteia a avut loc ieri, în sala festivă a instituției. 24 de persoane și-au pierdut viața în accidente rutiere produse pe drumurile din Sălaj Bilanțul accidentelor rutiere produse pe parcursul anului 2015, pe drumurile județului Sălaj, numără 24 de morți și zeci de răniți. Tragediile s-au produs din cauza neatenției la volan, viteză excesivă, consum de alcool sau nerespectarea regulilor de circulație atât din partea șoferilor, cât și din partea pietonilor. » PAGINA 8