Sălăjeanul, aprilie-iunie 2017 (Anul 14, nr. 3091-3141)

2017-05-23 / nr. 3119

r Editat de Media Grup Fondat in 2004 S i.-J hrS www.salajeanul.ro / mm Care este bonul câștigător la extragerea de duminică? » PAGINA 2 Duminică a avut loc extragerea Loteriei Bonurilor Fiscale la care au participat bonurile emise în luna aprilie. Șapte persoane au fost rănite în urma unor accidente de circulație petrecute într-o singură zi pe șoselele din Sălaj. Duminică, 21 mai a.c., pe lângă victimele care au avut nevoie de îngrijiri medicale, incidentele rutiere sau soldat și cu dosare penale întocmite de polițiști pentru vătămare corporală din culpă. » PAGINA 8 fi printr-un program promovare a talentelor » PAGINA 5 alaieanul A 2 iunie, zi libera Vineri, 2 iunie este zi liberă. In consecință, prima zi lucrătoare din luna care va urma este marti, 6 iunie. In ședința de Guvern de joi, Executivul a aprobat proiectul de hotărâre privind stabilirea zilei de 2 iunie 2017 ca zi liberă. "Vineri, 2 iunie 2017, a fost stabilită zi liberă pentru salariații din sectorul public, potrivit unei hotărâri adoptate de Guvern. Ziua liberă va fi recuperată în 10 iunie 2017 sau prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru până la data de 16 iunie 2017. Prin stabilirea zilei de 2 iunie ca fiind nelucrătoare, se face "punte" între 1 iunie, declarată nelucrătoare, și zilele de sâmbătă, duminică și luni, a doua zi de Rusalii, sărbătoare legală. 2 iunie 2017 nu este considerată zi nelucrătoare pentru locurile de muncă în care activitatea nu poate fi întreruptă datorită caracterului procesului de producție sau specificului activității, magistraților și celorlalte categorii de personal din cadrul instanțelor judecătorești implicate în soluționarea proceselor cu termen în data de 2 iunie 2017", relevă comunicatul remis de Biroul de Presă al Guvernului după încheierea ședinței ordinare din săptămâna anterioară. (S.C.) w Marți, 23 mai 2017 8 pagini *1 leu Nr. 3119 Reabilitarea și extinderea Tribunalului Sălaj Proiect de 11,5 milioane de lei, în procedură de atribuire Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene a aprobat devizul general în valoare de peste 11,5 milioane de lei pentru proiectul de „Extindere și anvelopare la sediul Tribunalului Sălaj”. Proiectul a fost deja afișat pentru atribuire pe SEAP și se află în procedură de atribuire. » MAI MULTE INFORMAȚII ÎN PAGINA 3 I