Sălăjeanul, iulie-septembrie 2017 (Anul 14, nr. 3142-3201)

2017-09-12 / nr. 3188

Mențiune la Olimpiada Internațională de * ____ Eleva Tania Lăpuște, pregătită de profesoara Diana Iacob de la Școala Gimnazială „Gheorghe Lazăr” Zalău, a obținut mențiune la Olimpiada Internațională de Lectură ce s-a desfășurat în perioada 5-9 septembrie 2017, la București. » PAGINA 2 Cutremur de 23 grade in Sălaj în această dimineață s-a produs un cutremur de magnitune 2,5 pe scara Richter în județul Sălaj. » PAGINA 8 Seismicitate recenta Pa9Mdec M&SIM<3.5 EBC2H OAUOr» Mig Regiune Nkml Festival medieval la Șimleu Silvaniei » PAGINA 5 Școlile din Zalău și-au deschis porțile pentru elevi. După o binemeritată vacanță, aceștia s-au întors în bănci. Cei mai emoționați au 9u fost cei care au pășit pentru prima dată în curtea școlii, bobocii școlilor sălăjene. » MAI MULTE INFORMAȚII ÎN PAGINA 49 15 tineri sălăjeni au fost admiși la Jandarmi 15 tineri din Sălaj vor urma cursurile instituțiilor de învățământ postliceal în care se pregătesc viitoarele cadre ale Jandarmeriei Române, după ce au fost declarați admiși la examenele desfășurate în sesiunea 2017. Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj a recrutat 21 de candidați pentru susținerea concursurilor de admitere, 19 dintre aceștia optând pentru susținerea examenelor la Școala Militară de Subofițeri Jandarmi „Petru Rareș” Fălticeni și doi pentru Școala Militară de Subofițeri Jandarmi „Grigore Alexandru Ghica” Drăgășani. în urma susținerii probelor de concurs, 14 din cei 19 candidați care au optat pentru Școala Militară de Subofițeri Jandarmi „Petru Rareș” Fălticeni au fost declarați admiși, iar din cei doi candidați înscriși pentru Școala Militară de Subofițeri Jandarmi „Grigore Alexandru Ghica” Drăgășani a fost declarat admis un singur candidat. Pentru sesiunea de admitere 2017, Jandarmeriei Române i-au fost aprobate în vederea scoaterii la concurs un număr de 345 de locuri pentru fiecare dintre cele două instituții de învățământ militar. Cristina POP