Sălăjeanul, aprilie-iunie 2018 (Anul 15, nr. 3318-3369)

2018-04-20 / nr. 3328

/ X / ' .KNO&r / ACTUALITATE/EVENIMENT Sălăjeanul Vineri, 20 aprilie 2018 www.sclajeanul.ro Caravana „Domestos“ a ajuns la Școala flimnazială Iuliu Maniu. Moment de intense trăiri emoționale pentru elevii clasei a ll-a B de la Școala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Zalău, alături de învățătoarea Marosy Ștefania și de tot personalul unității, prilejuit de prezența Caravanei Domestos, care nu a venit doar în vizită: în urma participării la concursul național organizat de Domestos „Igiena de nota 10”, care a avut loc în primul semestru al acestui an școlar, elevii clasei a ll-a B de la Școala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Zalău au obținut Premiul III, în valoare de 4.000 de euro, produse Domestos pentru menținerea igienei școlii și ghiozdane echipate pentru elevi. Astfel că marți, 18 aprilie 2018, Caravana „Domestos” a ajuns la Școala Gimnazială „Iuliu Maniu”. Elevii au fost încântați de prezența echipei, dar mai ales de cea a Căpitanului Domestos, cu atât mai mult cu cât au intrat în dialog cu el în momentul în care acesta le-a înmânat premiile și diplomele. Copiii au promis că vor mai participa la acest concurs, cu atât mai mult cu cât au reușit să-i mobilizeze inclusiv pe părinți în demersul lor de a câștiga și de a arăta că totul este posibil dacă îți dorești și lupți pentru a obține ceea ce dorești. „Din suma câștigată, valoarea premiului fiind de 4.000 de euro, școala va amenaja și igieniza un grup sanitar de lângă sala de clasă a elevilor acestei clase până în luna decembrie a acestui an, obiectivul concursului fiind atins. Să avem o igienă de nota 10!”, a precizat directorul școlii, Camelia Duma. Cristina POP > PUBLICITATE ManOFffv Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Sălaj Bursa Generală a Locurilor de muncă - 20 aprilie 2018 Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Sălaj organizează Buna Generală a Locurilor de Muncă - 20 aprilie 2018 ora 9,00 • Cercul Militar Zalău -Agenți economici care dispun de locuri de muncă vacante si sunt in căutare de personal, sunt așteptați cu ofertele de locuri de muncă la sediul AJOFM Sălaj până în dată de 17.04.2018. Persoanele aflate in căutarea unui loc de muncă sunt invitate vineri, 20 aprilie 2018 - ora 9,00 la Cercul Militar Zalău pentru a sta față In față cu agenții economici din județ care oferă locuri de muncă. Informații suplimentare găsiți la sediul A.J.C.F.M. Sălaj, localitatea Zalău, str. T. Vladimirescu, nr. 8, Bl. P40, sau la numărul de telefon: 0260612463. Oferta de locuri de muncă vacante poate fi trimisă pe adresa de email: ajofmasj.anofm.ro. palajeanul director Cristina PUIE redactori Cristina POR Diana POP Ioana GALE Tiparul executat la Editat de SC MEDIADIFF PRODUCT SRL, SC GARAMOND TIPOGRAFIE SRL Cluj-Napoca Punct de lucru Zalău, str. Cloșca, nr. 56, Fotrivit ^ 205 206 g, responsabilitatea pentru tel.:fax:0260660133,mobil:0757074153, . . . .... . . . conținutul articolelor aparține autorului, e-mail, redactia@salajeanul.ro www.salajeanul.ro ISSN 1584 - 7047 In cazul unor agenți de presă și personalități citate, responsabilitatea juridică le aparține. Pentru orice nereguli privind difuzarea vă rugăm sunați la telefon 0260 660133. www.facebook.com/salajeanu www.facebook.com/salajeanulzalau MINISTERUL MUNCII SI JUSTIȚIEI SOCIALE ROMANIA > PUBLICITATE Primăria Municipiului Zalău, organizează în data de 16.05.2018, ora 10:00 concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant - funcție contractuală - inspector de specialitate, nivel studii (S), grad profesional IA din cadrul Direcției Resurse umane, monitorizare'unități de învățământ — CFG Serviciul Resurse umane, salarizare. Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare. Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până în data de 08.05.2018, ora 13:00 la Serviciul resurse umane, salarizare - camera 30 din cadrul Primăriei municipiului Zalău. Concursul pentru ocuparea unui post vacant constă în trei etape succesive, după cum urmează: selecția dosarelor de înscriere, se va desfășura în maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv 10.05.2018; proba scrisă va avea loc în data de 16.05.2018, ora 10:00; interviul, se va susține în data de 18.05.2018 ora 10:00. Comunicarea rezultatelor la fiecare proba se face prin afișare la sediu și pe pagina de internet a Primăriei municipiului Zalău în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei. După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului la fiecare proba. Condiții generale: - candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.3 - anexa din Hotărârea Nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare. Condiții specifice: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul științelor economice; 3 ani vechime în specialitatea studiilor absolvite; abilități, calități și aptitudini necesare: confidențialitate, obiectivitate, responsabilitate, profesionalism. Relații suplimentare cu privire la desfășurarea examenului, bibliografia și actele necesare pentru înscriere la concurs sunt afișate la Sediul Primăriei municipiului Zalău și pe pagina de internet a primăriei www.zalausi.ro. Primar: Ciunt Ionel Director resurse umane, monitorizare Șef serviciu resurse umane, salarizare, unități de învățământ CFG, Corb Viorica Onuțan Mihaela