Sălăjeanul, aprilie-iunie 2019 (Anul 16, nr. 3541-3584)

2019-04-22 / nr. 3555

Șapte comune sălăjene vor beneficia de servicii de cadastrare Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară a inițiat două proceduri de licitație pentru achiziționarea serviciilor de înregistrare sistematică în Sistemul integrat de cadastru și carte funciară a imobilelor din 149 de unități administrativ-teritoriale (UAT). Printre acestea se numără și șapte comune din județul Sălaj. Este vorba despre Ileanda, Gâlgău, Zimbor, Năpradea, Românași, Sânmihaiu Almașului și Lozna. Liberalii se pregătesc de campania pentru europarlamentare Liderul PNL Sălaj, Lucian Bode, spune că formațiunea sa va aborda campania pentru alegerile europarlamentare din 26 mai într-o manieră optimistă. »PUBLICITATE Administrație . Bugetul municipiului Zalău a fost votat vineri, 19 aprilie, în forma propusă de administrația locală, după aproape două ore de discuții. » Mai multe informații în pagina 4 învățământ A venit vacanța! Copiii de grădiniță și elevii se bucură, începând de vineri, 19 aprilie, de două săptămâni de vacanță, ce includ și Sărbătorile Pascale. Tot în această perioadă se desfășoară etapele naționale ale olimpiadelor școlare. Elevii și preșcolarii se vor întoarce la cursuri în data de 6 mai, în ziua următoare elevii din clasele a Il-a, a IV-a și a Vl-a urmând să intre în emoțiile Evaluării Naționale. Cursurile se vor încheia în 14 iunie, următoarea vacanță, cea de vară, fiind programată în perioada 15 iunie-15 septembrie. Lucrările scrise semestriale se susțin la finalul semestrelor, după parcurgerea programei școlare, cu cel puțin trei săptămâni înainte de finalul semestrului. Pentru clasele terminale din învățământul liceal anul școlar se încheie în data de 31 mai 2019, iar pentru clasa a Vlll-a în data de 7 iunie 2019. Andreea VUCOVSCHI