Sălăjeanul, ianuarie-decembrie 2021 (Anul 18, nr. 3693-3737)

2021-10-18 / nr. 3730

Consiliul Județean Sălaj va depune spre finanțare, prin Programul național de investiții “Anghel Saligny”, 10 proiecte de investiții. Șase dintre acestea vizează reabilitarea și modernizarea de drumuri județene, iar patru, punerea în siguranță și consolidarea unor poduri. . . QTfl(3303T £ X3$]0 Estü3IÖÍ[^53Q3]3E3)l Noi descoperiri arheologice la Pericei, pe lângă traseele unor ziduri, în suprafața cercetată de arheologii Dan Băcueț și Tímea Keresztes au fost identificate mai multe morminte medievale, dintre acestea, patru aveau inventar funerar... ^ pagina 5 Ministrul demis al Educației, Sorin Cîmpeanu, a declarat că deși există cazuri de îmbolnăvire cu Covid în rândul elevilor și profesorilor, media infectărilor în școală este sub media națională. . _ ► [UNK] pagina 6 Asociația Comunelor din România a realizat un top al sumelor trimise în fiecare județ, indiferent de culoarea politică a aleșilor. Topul are la bază populația din fiecare județ și cât S-a alocat. ► [UNK] Mai multe informații în pagina 4 Ajutor financiar Sprijin financiar de la bugetul județului pentru Spitalul Jibou Consiliul Județean a alocat, din fondul de rezervă bugetară, un ajutor financiar în valoare de 50.000 de lei Spitalului Orășenesc Jibou “Dr. Traian Herța”. Banii sunt destinați achiziționării de echipamente medicale pentru tratarea pacienților cu SARS-CoV-2, în cadrul ședinței extraordinare de vineri, 15 octombrie, Consiliul Județean Sălaj a alocat, din fondul de rezervă bugetară, un ajutor financiar în valoare de 50.000 de lei Spitalului Orășenesc Jibou “Dr. Traian Herța”. Banii sunt destinați achiziționării de echipamente medicale pentru tratarea pacienților cu SARS-CoV-2. “Pe fondul creșterii semnificative a incidenței la nivelul județului și al orașului Jibou, dar și pentru că dotările Spitalului «Dr. Traian Herța» sunt insuficiente pentru a face față numărului mare de pacienți, Primăria Jibou ne-a solicitat în regim de urgență un sprijin financiar. Pandemia ne-a învățat că trebuie să avem grijă unii de alții, să ajutăm, să fim solidari, pentru că doar împreună putem ieși învingători. Astfel, administrația județeană rămâne alături de personalul din prima linie a luptei cu temutul virus și alocă unității medicale din Jibou, din fondul de rezervă bugetară la dispoziția Consiliului Județean, suma de 50.000 de lei, pentru achiziționarea a șapte concentratoare de oxigen de 10 litri și a două butelii de oxigen medical de 50 de litri”, a explicat Dinu Iancu- Sălăjanu, președintele CJ Sălaj.