Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2013 (Anul 7, nr. 361-386)

2013-01-03 / nr. 361

REMAT SĂLAJ S.A. prin depozitele sale din Zalău, Șimleu Silvaniei, Cehu Silvaniei, Jibou, Crasna, Nușfalău și Marghita, achiziționează, la cele mai bune prețuri, următoarele materiale reciclabile: Feroase (fier vechi, oțel inox, span oțel); Neferoase (cupru, alamă, bronz, aluminiu, plumb); Acumulatori auto uzați; Hârtie și carton; Folie; Electrice, electronice și electrocasnice uzate. Pentru cantități mari, asigurăm transportul. Pentru programări sau relații suplimenatre ne puteți contacta la numerele de telefon: 0260-662025, 0260- 662026, 0260-662027 sau 0260-611639. sezonul trecut. Chiar dacă s-a bazat cam pe același lot, cu unele “plombe” din noul val, echipa pregătită de managerul Aurel Pintican a cam dezamăgit în prima parte de sezon, fiind clasată doar pe locul 6. Singurele rezultate notabile ale grupării din Gâlgău Almașului au fost victoriile cu Rapid Jibou și AS Chieșd, în rest, Dumbrava s-a împotmolit chiar și în fața codașelor Gloria Bobota sau Sportul Șimleu. Meciurile din deplasare au fost un adevărat calvar pentru formația condusă de Aurel Pintican, iar din cele 5 partide susținute, Dumbrava nu a strâns niciun punct. Mai rămâne de disputat un retur de campionat și podiumul mai poate fi atins. Aceasta este și dorința celor din Gâlgău Almașului, care deocamdată conduc la un singur capitol, cea mai modernă Bază Sportivă din județul Sălaj. Lot valoros, rezultate modeste Toată lauda pentru finanțatorul Aurel Petrean, care face eforturi ca tradiția fotbalului să continue în comuna Treznea. împreună cu Primăria comunei s-a început un proiect îndrăzneț, iar la cârma echipei a fost instalat antrenor Călin Pop. Chiar dacă s-au despărțit de câțiva jucători, cei de la Treznea au adus întăriri, iar lotul era complet și multă lume era tentată să spună că fosta campioană se va bate la primele locuri. Dar nici poveste de așa ceva, iar rezultatele au întârziat să apară. A urmat demisia lui Călin Pop, iar acum de destinele echipei se ocupă Vasile Mureșan. Totuși, gruparea de sub Meseș a dat semne de revenire pe final și a contabilizat trei victorii în ultimele trei etape, însă, a pierdut la “masa verde” disputa cu CS Barcău, după ce în teren scorul a fost 5-1. Având în vedere distanța mică de puncte care o desparte pe fosta campioană de următoarele echipe, Vlad Lăcătuș și colegii săi pot urca în clasament în partea a doua a sezonului. Cetatea Almașu vrea să devină o forță în Sălaj Aflată la al doilea sezon în Liga a IV-a, Cetatea Almașu își propune o clasare cât mai bună, deoarece deocamdată nu se poate bate de la egal la egal cu forțele județului. Dar în unele meciuri, echipa a arătat potențial, astfel că a reușit să înscrie 4 goluri pe terenul campioanei, unde în cele din urmă a pierdut. La Sfarașu, acolo unde Cetatea își dispută meciurile de pe teren propriu, toate echipele au viață grea. Până și vicecampioana CS Barcău a învins la limită, iar Rapid Jibou s-a mulțumit cu un singur punct. Locul 8 ocupația finele turului nu prea mulțumește dar se are în vedere întărirea lotului, pentru a urca în clasament, în returul care va începe în luna martie. Să mai spunem că, chiar dacă la capitolul ofensivă, atacanții nu și-au făcut întocmai treaba și au marcat doar 14 goluri, în defensivă lucrurile stau mult mai bine. Poarta apărată de providențialul Kovács István a fost perforată doar de 21 de ori, Cetatea Almașu având a patra apărare din campionat! Cetatea Almaș. De precizat că, la Șimleu există un proiect îndrăzneț, iar în următorii ani se dorește o echipă de Liga a III-a, care să fie formată în mare din jucători din propria pepinieră. Baza va fi pusă pe juniori de la grupele de la Sportul Șimleu antrenate de Bogdan Pop, care fac legea în întrecerile rezervate copiilor și juniorilor. Gloria Bobota a dezamăgit crunt Locul 5 ocupat în sezonul trecut de Gloria Bobota a oglindit forma bună din ultima perioadă a echipei. Dar, surprinzător, gruparea condusă de Gheorghe Blăjan sa stins în acest sezon și a fost în unele momente chiar “lanterna roșie”. Lipsa unor jucători exponențiali, plecați în străinătate la muncă și-a pus amprenta asupra acestui parcurs, unul dintre cele mai dezastruoase din istoria echipei. Doar două victorii are la activ Gloria, una cu Meseșul Treznea, iar cealaltă, surprinzătoare, în fața celor de la Dumbrava Gâlgău. Oricum, mai rămâne de disputat un retur de campionat, iar Florin Vașvari și colegii săi vor ține cu tot dinadinsul să demonstreze că această poziție nu reflectă adevărata valoarea a echipei. Lipsa de experiență și-a spus cuvântul Spre lauda oficialităților din Crasna, prospera comună are din nou echipă de fotbal, după o pauză de câteva sezoane. Baza Sportivă a fost renovată din temelii și era păcat să nu fie folosită tocmai de echipa din localitate. Astfel s-a pus bazele unei noi echipe cu denumirea de CS Crasna. S-a început ca antrenor, Bob Ștefan, fost jucător la Armătura Zalău, dar nu au trecut decât câteva meciuri din Cupa României și pe banca tehnică și-a făcut apariția legendarul Vasile Stâncel. Lotul a fost format cu jucători din preajma comunei, plus câțiva tineri experimentați de la Viitorul Zalău. Cu 4 puncte acumulate în prima pară de campionat, CS Crasna ocupă ultimul loc, iar principala cauză a parcursului mai nefast a fost lipsa de experiență a jucătorilor. Dar experiența vine în timp, iar CS Crasna nu va renunța și va încerca să urce în clasament și în timp să devină o echipă de temut la nivelul județului nostru, în final tragem un semnal de alarmă oficialităților din comunele sălăjene ca pe viitor să putem avea la startul Ligii a IV-a cât mai multe echipe. Până la urmă fotbalul înseamnă mișcare, iar mișcarea sănătate. Orice comună ar trebui să aibă o echipă de fotbal, iar disputarea unui meci să însemne un moment de sărbătoare. Numai așa poate crește și campionatul nostru în valoare, în edițiile următoare ale ziarului vom face retrospectiva turul pentru fiecare echipă din Liga a IV-a Sălaj. □ Ionuț COSTINAȘ Orașul de sub Măgură, reprezentat în fotbal de Sportul Șimleu De la disparția divizionarei secunde FC Silvania, orașul Șimleu a avut echipă de fotbal doar prin Liga a V-a. Cu toate că la finele sezonului trecut, Sportul nu a ocupat un loc promovabil în Seria Vest a Ligii a V-a, oficialii echipei, împreună cu reprezentanții primăriei au decis înscrierea echipei în Liga a IV-a. Cu un lot format în mare parte din jucători tineri, plus câteva întăriri de la defuncta Venus Măeriște, Sportul a pornit la drum, cu un antrenor nou, în persoana lui Eugen Crișan. Rezultatele nu aveau cum să apară încă din primul sezon, însă și așa, gruparea de sub Măgură a contabilizat 8 puncte. Victoriile cu Dumbrava Gâlgău și Gloria Bobota au fost cele mai de răsunet succese, dar elevii lui “Juju” au mai obținut rezultate bune cu AS Chieșd și SC ONESTA PROD SRL CUMPĂRĂ FIER«MECHI în depozitul din Zalău, H-dul IM. Viteazul nr. 149 [ Informații tel. 0755-036.256 [