Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2014 (Anul 8, nr. 414-438)

2014-03-26 / nr. 425

Miercuri, 26 martie 2014 VOLEI - Sporturi CS Phoenix joacă cu prima pe masă Vineri, ora 18.00. Sala Sporturilor din De Formația șimleuană va juca pentru locurile V-VIII, în Divizia Al CS Phoenix a reușit să treacă în prima fază a play-off-ului de LPS Piatra Neamț. La cum au început șimleuanii seria partidelor, am fi crezut că se vor califica după doar două meciuri, însă, a fost nevoie să se joace toate cele trei meciuri. Astfel, pentru o clasare pentru locurile V-VIII, șimleuanii se vor duela cu Unirea Dej. Practic, greul abia acum urmează pentru o clasare mai bună. CS Phoenix va avea de susținut trei meciuri, având în vedere că se joacă în sistemul “cel mai bun din trei meciuri”. Prima rundă va avea loc la finele săptămânii, iar pentru elevii lui Mircea Abraham nu va fi o deplasare ușoară, având în vedere că Unirea Dej dorește nespus locul V. Dar, să nu uităm, totuși, că șimleuanii au primă la calificare și totuși nu le-ar strica niște bani în plus. Dacă ar fi să ne luăm după meciurile din sezonul regulat, atunci am putea spune că ambele formații au șanse la calificare, având în vedere că atât CS Phoenix, cât și Unirea Dej a reușit să se impună în meciurile de acasă, în celălalt meci din faza a II-a a play-off-ului se vor întâlni Știința Explorări Baia Mare și Arcada Galați. Așa cum știm, una dintre formații va retrograda, iar pentru a scăpa de acest lucru se va da o bătălie grea între “U” Cluj și CSM București, iar cel care iese învingător din cinci meciuri va rămâne în Divizia A1. □ Monica MARE Declarații după meci. Septimiu Țurcaș - primarul orașului Șimleu Silvaniei. ”Daca vor învinge Dejul, vor beneficia de prima stabilită” Este un meci foarte important pentru noi, și trebuie să câștigăm neapărat această partidă că să ne putem gândi pentru următorul meci, care o să fie miercuri, la Șimleu, Silvaniei. Sunt ferm convins că va fi un meci deosebit de greu la Șimleu deoarece este o echipă bătăioasă, o echipă luptătoare, o echipă care este împinsă de la spate de spectatori, dar noi dorim să obținem calificarea după două partide. Am avut ca obiectiv locurile 1-4, din păcate nu am reușit. Dar, noi vrem să trecem acum de Șimleu, și probabil vom juca pentru locurile V-VI cu Baia Mare. Locul V va juca începând de la anul în cupele europene și conducerea clubului nostru dorește să ne înscrie în cupe, așa că acesta este obiectivul nostru, locul V, și încercăm să îl realizăm". “Nu este un meci așa ușor. Trebuie să luăm în calcul orice rezultat, deși la prima vedere suntem în avantaj. Dar, în volei ca și în alte sporturi, se poate întâmpla multe. Deci, nu îi vom subestima și vom juca din toate punctele de vedere la maxim. Avem avantajul celor 2 meciuri de acasă. Obiectivul nostru este locul 5, deoarece mai nou este un loc de cupă europeană. Cât despre ce s-a întâmplat la meciurile din campionat, nu comentez. Noi vom fi o echipă și vom arăta că locul nostru putea să fie mai sus de locul 5. Nu caut scuze, că nu sunt genul de persoană, dar am avut și accidentări de-a lungul campionatului, care neau tras în jos. Iar, obiectivul meu personal este să joc la capacitatea maximă ca la terminarea campionatului să ne clasăm pe locul 5”. □ Monica MARE "Au fost momente în care am fost mulțumit de echipă și au fost momente în care am fost nemulțumit. Noi ne-am propus locul 6 și singura șansă să ocupăm locul acesta este să învingem. Cejul are o echipă mai bună decât a noastră, dar cu mobilizare bună vom putea învinge. Dacă pot să câștige meciul cu Dejul, vor beneficia de prima pe care am stabilit-o la începutul campionatului, respectiv un salar". Szilagyi Tibor - antrenor secund Unirea Dej: ”Vrem să obținem calificarea după două partide Ovidiu Teușan -jucător CS Phoenix. ”Presiunea este mai mult de partea dejenilor” “Mergem la Dej să încercăm victoria. Presiunea este mai mult de partea dejenilor decât a noastră. O să fie un meci foarte frumos, și atâta timp cât vom juca fără stres, vom face un meci bun. Nu pot să promit victoria, dar aveam o șansă să luăm un bonusul”. Lucian Tofan -jucător Unirea Dej: ’’Avem avantajul celor două meciuri de acasă” 14 Karate modern: Cupa Maramureșului 13 locuri Duminică, 23 martie, sala de sport a Liceului “E. Racoviță” din Baia Mare a găzduit cea de-a X-a ediție a “Cupei Maramureșului” la Karate Shotokan, eveniment organizat de C.S.Condor Baia Mare și Asociația Nord Amical Karate. La acest amplu eveniment marțial au participat peste 70 de karateka de la cluburi din Satu Mare, Bihor, Sălaj și Maramureș, care s-au întrecut în probe de kumite individual. Sălajul a fost reprezentat de o delegație numeroasă, formată din 31 de sportivi de la C.S.Dani Lan din Zalău, Clubul Copiilor din Șimleu Silvaniei și secțiile C.S. Omega din Jibou, Crasna și Șimleu Silvaniei, sportivi care au avut o prestație deosebită, și până la finalul concursului au obținut 13 locuri 1,8 locuri II și 10 locuri III, făcând deliciul publicului spectator, prezent în număr destul de mare. Au urcat pe treapta cea mai de sus a podiumului, următorii sălăjeni: Tania Pop, Paula Radu, Maria Grădinar, Ștefania Costea, Daria Făgărași, Andreea Chende, Nemeth Mátyás, Gabriel Ardelean, Pásztor Mihai, Pap Ioan, Andrei Creț, Darius Goran și Vicsi Mark. Pe locul secund s-au situat următorii: Bianca Tătar, Daciana Făgărași, Larisa Borbe, Giulia Gurzău, Pittman Zeno, Luca Ardelean, Robert Pușcaș și Alexandru Chende. Iar locurile III și le-au revendicat: Ileana Chisbora, Daria Mirica, Denisa Făgărași, Marius Cherecheș, Luca Pașca, Vlad Pásztor, Sos Szabolcs, Cătălin Coste și Dragoș Șerban. Tuturor, felicitări sincere și succes pe mai departe! Concursul s-a dovedit o acțiune reușită, organizatorii s-au străduit și au reușit să facă un adevărat regal de karate, un ultim test înaintea Campionatului Mondial de la Kosovo, unde elita mondială aKarateului W.S.K.U. va reuni câteva mii de sportivi din întreaga lume și la care Sălajul va participa cu un lot de 9 membri. Sperăm la cel puțin două medalii, cât mai strălucitoare, și vrem ca imnul României să răsune la Prishtina și datorită sportivilor sălăjeni. Va fi un concurs greu, știm de anul trecut de la Istanbul, unde s-au adunat peste 3500 de sportivi, dar la fel știm că o concurență mare determină progres și ne obligă să evoluăm continuu. Urăm mult succes sălăjenilor, iar celor care ne sprijină le mulțumim din suflet! □ Gheorghe POP 4 I pentru karateka sălăjeni ^Sporrtu Sănăjean.t Volei. Juniori I turneul semifinal CSS Zalău a pierdut calificarea la turneul final La sfârșitul săptămânii trecute, la Dej, a avut loc ultima etapă a turneului semifinal. Juniorii I de la CSS Zalău au ratat calificarea în faza finală, după ce elevii lui au pierdut toate cele trei meciuri, nereușind să câștige nici măcar un set. în primul meci, cel cu CSS So.l Metalul Oțelul Roșu, zălăuanii au ținut pasul doar un singur set, după care cei de la Oțelul s-au distanțat simțitor. în a doua partidă, cea cu CTF Mihai I București, elevii lui Marin Silaghi și Dan Predescu nu s-au apropiat de valoarea bucureștenilor și au pierdut meciul fără drept de apel. în meciul cu echipa gazdă, CSS LAPS Dej a arătat că are un lot valoros și nu le-a dat zălăuanilor nicio șansă de a lua măcar un set. “Sunt echipe mai bune ca și noi, cu loturi mult mai valoroase”, ne-a declarat Marin Silaghi. Prin această calificare la turneul semifinal, CSS Zalău și-a îndeplinit obiectivul propus la începutul sezonului. “M-am așteptat să facem meciuri mai bune. Dar, prin aceste jocuri la turneul semifinal, ne-am realizat obiectivul, deocamdată atât putem, o să vedem în anii care urmează ce va fi”, a adăugat antrenorul. CSS LAPI Dej și CSS Metalul Oțelul Roșu sunt echipele care s-au calificat în faza finală. Pentru juniorii I de la CSS Zalău a fost ultima competiție din acest sezon. Așadar elevii lui Marin Silaghi și Dan Predescu au încheiat turneul semifinal pe ultimul loc, nereușind să strângă niciun punct. □ Ciprian RIZA Arte marțiale. Owan Ki do C.S. Long Dau și-a finalizat lotul pentru "naționale" După ce în urmă cu o săptămână sportivii pregătiți de Nicolae Popan au cucerit 4 medalii la Camionatul Național de la Botoșani, la finalul săptămânii sportivi ce la CS Long Dau Șimleu Silvaniei a organizat un stagiu local, pentru a-și definitiva lotul pentru participare la Campionatul Național de copii de la Brașov de la sfârșitul săptămânii. □ Ciprian RIZA La proba de Thau Quyen (lupta imaginară). Cat 7-8 ani: Ovidiu Braban (1 cap roșu), Cat.11-12 ani: Sebastian Mihai Tripon (2 cap roșu), Cat 11-12 ani: Diana Maria Duca (4 cap roșu), Cat 11-12 ani: Rákosi Tamás László (4 cap roșu), Cat 11 -12 ani: Anamaria Pop (centură violet - 3 cap alb) La proba de Long Day (lupta competițională): Cat. 11-12 ani echipa: Anamaria Pop (cpt.) și Diana Maria Duca. Cat. 11-12 ani echipa: Rákosi Tamás László si Sebastian Mihai Tripon (cpt.) Editor: SC Sportul Sălăjean SRL Zalău Adresa: localitatea Zalău, str. TRAIAN nr. 60 Manager: Călin ONICAȘ Secretar de redacție: Monica MARE Redactori: Ionuț COSTINAȘ și Ciprian RIZA Corespondenți: prof. Marin ȘTEFAN și Leo MOGA Editorialiști: Ioan ONICAȘ și Alex TAMBA Financiar-contabil: Vasile CRIȘAN Marketing-publicitate: Adrian CHERECHEȘ Responsabil IT: Sorin DREGAN Distribuție: Emil FIZEȘAN e-mail: sportulsalajean@yahoo.com web: www.sportulsalajean.ro ID: sportulsalajean Telefon/fax: 0360 - 56.83.88 Mobil: 0740 - 31.31.76 și 0762 - 66.26.95 codul ISSN: 184107078 Articolele publicate în “Sportul Sălăjean” nu pot fi reproduse, parțial sau integral, decât cu acordul scris al conducerii publicației, conform Legii dreptului de autor. Potrivit art. 205 și 206 C.P., responsabilitatea juridică pentru conținutul articolelor aparține autorului. în cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea le aparține. Thirk li Naifla Pn Clil-Naiica