Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2016 (Anul 10, nr. 544-569)

2016-07-06 / nr. 544

Miercuri, 6 iulie 2016 _____________ SPORTURI; DIVERSE _______5ilajean.ro Jandarmii sălăjeni, campioni la volei Echipa de volei a Inspectoratului de Jandarmi Județean Sălaj a obtinut locul I la cea de-a X-a ediție a Campionatului de Volei al Ministerului Afacerilor Interne Săptămâna trecută a avut loc în municipiul Drobeta Turnu Severin cea de-a X-a ediție a Campionatului de Volei al Ministerului Afacerilor Interne. Echipa de volei a Inspectoratului de Jandarmi Județean Sălaj s-a clasat pe prima poziție, cucerind titlul de campioană. La acest turneu final au participat șapte structuri M.A.I. din țară în urma tragerii la sorți echipele participante au fost repartizate în două grupe, astfel: grupa A - Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj; Inspectoratul pentru Situații de Urgență Neamț; Centrul de Pregătire și Perfecționare a Agenților de Poliție Slatina; Inspectoratul de Poliție Cluj și grupa B - Inspectoratul de Jandarmi Județean Bihor; Inspectoratul General al Jandarmeriei Române; Gruparea Mobilă de Jandarmi Cluj-Napoca. în urma disputării meciurilor, echipa jandarmilor sălăjeni s-a clasat pe locul I în grupă, jucând finala pentru marele trofeu cu echipa Inspectoratului de Poliție Cluj, pe care a învins-o cu scorul de 3 - 0. Echipa Jandarmeriei Sălăjene a devenit pentru al patrulea an consecutiv campioni pe M.A.I., dar și câștigătorii edițiilor finale din anii 2009, 2010 și 2011. La festivitatea de premiere echipele participante au fost recompensate cu diplome și cupe și au primit felicitări din partea reprezentanților M.A.I. și ai autorităților publice locale. □ Diana MIEREA suprema Pizza Zalău (livrări la domiciliu) Transport și ambalaj GRATUIT pentru orice comandă gj www.facebook.com/supremo.pizza.zalau ORA ft încearcă noile sortimente tie pizza i.unt foi - HUH 22:00 de la supremo> găsești meniu Vineri 10:00 00:00 complet pe facebook. Sâmbătă 12:00 ■ 00:00 Duminică 12:00 22:00 Comenzi la tel.: : / Lotul echipei campioane: Mircea Abraham, Ionuț Buciu, loan Codeus, Cristian Boroeanu, Dan Hadade, loan Hodișan, Cristian Mocan și Mihai Lupuț. Adrian Bărburaș - șef de delegație în ultima lună, sălăjenii - și nu numai - au rămas uluiți de ultra-modernul complex AquAngar, finalizat recent în Cehu Silvaniei, un orășel care de ani buni se zbate să găsească drumul către modernizare. Mai întâi, investiția a fost văzută pe rețele de socializare, printr-un videoclip, care îți taie respirația. Cei mai nerăbdători s-au dus deja la Cehu, dar investiția de un milion de euro așteaptă zi de zi toți sălăjenii și nu numai. Și chiar vrem să spunem - așa, în paranteză - că și în momentul în care reporterii noștri realizau reportajul de la Cehu Silvaniei, două mașini înmatriculate în Maramureș cu tineri doritori de senzație erau în parcare... în spatele acestui complex de cinci stele se află Szabó Zoltán, un om de afaceri din zonă care a făcut multe pentru locuitorii din Cehu Silvaniei. Tânărul din Cehu Silvaniei a intrat în prim-plan în anul 2000, când a fost desemnat director economic la societatea Silvana din localitate. Un mare iubitor al sportului, acesta a înființat în anul 2001 și Asociația Sportivă Cesilva Cehu Silvaniei, iar primul pas a fost concesionarea terenului pe o perioadă de 25 de ani. “Stadionul se afla într-o stare deplorabilă și nu am putut sta cu mâinile în sân, deoarece în acel loc am copilărit. Am renovat vestiarele, iar deasupra am amenajat o sală de forță. Și suprafața de joc a suferit lucrări de modernizare, iar baza a început să aibă un alt aer”, spune Szabó Zoltán. în anul 2006, tânărul a înființat societatea Angar Prod, care în doar câțiva ani și-a croit drumul spre primul loc în topul celor mai profitabile societăți din România din domeniul tricotajelor! Devenit un prosper om de afaceri, Szabó Zoltán a început să se implice mai mult în viața locuitorilor din Cehu Silvaniei. Astfel, la aniversarea primilor cinci ani de activitate a firmei, el a finalizat un teren de dimensiuni reduse cu suprafață sintetică, chiar în apropierea Stadionului. Investițiile au continuat, astfel că doar după un an, la Cehu Silvaniei a fost amenajat și un teren de tenis cu suprafață sintetică certificată de ITF! Să spunem că toate aceste investiții au fost realizate prin AS Desilva. Szabó Zoltán: "Aqua Angar este un amplasament de cel puțin cinci stele" în mintea omului de afaceri s-a înfiripat un nou vis: o piscină, dar această lucrare nu putea fi realizată prin asociația sportivă, astfel că investiția a fost finanțată de SC Angar Prod. Să spunem că lucrările pentru modernul complex de la Cehu Silvaniei - amplasat lângă stadion, într-un peisaj mirific (într-o parte are panoramă asupra orașului, iar în cealaltă pădurea) - a început acum doi ani. în această vară au fost finalizate și în 1 iunie a avut loc inaugurarea oficială. “Ideea mi-a venit prin anul 2013, iar apoi am început să trec la fapte. încă de la început, am spus că nu vreau să mă implic în proiecte pe bani europeni, pentru ca apoi să am unele restricții. Ca urmare, totul s-a realizat prin banii societății noastre și investiția s-a ridicat la un milion de euro, deoarece toate materialele folosite sunt de cea mai înaltă calitate! AquaAngar este un amplasament de cel puțin cinci stele. Totul a fost făcut ca pentru mine”, a menționat Szabó Zoltán. Pentru cei care nu au fost, încă, la AquAngar, să spunem că ultra-modernul complex de la Cehu Silvaniei cuprinde sală de fitness, sală de aerobic, saună uscată, solar, sală de squash, dar și o sală de evenimente, care poate fi închiriată. Pentru cei care doresc să stea peste noapte la Cehu Silvaniei, amplasamentul are și două camere dotate cu băi. Punctul de rezistență al complexului este piscina cu dimensiuni de 20 X 7 metri, cu adâncime între 1.30 și 1.60 metri. Apa (cel puțin 24 grade Celsius) vine de la rețea, dar este încălzită cu ajutorul unei centrale termice ce funcționează pe pereți și gaz. Lângă bazin se află și un jacuzzi (dimensiuni 3X4 metri, 32 - 34 grade). Trebuie spus că complexul are o capacitate de doar 60 de persoane. Astfel, persoanele interesate ar trebui să dea mai întâi un telefon sau chiar pot să își facă rezervări la numărul de telefon. 0728 - 025.238. Cursuri de înot Să spunem că administratorii complexului au început o colaborare cu un antrenor de înot din Baia Mare. Este vorba despre Dom Pricop, cel care are o experiență de peste 30 de ani și care în carieră a fost și antrenor la lotul național de înot la României înscrierile au început de mai bine de două săptămâni, iar experimentatul antrenor are deja 4 grupe, dar părinții își înscriu copiii zilnic. Să spunem că grupele sunt alcătuite din 5 până la 10 copii, dar la cerere se pot face cursuri și individual. “Avem deja peste 40 de copii înscriși la înot și eu cred că acest lucru nu poate decât să ne bucure, cu atât mai mult cu cât acești copii au ajuns pe mâinile unui profesionist, despre care am auzit numai cuvinte de laudă”, a precizat Szabó Zoltán, în final să spunem că cursurile de înot se pot desfășură pe tot timpul anului, iar doritorii se pot înscrie la numărul de telefon: 0725 - 221.137 (Babocsi Ștefan). Nu vom încheia fără să spunem că proiectele administratorului de la Angar Prod continuă. Astfel, acest complex sportiv realizat de Szabó Zoltán în apropierea stadionului, luând în calcul AquaAngar, dar și terenurile de minifotbal și tenis, ar putea fi dezvoltat printr-un circuit de agrement în pădurile din zonă, dar și cu un restaurant și un pensiune □ Călin ONICAS ■ ■ H Cehu Silvaniei o investiție de cinci stele pentru sălăjenii cu gusturi mai rafinate Ultra-modernul complex din orășelul din Sălaj cuprinde piscină,jacuzzi, săli de fitness, de aerobic, de dans, saună uscată, solar, squash, dar și o sală de evenimente, care poate fi închiriată. Pentru cei care doresc să stea peste noapte la Cehu Silvaniei, amplasamentul are și două camere dotate cu băi. Toată investiția se ridică la un milion de euro! •calculatoare «retele «service «software1 •birotica «consumabile in topUS ZALAU, Str. Sf. Vineri ,C17/22, Tel/Fax: 662850, Mobil: 0744785903 www.sportulsalajean.ro