Sportul Sălăjean, februarie-iunie 2018 (Anul 12, nr. 627-647)

2018-06-27 / nr. 647

ST* „Sportul SáLujean. ro_ Adi Feher și-a decis viitorul . Experimentatul libero a ratat câștigarea titlului la Galați, dar nu fostul internațional nu a renunțat la idee, astfel că recent a ajuns la un acord cu gruparea de pe Dunăre pentru o nouă colaborare După aproape 10 ani în tricoul Zalăului, Adrian Feher (n. 5 Decembrie 1979) s-a despărțit surprinzător în iarnă de CS Volei Municipal Zalău, deși el avea contract cu sălăjenii până în vara anului 2019. Transferat în plin sezon la Arcada Galați, experimentatul jucător s-a impus rapid pe postul de libero, deși pe respectivul post evolua în acel moment internaționalul sârb Neven Majstorovici care Adi Feher a ajuns deja la 38 de ani. Voleibalistul originar din Baia Mare a jucat bine la Galați, dar Arcada a ratat titlul național, dar și Cupa României, deși patronul Spiru Mantu a plătit regește pentru ca turneul final să se desfășoare în orașul de pe Dunăre. Până la urmă, pe toate fronturile a câștigat LMV Tricolorul Ploiești, astfel că prahovenii au realizat eventul. Patronul de la Arcada nu a renunțat la visul de a aduce titlul național la Galați, astfel că a început să construiască o nouă echipă pentru sezonul 2018 -2019, în care obiectivul clar este titlul. Pentru postul de libero, gălățenii vor merge tot pe mâna lui Adrian Feher, deoarece prosperul om de afaceri a ajuns deja la un acord cu fostul internațional și în zilele următoare va fi parafat și contractul pe un an. “Am decis sa rămân la Arcada Galați pentru că este un club care își propune și are șanse reale la titlu de campioană în sezonul următor. Sezonul trecut am pierdut la un punct medaliile de aur din neatenție, iar sezonul acesta sper să nu mai facem gafe precum cea de la Baia Mare, unde am pierdut trei puncte și, implicit, titlul”, a declarat Adrian Feher pentru ziarul Sportul Sălăjean. Vom reveni și cu un interviu despre intențiile de viitor ale jucătorului, dar și despre perioada spinoasă pe care a petrecut-o în ultima perioadă la Zalău. □ Călin ONICAȘ în toate acestea, condițiile în Cornel Miron, spre Steaua București După mai bine de trei ani la Zalău, în care a devenit campion al României cu CS Volei Municipal, voleibalistul în vârstă de 24 de ani se pregătește să revină acasă, acolo unde a făcut și saltul spre prima ligă Cornel Miron (n. 20 Februarie 1994) este unul dintre cei mai buni jucători ai generației, fiind nelipsit de la loturile de juniori. La începutul anului 2015, talentatul voleibalist era transferat de CS Volei Municipal de la Steaua, în ideea de a construi formație o tânără cu posibilități de afirmare. Mai bine de trei ani, Miron a jucat la poalele Meseșului, unde a devenit vicecampion, dar și campion al României, în anul 2017! Voleibalistul nu prea a putut să joace ca și titular, deoarece pe postul de secund a fost tot timpul concurență, iar - de exemplu - pe brazilianul Leo Del Bosco nu puteai să îl ții rezervă. Totuși, de câte ori a fost aruncat în luptă, jucătorul originar din capitală și-a făcut datoria. La cei 24 de ani pe care i-a împlinit în luna februarie, Miron a ajuns la maturitatea sportivă. Din păcate, conducerea clubului nu i-a mai prelungit înțelegerea scadentă la finalul sezonului recent încheiat în care CS Volei Municipal s-a clasat pe un modest loc patru. Astfel, Cornel Miron a devenit jucător liber, iar în această vară el poate negocieaza cu alte echipe. Din câte se pare, noua destinație poate fi și... fosta destinație, adică CSA Steaua București - formație la care Miron a debutat în Divizia A1. ”în ultima perioadă am avut discuții cu mai mulți jucători, între care și Cornel Miron. Când vom avea semnăturile lor, vom da publicității și transferurile realizate de noi”, a declarat George Grigorie managerul sportiv de la secția de volei de la Steaua București, pentru ziarul Sportul Sălăjean. Din alt punct de vedere, CS Volei Municipal s-a despărțit de Miron, dar are deja acoperit postul de secund sau extremă, acolo unde vor evolua “căpitanul” Leo Del Bosco, Rareș Bălean, dar și bulgarul Miroslav Gradinarov, transferat în această vară de la Benfica Lisabona. □ Călin ONICAȘ Volei Municipal Zalău își află adversarul din Cupa Challenge Tragerea la sorți va avea loc joi, la sediul CEV din Luxemburg Clasată pe locul 4 la finalul sezonului, Volei Municipal Zalău a prins ultimul loc de cupă europeană, astfel că în stagiunea 2018 - 2019, formația antrenată de Nikolay Jeliazkov va evolua în Cupa Challenge, în această competiție va mai activa și Steaua București, grupare ce s-a clasat pe locul 3, în timp ce Arcada Galați, vicecampioana României va juca în Cupa CEV. Tricolorul Ploiești, câștigătoarea campionatului și a Cupei României va juca în cea mai importantă competiție, este vorba de Liga Campionilor. Cele patru reprezentate ale țării noastre își vor afla adversarii din primele meciuri europene încă din această lună, joi urmând să aibă loc la Luxemburg tragerea la sorți pentru toate cele trei competiții. Și în ultimele două sezoane, Volei Municipal Zalău a evoluat în Cupa Challenge, dar a avut rezultate slabe, fiind elimintă din prima. în sezonul 2016 - 2017, sălăjenii au pierdut rușinos calificarea cu o echipă din Bosnia, iar anul trecut au fost eliminați de portughezii de la Benfica Lisabona, echipă ce a scos-o din competiție și pe Steaua Bucureșii în faza optimilor de finală.  Ionuț COSTINAȘ VOLEI -SPORTURI Volei Club Zalău vrea să continue în Divizia A2 și așteaptă sprijin de la autorități Gruparea condusă de Gabriel Terheș a depus un proiect de finanțare la Consiliul Județean Sălaj, iar în cazul în care acesta va fi aprobat, sălăjenii se vor înscrie în campionat și va pune bazele pe juniori înființată în anul 2015, Volei Club Zalău a activat până acum trei sezoane în Divizia A2, iar în ultimele două campionate a ajuns până la turneul semifinal, unde s-a clasat pe locul 3. Formația condusă de Gabriel Terheș își dorește să activeze la acest nivel și din toamnă, dar pentru a putea are nevoie de sprijin financiar de la autorități, în acest sens a fost depus un proiect de finanțare la Consiliul Județean Sălaj, care rămâne de văzut dacă va fi și aprobat; în cazul în care va primi finanțare, Volei Club Zalău intenționează să pună un accent și mai mare pe juniori începând din toamnă. “Ne dorim să continuăm, dar vom vedea dacă va fi acceptat proiectul de finanțare. Am anunțat și Federația că intenționăm să ne înscriem în campionatul următor, iar dacă vom primi finanțare, noi vom pune în continuare accent pe juniori. Nu vom continua acest proiect în măsura în care nu vom avea juniori, fiindcă pentru ei este această echipă.Vedem ce selecție va fi și am discutat și cu directorul de la CSS Zalău, care intenționează se se implice mai mult în proiectul nostru. Vom încerca să cooptăm cât mai mulți tineri. Până acum nu am activat degeaba, fiindcă avem câțiva tineri care deja au ajuns în prima ligă, iar alții sunt în atenția unor grupări din Divizia A1. Din câte știu, Ovidiu Man este dorit de CSM Câmpia Turzii, iar Silvășan este curtat de CNE Dej și de CSM Câmpia Turzii. Practic, tot de la noi a mai plecat și Claudiu Iov la Universitatea Cluj și a ajuns să fie jucător de Divizia Al”, ne-a declarat Gabriel Terheș, conducătorul de la Volei Club Zalău. Ionuț COSTINAȘ De AICI se poate cumpăra ziarul Sportul Sălăjean Zalău: Supermarketul HUDIN (Cartier Dumbrava Nord) Chioșcul din incinta Spitalului Județean Florăria din fața Spitalului Județean Magazinul de legume-fructe din stația de autobuz de la Uz Casnic Magazinul PRIMA COLOR (str. T. Vladimirescu, lângă Școala “Gheorghe Lazăr”) Chioșcul de presă de lângă Activ Piazza (Centru, în față la Registrul Comerțului) Chioșcul de presă din piața din marmură (lângă Telekom) Magazinul REAL INVEST (Cartier Stadion, Str. B. P. Hașdeu nr. 39) Magazinul Tina Tex (Cartier Stadion - mai sus de Magazinul Unicarm) Șimleu Silvaniei: Supermarket LALCOM (str. Ion Creangă nr. 4, lângă Piață) Magazinul BLUE DECOR (str. Partizanilor, Bl. A2, la urcarea spre Cabana Brădet) Magazinul de încălțăminte MODERN (str. 1 Dec. 1918 nr. 17, în fața Judecătoriei) Jibou. Magazin Central (scările rotunde) Nușfalău: Magazinul ROLIDO (la intrarea în Stadion) Ileanda: Cooperativa de Consum (lângă Poliție) O r o . * * 11 * x- ’* i • Miercuri, 27 iunie 2018 _ CS Dani San Zalău nu renunță la tradiție 9 9 în ciuda dificultăților și a faptului că sporturile individuale sunt mai puțin băgate în seamă de autoritățile județene și locale, Clubul Sportiv Dani San continuă să se pregătească pentru a aduce performanțe municipiului Zalău și județului Sălaj La fel ca și în fiecare an, sportivii de la Clubul Sportiv "Danian" Zalău au petrecut câteva zile în Stațiunea Tășnad unde au efectuat tradiționalul "Stagiu de Vară". Aproximativ 70 de sportivi și părinții lor s-au bucurat în perioada 18-22 iunie de vremea bună, apa din ștrand și antrenamentele diversificate efectuate în stațiunea Tășnad sub comanda lui sensei Dan Lucian Chiș centura neagră 4 DAN. Și în acest an sportivii au beneficiat de o vreme frumoasă, ceea ce le-a permis ca antrenamentele să le efectueze pe iarba din interiorul stațiunii. Pe lângă cele două antrenamente zilnice sportivii au mai avut organizate și alte jocuri sportive dar și un program de relaxare la bazinele din stațiune. Noțiunile de budo - Karate exersate în acest stagiu au făcut deliciul publicului care se aduna în zona locului de antrenament renunțând la alte activități specifice locației. Finalul stagiului a adus pentru sportivi și un obstacol de trecut deoarece au avut de susținut un examen de grad în urma căruia au urcat un nivel în calea lor spre centura neagră. Antrenamentele îmbinate cu buna dispoziție au creat un climat bun și au îmbunătățit relațiile dintre sportivii legitimați la clubul zălăuan, iar eforturile părinților și copiilor au fost și sunt apreciate în permanență de cel care se ocupă de buna desfășurare a pregătirii și îndrumare a sportivilor spre înalta performanță. “Mulțumim Primăriei orașului Tășnad pentru sprijinul acordat, mulțumim d-nei Maiei Maria pentru condițiile deosebite pe care ni le oferă și nu in ultimul rând părinților care sunt alături de mine și sprijină activitățile clubului. Felicităm copii!”, a afirmat sensei Dan Chiș la finalul stagiului. □ Monel SABOU Luptătorii de la CSS Zalău, pe podium la Cupa Născut pentru Lupte" Secția de lupte libere a Clubului Sportiv Școlar se menține la înălțime și mai aduce încă trei medalii în palmaresul celui mai titrat club de copii și juniori din județul Sălaj Cei mai mici sportivi din cadrul secției de lupte libere de la Clubul Sportiv Școlar Zalău au trecut la finalul săptămânii trecute, probabil, prin cele mai mari emoții pe care le-au trăit până în acest moment pe parcursul vieții lor. în perioada 22-24 iunie, Sala Polivalentă din Pitești a găzduit "Cupa Născut pentru Lupte" o competiție adresată copiilor cu vârsta cuprinsă între 7- 8 ani, respectiv 9-11 ani. La startul întrecerilor s-au aliniat printre alții și 16 luptători de la Clubul Sportiv Școlar Zalău care au fost însoțiți "în orașul lui Nicolae Dobrin” de profesorii - antrenori Gheorghe Pane și Ioan Călian. După două zile de concurs, sportivii de la CSS Zalău au reușit să obțină rezultate încurajatoare. Mihai Rednic a obținut locul 1 și titlul de campion național în cadrul categoriei de greutate 35 kg (78 ani). Sorin Ardelean s-a clasat pe locul 2 și a devenit vicecampion național în cadrul categoriei de greutate 73 kg (9 - 11 ani), iar Luca Sabău s-a clasat pe treapta a III-a a podiumului și a intrat în posesia medaliei de bronz în cadrul categoriei de greutate 35 kg (9-11 ani). La finalul competiției, prof. Gheorghe Pane a dorit săși felicite sportivii și prin intermediul singurului ziar de sport din Sălaj și ne-a transmis următorul mesaj: "Țin să felicit copiii clasați pe podium și numai, felicitări Andreea Pane pentru un loc 4 la categoria de vârstă 9-11 ani și medalie de bronz la cat. 30 kg fete, Eliza Peștean loc 5 cat. 30 kg (9 - 11 ani), George Prodan loc 5 la cat. 25 kg (9 - 11 ani). Felicitări copiilor pentru rezultate și la mai mare: Luca Sălăjan leul 7, Rareș Bărburaș locul 6, Ionuț Ghiran locul 8, David Ugruțan locul 4, Denis Egri locul 9, Denis Sirca locul 7. Mulțumesc părinților pentru susținere, iar copiilor le doresc vacanță plăcută!". Următoarea competiție din calendarul Federației Române de Lupte Libere este programată la finalul săptămânii în curs, pe Plaja Limanu din Stațiunea 2 Mai unde are loc Finala Campionatului Național Individual de Lupte Libere pe Plajă, competiție rezervată juniorilor mici. □ Monel LABOU