Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2020 (Anul 14, nr. 752-778)

2020-09-16 / nr. 763

Miercuri, 16 septembrie 2020 FOTBAL Liga a III-a Doar un punct, la început de campionat CAO Oradea - SCM Zalău 1 - 1 (0 - 1) Au marcat: Marius Hosu (53), respectiv Raul Stanciu (35 - 11 m) CAO: Ioan Verdeș - Cristian Copil (90 Urbanowski Cristian), Daniel Stan, Bogdan Mintaș, Loren Ioviță, Raul Ardelean, Cosmin Letan (cpt.), Blagea Patrick (83 Andrei Iacob), Constantin Roșu, Marius Hosu și Alexandru Lezea (65 Darius Coste). Rezerve: Vlad Ghețe, Alin Panu, George Gherman și Dobre István. Antrenor: Florin Fărcaș SCM: Andrei Pop - Florin Pop (83 Sebastian Duma), Alin Mutu, Cristian Jalbă (77 Iustin Ardelean), Kis Lorant, Mihai Forna, Mihai Onicaș, Raul Stanciu (cpt.), Florin Istrate, Mihai Petra și Logan Marie (65 Sebastian Gulda). Rezerve: Bogdan Miron, Dănuț Cozma, Mihai Cohan și Alexandru Jula. Antrenori: Marius Pașca (principal) și Alexandru Pop (secund) Ionuț Costina a început ezitant de sezon pentru SCM Zalău, care după ce a părăsit Cupa României încă din primul tur a reușit doar o remiză și în prima etapă a Ligii a III- a, în deplasarea de la nou-promovata CA Oradea, SCM Zalău a fost echipa mai prezentă în atac și care a avut și cele mai multe ocazii, însă la final, tabela a arătat 1 -1. Formația zălăuană a deschis scorul cu 10 minute înainte de pauză, printr-un penalty transformat de Raul Stanciu, însă după reluare, bihorenii au egalat , prin Marius Hosu, cu un șut din 5 m. Mihai Petra, Mihai Forna și Florin Istrate puteau aduce Zalaul în avantaj în partea secundă, dar nu au fost suficient de preciși la ocaziile avute. Și CAO au avut câteva situații de gol, iar cea mai mare a ints- o în minutul 87. După un fault comis în careu de Mihai Onicaș, bihorenii au beneficiat de o lovitură de la 11 m, fază la care s-a remarcat portarul Andrei Pop, care a apărat penalty-ul. Meciul s-a încheiat cu o ocazie mare ratată în prelungiri de Mihai Petra care a scăpat singur și din poziție bună a tras în portar. În prima etapă, SCM Zalău a remizat cu noupromovata CA Oradea. Zălăuanii au avut 1 - 0 și din nou au ratat multe ocazii, care se puteau răzbuna pe final, la scorul de 1 -1, când gazdele au ratat un penalty ■ v mm WKW Wm mm Wm-, mm w jlpEi A* Portarul Andrei Pop și-a salvat tatăl de la demitere .A fost un meci greu, deoarece am venit după un joc de 120 de minute in Cupă și s-a simțit oboseala. Nu putem spune că am obținut un rezultat bun, deoarece am fost peste ei, insă din păcate am ratat din nou mult. Având în vedere că în minutul 87 ne puteau lua și acest punct, la acel penalty, este bine că s-a terminat egal. Eu am încercat să îmi ajut echipa și bineînțeles că la penalty m-am gândit la tatăl meu, cât și la domn profesor Marius Pașca, fiindcă așa cum a spus domnul primar, ei ar f plecat de la echipă dacă noi pierdeam ”. Anubei Pop - portar SCM Zalău Chiar pe finalul jocului, la scorul de 1 - 1, portarul de la SCM Zalău a apărat o lovitură de la 11 m, iar datorită paradei sale, gruparea de sub Meseș s-a întors neînvinsă de la Oradea. în cazul în care SCM ar fi pierdut jocul, antrenorul principal Marius Pașca, cât și “secundul” Alexandru Pop - care este tocmai tatăl portarului - ar fi fost demiși, după cum anunța primarul Ionel Ciunt. “La penalty, m-am gândit la tatăl meu, cât și la domn profesor Pașca”, a spus tânărul portar Ionuț Costinaș SCM Zalău a jucat sub presiune meciul din prima etapă de campionat, din I deplasarea de la Oradea. Eliminați de Sportul Șimleu din Cupa României, zălăuanii au fost obligați să obțină un rezultat pozitiv la Oradea. în cazul unei înfrângeri, antrenorii Marius Pașca și Alexandru I Pop ar fi fost demiși, lucru anunțat cu câteva zile înainte de joc, de primarul Zalăului, Ionel Ciunt. SCM Zalău a condus la Oradea cu 1 - 0, dar în partea secundă a fost egalată. Gruparea de sub Meseș a avut numeroase ocazii, însă nu a fost precisă în fața porții, astfel că era cât pe ce să o comită, chiar pe final de joc. Prin minutul 87, gazdele au avut un penalty, însă la faza respectivă s-a remarcat portarul Andy Pop, care a apărat lovitura de la 11 m. S-a terminat 1-1, iar Marius Pașca și Alexandru Pop rămân la echipă, fiind salvați oarecum de Andy Pop, nimeni altul decât fiul antrenorului secund. Marius Pașca: “Mi se pare exagerat să se pună presiune pe antrenor după doar un joc” Tehnicianul de la SCM Zalău se simte nedreptățit deoarece pe echipă s-a pus presiune mare, după eliminarea din Cupă României, astfel că postul celor doi antrenori a fost amenințat chiar după primul joc oficial din noua stagiune Ionuț Costinaș Atmosferă încinsă la SCM Zalău la debutul noului sezon. Totul a început după înfrângerea din Cupa României, de la Șimleu Silvaniei, unde SCM a fost eliminată la loviturile de departajare. Rezultatul rușinei sub Măgură a adus un val nemulțumiri la adresa echipei pus în pericol postul celor doi antrenori. Chiar primarul Zalăului, Ionel Ciunt, a declarat că Marius Pașca și Alexandru Pop vor pleca de la echipă dacă SCM pierde și în deplasarea de la Oradea. Până la urmă, acest lucru nu s-a întâmplat, deoarece gruparea de sub Meseș a remizat cu CAO, însă i-a trecut glonțul pe la ureche, având în vedere că bihorenii au ratat un penalty în ultimele minute. Rămas în funcție după prima etapă din campionat, Marius Pașca se simte nedreptățit, deoarece pe echipă s-a pus o presiune mare, iar postul său, cât și al secundului Alexandru Pop a fost amenințat chiar după primul joc oficial din noul sezon. “Toată lumea sare pe antrenor, dar trebuie să fim realiști că au apărut 5 - 6 jucători noi în primul 11. Iar dacă cineva crede că poți forma o echipă competitivă peste noapte se înșeală și sunt amatori. O echipă se construiește cu răbdare. Mi se pare exagerat să se pună presiune pe antrenor după doar un joc”, nea declarat Marius Pașca. Referitor la meciul de la Oradea, tehnicianul consideră că echipa sa a pierdut două puncte, ținând cont de ocaziile avute. “Dacă ne raportăm la tot meciul și la ocaziile pe care leam avut, cu siguranță am pierdut două puncte. Plătim tribut ratărilor pe care le-am avut și le facem meci de meci. Și la Oradea puteam face 2 - 0 și atunci cu totul altfel era situația”, a mai spus tehnicianul.