Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2021 (Anul 15, nr. 805-830)

2021-10-20 / nr. 820

1. Spantul **Fotbal Liga a III-a SCM Zalău își numește noul antrenor. Nume importante pe listă După plecarea lui George Zima, gruparea zălăuană caută soluții și discută cu mai mulți tehnicieni. Pe listă se află și antrenori cu nume, precum Adrian Falub, Adrian Ieneși, Dorin Toma sau Cristian Lupuț, o decizie finală urmând a fi luată până miercuri Ionuț Costinaș SCM Zalău s-a despărțit de antrenorul George Zima după opt etape, în care echipa a înregistrat patru înfrângeri și doar patru victorii. Tehnicianul a plecat în cursul zilei de marți de la SCM , după ce și-a reziliat contractul. Conducerea caută acum soluții pentru a găsi înlocuitor, iar pe listă se află mai mulți tehnicieni, mulți dintre ei cu nume, care au mai antrenat mai sus de Liga a III-a. Adrian Falub, Adrian Ieneși, Dorin Toma sau Cristian Lupuț sunt antrenorii cu care conducerea a luat deja contact, urmând ca până miercuri să se ia o decizie finală. “Căutăm cea mai convenabilă soluție. Depindem de mulți factori și trebuie să ținem cont și de partea financiară. Ne-am dori un antrenor bun și pe bani mai puțini. Suntem în discuții cu trei-patru antrenori valoroși și până miercuri vom lua o decizie”, ne-a declarat Alin Demle, președintele Comitetului Director de la SCM Zalău. Antrenorul care va prelua echipa va avea aceași obiective, calificarea în play-off-ul campionatului, iar mai apoi accederea la baraj. “Indiferent ce antrenor va veni, obiectivele rămân neschimbate. Primul obiectiv este calificarea în play-off, după care calificare la barajul de promovare”, a spus Alin Demie.Conducerea a ținut să-i mulțumească fostului antrenor George Zima care a pregătit timp de aproape 6 luni. “Vrem să-i mulțumim lui George Zima pentru ce a făcut în această perioadă la Zalău și îi urăm succes. Nu a fost să fie, dar poate pe viitor vom mai colabora. Contractul s-a reziliat pe cale amiabilă”, a precizat Alin Demle. Miercuri, 20 octombrie 2021 Sportul Șimleu întâlnește revelația Seriei. Someșul Dej vine sub Măgură după cinci victorii la rând! în ultima etapă a turului, gruparea de sub Măgură are parte de un meci dificil în compania celor de la Someșul Dej. Șimleuanii primesc vizita unei echipe de pe podium, care vine după cinci victorii consecutiv, dar cu toate acestea, elevii lui Dacian Nastas vor să câștige pentru a rămâne cu șanse reale la calificarea în play-off-ul Seriei a X-a Sâmbătă, ora 15.00, Stadionul “Măgura” din Șimieu. Sportul Șimieu - Someșul Dej Ionuț Costinaș Turul din Seria a X-a a Ligii a III-a se încheie cu un meci dificil pentru Sportul Șimleu care va juca sâmbătă, pe teren propriu cu relevația seriei. Gruparea antrenată de Dacian Nastas primește vizita celor de la Someșul Dej, o echipă aflată în mare formă, care vine sub Măgură cu moral bun, după cinci victorii consecutive. Someșul Dej a învins în etapa trecută pe SCM Zalău și după această victorie a urcat pe podium. De cealaltă parte, Sportul Șimleu se află pe locul 7, însă șimleuanii vor să își îmbunătățească situația din clasament, iar în etapele următoare să se apropie de locurile de play-off. Partida dintre Sportul Șimleu și Someșul Dej are loc sâmbătă, de la ora 15.00, pe Stadionul “Măgura”. Sportul este echipa care încă nu a pierdut în Liga a III-a de când a promovat la acest nivel și speră să își păstreze invincibilitatea chiar și după duelul cu Someșul Dej. In sezonul trecut, Sportul a câștigat ambele meciuri cu Someșul Dej, cu scorul de 3 - 2. “In meciurile de acasă am greșit mai puțin și am obținut rezultate bune. Sper ca și sâmbătă să scoatem un rezultat pozitiv, dar în primul rând să nu greșim și să nu primim goluri pe greșeli indiviuale. Întâlnim o echipă bună, care are un lot valoros și un moral excelent, după cele cinci victorii consecutive, dar niciun meci nu seamănă cu altul”, ne-a declarat președintele Ioan Gurzău. Șimleuani încă speră la play-off. “Nu avem voie să renunțăm” Chiar dacă a strâns doar 10 puncte în opt etape și se află la patru puncte de ultima poziție ce duce în play-off, Sportul Șimleu încă mai speră la calificarea în faza superioară a campionatului, mai ales că până la finalul sezonului regulat mai sunt de jucat 10 etape, dintre care șapte se vor juca în acest an Ionuț Costinaș Sportul Șimleu a prins curaj după primul sezon în Liga a III-a, iar în vară a început cu alte pretenții campionatului. Gruparea de sub Măgură s-a înscris în lupta pentru primele patru locuri care duc în play-off, iar după cinci etape, elevii lui Dacian Nastas erau în grafic, cu două victorii și trei remize. Au urmat trei etape nefaste, iar din jocurile cu Lotus Băile Felix, CAO Oradea și CFR Cluj II, șimleuanii au obținut doar un singur punct. Urmările sau văzut și în clasament, iar după opt etape, Sportul Șimleu a ajuns pe locul 7, având 10 puncte acumulate. Gruparea condusă de Ioan Gurzău este la 4 puncte distanță de locul 4, ultimul ce asigură calificarea în play-off, însă Sportul nu renunță și încă mai speră la accederea în faza superioară a campionatului. “Nu ne-am resemnat și luptăm în continuare. Nu avem voie să renunțăm, fiindcă până la urmă 4 puncte se pot recupera în două etape. Urmează și noi să avem niște meciuri mai accesibile și dacă legăm două victorii consecutive suntem acolo. Adversarele din față vor avea meciuri grele și se mai pot întâmpla multe, fiindcă mai sunt 10 etape până la finalul sezonului regulat. Seria este echilibrată și orice echipă poată fi învinsă. Și echipele din spate încep să adune puncte, iar rezultatele sunt imprevizibile”, ne-a declarat Ioan Gurzău. Zece etape mai sunt de disputat până la finalul sezonului regulat, dintre care șapte se vor juca în acest an, iar ultimele trei se vor disputa în martie 2022. Pentru Sportul Șimleu urmează două partide pe teren propriu cu Someșul Dej și Luceafărul Oradea, meciuri din care elevii lui Dacian Nastas își propun să obțină maxim de puncte. Rezultatele și marcatorii din etapa a IIliI-a: CSM Satu Mare - Lotus Băile Felix 2 - 2 (0 - 1) Au marcat: Zamfir (64 și 84), respectiv Costea (34 și 70) CA Oradea - Minaur Baia Mare 2 - 3 (1 -1) Au marcat: Letan (33 - 11 m și 75 - 11 m), respectiv Sergiu Ciocan (45+2 și 54 - 11 m) și Donca (90+3) CFR Cluj II - Sportul Șimleu Silvaniei 2-0(1 - 0) Au marcat: Todoran (19) și Celar (81) Sportul Șimleu - CAO Oradea 1 -1 (0 - 0) Au marcat: Gulu (71), respectiv Letan (90+4 - 1 lun) Luceafărul Oradea - Progresul Șomcuta 1 - 5 (0 - 1) Au marcat: Toderici (88), respectiv Batin (14,56 și 86), Jelet (64) și Parnău (80) Someșul Dej - SCM Zalău 2 - 0 (0 - 0) Au marcat: Vișic (54 și 77) CLASAMENT 10. Luceafărul Oradea 8 017 4- 25 1 Etapa a IX-a se dispută sâmbătă, ora 15.00, după programul: SCM Zalău - Luceafărul Oradea Sportul Șimleu - Someșul Dej Progresul Șomcuta Mare - CSM Satu Mare Minaur Baia Mare - CFR Cluj II Lotus Băile Felix - CAO Oradea 1. Lotus Băile Felix 8 6 11 21-7 19 2. Minaur Baia Mare 8 6 11 21 - 10 19 3. Someșul Dej 8 5 0 3 19 - 12 15 4. CFR Cluj II 8 4 22 13 - 8 14 5. CAO Oradea 8 4 2 2 17- 14 14 6. SCM Zalău 8 4 0 4 21 - 16 12 7. Sportul Șimleu 8 242 8-9 10 8. Progresul Șomcuta 8____12 5 14 - 25 5 9. CSM Satu Mare 8 116 11 - 23 4 înfrângere pe terenul satelitului campioanei Formația pregătită de Dacian Nastas a fost învinsă de echipa secundă a CFR-ului după un joc destul de echilibrat. Din păcate, erorile portarului Paul Cosma au costat scump, iar în final CFR II a câștigat cu 2 - 0 Ionuț Costina. Sportul Șimieu s-a întors fără puncte de pe terenul lui CFR Cluj II, unde a pierdut cu 2 - 0, în teren. Sportul a făcut un joc destul de bun și a încercat să caute culoare spre poarta gazdelor. Din păcate, elevii lui Dacian Nastas nu au găsit cheia la poarta “vișiniilor”. CFR II a reușit să deschidă scorul în minutul 19, la o fază la care portarul Paul Cosma a rămas fără reacție, o fază ce nu spunea nimic: la o centrare moale de pe partea stânga, mingea a trecut prin fața portarului, a lovit bara laterală și a intat în plasă. Până la pauză, șimleuanii puteau egala, dar șutul lui Ionuț Pascu din lovitură liberă a lovit bara, în repriza secundă. Sportul a jucat mai bine, a atacat mai mult, dar fără să creeze pericol la poarta adversă. Sigur, a mai fost și o bară, dar fără efect pe tabela de marcaj. în schimb, CFR II a mai înscris o dată spre final, după o mare gafa a goalkeeper-ului Paul Cosma, cel care a primit o pasă de la un coechipier și a pasat direct la un adversar, care a făcut 2 - 0, cu un șut din interiorul careului. “Degeaba ataci, dacă nu dai gol și degeaba joci bine, dacă iei așa goluri... Așa nu ai cum să câștigi niciodată. Am pierdut puncte pe greșeli individuale”, spune Ioan Gurzău. Trebuie menționat că CFR Cluj a beneficiat și de aportul unor jucători de la prima echipă. A jucat Ovidiu Hoban, dar și Dusan Celar, cel care a și marcat golul de 2 -0. Sportul Șimleu - CFR Cluj II 2 - 0 (1 - 0) A marcat: Todoran (19) și Celar (81) Sportul: Paul Cosma - Alex Negrea, Sebastian Petruș, Ismael Guiu, George Pop, Ionuț Pașcu, Paul Pedro, Gabriel Caba, Răzvan Pop, George Contraș și Gueye Mansour (cpt.). Rezerve: Debre István, Cătălin Pop, Alex Crișan, Lukacs Marc, Cătălin Vaida, Lazăr Zoltán, Adelin Neaga și Vlad Opriș. Antrenor: Dacian Nastai