Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2021 (Anul 15, nr. 805-830)

2021-11-17 / nr. 824

Fotbal Liga a IV-a Ionuț Costinaș în condițiile în care Rapid Jibou nu mai poate fi ajunsă, celelalte grupări din plutonul fruntaș au rămas să lupte pentru locul 2. La această poziție speră și AS FC Chieșd, formația antrenată de Flavius Seiche aflându-se pe poziția secundă cu o etapă înaintea finalului de tur,în ultimul meci de acasă din acest an, AS FC Chieșd a reușit o victorie clară cu AS Juniorii Ip. Gazdele au început tare, iar în minutul 6 Marius Argulean a și deschis scorul, fiind pe fază la o respingere din fața porții. Gazdele și-au continuat jocul ofensiv, iar în minutul 21, tabela s-a modificat din nou, după ce la finalizare a apărut din nou Marius Argulean. Acesta a fost și scorul cu care s-a încheiat prima repriză, deși AS FC Chieșd a mai avut cel puțin trei ocazii mari de gol. De cealaltă parte, gruparea din Ip a avut o evoluție ștearsă, fără să pună în pericol poarta adversă. Totuși, în debutul părții secunde, AS Juniorii Ip a început mai bine, ca dovadă că în nici 10 minute de la reluare, Raul Zmole a redus din diferență. Au urmat momente bune ale echipei lui Nagy Mihai, care a presat timp de aproximativ 15 minute și chiar putea egala. Elanul vizitatorilor a fost tăiat însă de eurogolul lui Daniel Supuran, care în minutul 81 a făcut 3 -1 cu un șut la vinclu de la aproximativ 30 de metri. Nu s-a mai pus problema învingătoarei, dar cu toate acestea AS FC Chieșd a continuat să atace și a mai ratat câteva șanse. Până la urmă, în minutul 88, gruparea din Chieșd a mai marcat după un contraatac purtat de Ioan Moșincat și finalizat cu gol de către Miihai Gui. S-a terminat 4 -1, iar AS FC Chieșd are 20 de puncte acumulate în nouă etape, însă mai are de trecut un examen dificil în ultima etapă din tur, când va juca în deplasare la CS Barcău Nușfalău, o contracandidată la locul 2. înaintea acestui joc, CS Barcău se află pe locul 4, cu 15 puncte acumulate, însă mai are de disputat două restanțe, cu Someșul Someș-Odorhei și Luceafărul Bălan, victorie clară pentru as fe chieșci Gruparea din Chieșd a trecut fără emoții de AS Juniorii Ip, în poarta căreia a marcat patru goluri. Cu acest succes, AS FC Chieșd rămâne pe locul 2, poziție pe care are toate șansele să ierneze, însă mai are de trecut un examen dificil, în deplasarea de la Nușfalău FC Chieșd - AS Juniorii lp 4 - 1 (2-0) Au marcat: Marius Argyelan (‘6 și 21), Daniel Supuran (‘81) și Mihai Gui (‘88), respectiv Raul Zmole (‘54) FC Chieșd, Liviu Chiș - Ciprian Bărnuțiu, Andrei Chiș, Bogdan Spin, Mihai Gui, Emanuel Seran, Petrică Lăcătuș (cpt.), Ionuț Chiș, Daniel Supuran, Marius Arghelan și Alin Gomboș. Rezerve: Paul Pintea, Paul Herman, Ioan Moșincat, Mircea Talpoș și Radu Pușcaș. Antrenor: Flavius Seiche. Delegat: Gheorghe Temian AS Juniorii Ip: Teodor Bențe - Dănuț Dragoș, Cristian Bontea, Lucian Magyari, Sebastian Gal, Szabó Szabolcs, Gáspár Zsolt, Ionuț Sontea, Fülop Mark (cpt.), Raul Zmole și Paul Purcar. Rezerve: Emil Oltean, Moda Attila, Ionuț Gozman Pop și Cătălin Bologa. Delegat: Nagy Mihai Au arbitrat: la centru - Ionuț Vasarhely, asistenți - Bogdan Cozorici și Georgiana Sentea Observator AJF; Cristian Oros (Zalău) Jucătorul meciului: MARIUS ARGULEAN Luceafărul Bălan scapă victoria printre degete! Ionuț Costinaș Luceafărul Bălan începe să emită pretenții în Liga a IV-a și are nouă puncte acumulate în opt jocuri. Fosta campioană putea avea cel puțin cu două puncte mai mult, pe care le-a ratat în prelungirile partidei cu Rapid Zimbor. Gazdele au dominat jocul, iar în prima repriză au avut ocazii clare la poarta lui Mihai Lung. Daniel Miron, Vasile Vereș și Alin Mierea au fost cei mai periculoși jucători, însă fără efect pe tabelă, astfel că la pauză s-a intrat cu scor “alb”.în partea secundă, Luceafărul Bălan a fost mai insistentă. Gazdele au ratat un penalty prin Alin Mierea, fază la care s-a opus portarul Mihai Lung dar până la urmă, în minutul 62, Andrei Petruș a deschis scorul după o acțiune proprie. Luceafărul a mai avut ocazii și putea să își majoreze diferența. Nici Rapid Zimbor nu a “Am facut un meci bun, dar din păcate ne-am jucat cu ocaziile. Am ratat și un penalty și am avut ghinionul sa fim egalați în prelungiri. Până la urmă este un punct câștigat, dar am fi meritat victoria. Îmbucurător este că începem să emitem pretenții și adunăm puncte. Să nu uităm că această echipă s-a format în vară și până în prezent nu am pierdut decât cu primele trei clasate”. Emil Ionaș - antrenor Luceafărul Bălan renunțat atât de ușor și a sperat la un rezultat pozitiv până în ultimul minut. Răsplata a venit în minutul 90+3 când la o respingere a portarului Vlad Bonțe, Răzvan Cucerzan a fost pe fază și a trimis balonul în plasă. Imediat s-a și auzit fluierul final, iar dezamăgirea a fost mare la Luceafărul Bălan, care a scăpat o victorie printre degete. Echipa antrenată de Emil Ionaș rămâne pe locul 7, dar mai poate urca în clasament, dacă va câștiga în etapa următoare în deplasare la Ip. Luceafărul Bălan - Rapid Zimbor 1 -1 (0 - 0) Au marcat: Andrei Petruș (‘62), respectiv Razván Cucerzan (‘90+3) Luceafărul: Vlad Bonțe - Alin Mierea (‘53 Andrei Petruș), Mihai Pocol, Alex Nerțan (‘84 Cristian Lupoian, Horațiu Vale (‘67 Alexandru Miclea), Augustin Roman, Vasile Vereș (‘73 Alex Buda), Daniel Miron (cpt.), Razván Forna, David Oșan și Dragoș Covaci. Rezerve: Roland Gurza - Marius Groza și Tobias Rus. Antrenor: Emil Ionaș. Delegat: Marius Radu Rapid, Mihai Lung - Valentin Roșea (‘49 Cătălin Muncaci), Florin Săstraș (cpt.), Alin Neamțiu, Sebastian Felecan, Răzvan Cucerzan, Rareș Petrișor, Sorin Petrișor, Alin Gherman, Mihai Butuza și Costel Merca (‘73 Mihai Tilincă). Rezervă: Adrian Oltean. Președinte: Liviu Ciuca. Delegat: Marius Cosma Cartonaș roșu: Dragoș Covaci (‘88) Au arbitrat: la centru - Paul Unimătan (Zalău), asistenți Tangogi Ferenc (Zalău) și Claudiu Coste (Surduc). Observator AJF: Leontin Moga (Zalău) Jucătorul meciului: RĂZVAN CUCERZAN __________________ ^ tm r-- — -nimnmr nin mnnU-uTnnn Umn numm: Flavius Seiche - antrenor AS FC Chieșd: “Mai puteam marca. Victoria e meritată” “Am câștigat acest meci fara emoții, iar pe lângă cele patru goluri am mai avut cel puțin patru-cinci ocazii clare și mai puteam marca. Victoria e meritata. Avem o echipă bună, dar locul 2 este maxim ce putem obține în acest campionat, fiindcă Rapid Jibou are un lot mult mai valoros. Dacă terminăm pe locul 2, pentru noi este ca și cum am câștiga campionatul. Va fi însă o luptă strânsă, deoarece sunt și alte echipe care se bat la acest loc. Trebuie să tratăm cu maximă seriozitate meciul de la Nușfalău pentru a termina turul pe locul 2” Un nou meci Întrerupt la Jibou Ionuț Costinaș Rapid Jibou domină campionatul Ligii a IV-a, iar unii adversari pur și simplu fug când vine vorba de duelul cu gruparea de pe Someș. Cam asta s-a întâmplat la partida cu AS Juniorii Ip, întreruptă în primele minute după ce oaspeții au rămas în mai puțin de șapte jucători. Scenariul s-a repetat și la meciul cu Venus Giurtelec, o grupare care nu s-a organizat pentru acest meci și a mers cu doar șapte jucători la Jibou. Deznodământul a fost clar, unul s-a accidentat în minutul 10 și nu a mai putut continua, iar jocul s-a întrerupt la scorul de 4 - 0. Până în acel moment, Gabriel Țiriac și Mihai Bode au reușit câte o “dublă”, iar Rapid Jibou bifează încă 3 puncte, dar gruparea de pe Someș este dezamăgită de modul cum tratează unele echipe meciurile cu campioana. Cu atât mai mult cu cât în urmă cu două etape, după partida cu AS Juniorii Ip, antrenorul Florin Morar a tras un semnal de alarmă despre situația creată. “Am tras un semnal de alarmă la jocul cu AS Ip și nu s-a luat nicio măsură Prin urmare s-a creat un precedent așa cum anticipam. Ceea ce s-a întâmplat la Jibou în ultimele două jocuri a fost circ nu f fotbal. Adversarii s-au prezentat cu doar șapte jucători pe o vreme ideală pentru fotbal, dar cum Jiboul este un oraș frumos, cu o grădină botanică superbă, probabil s-au grăbit să meargă cu familiile să viziteze această locație. Altă explicație nu am. Vom face o cerere la AJF Sălaj să jucăm toate meciurile în deplasare. Ne cunoaștem valoarea și știm că mai avem mult de muncă, dar nu putem crește decât intr-un campionat puternic. Am respectat toate echipele și avem pretenția să fim respectați de adversari, dar și de A)F.” Florin Morar - antrenor Rapid Jibou Rapid Jibou - Venus Giurtelec 4 - 0 - întrerupt în mintul 10 Au marcat: Gabriel Țiriac (‘1 și 5) și Mihai Bode (‘4 și 9) Rapid: Ciprian Petran - Vasile Ilieș (cpt.), Cristian Țurcaș, Marius Munteanu, Vlad Lazăr, Gabriel Buda, Marius Haiduc, Flaviu Bărnuțiu, Razván Birta, Gabriel Țiriac și Mihai Bode. Rezerve: Adrian Noțigan - Marius Cheța, Alex Turcu, Tudor Hozan, Ionuț Blaga, Rareș Pintea, Ciprian Pavel, Vlad Tohat și Boldizsár Attila. Delegat: Flore Pop. Antrenor: Florin Morar Venus, Ionuț Maior - Alin Mitrașca, Vlad Chiț, Silviu Peter, Marius Păcurar, Ionuț Lazăr și Mircea Chiș. Delegat: Mircea Chiș Au arbitrat la centru - Ștefan Bîrjac (Păușa), asistenți - Alex Turian și Sergiu Negrean (ambii din Zalău. Observator AJF: Dan Costin (Zalău) Miercuri, 17 noiembrie 2021 4 Liga a IV-a seniori CLASAMENT Etapa a XI-a are loc duminică, orele 13.00 (juniorii) și 15.00 (seniorii): Rapid Zimbor - AS Cosniciu, sâmbătă AS Juniorii Ip - Luceafărul Bălan Barcău Nușfalău - FC Chieșd Someșul Someș Odorhei - Rapid Jibou Ardealul Crișeni - Bănișor-Peceiu Venus Giurtelec stă —mmm Clasamentul golgheterilor: mimmm 1. Mihai Bode (Rapid Jibou) 14 Gabriel Țiriac (Rapid Jibou) 14 2. Mihai Brîndușe (Someș Odorhei) 10 3. Ciprian Pavel (Rapid Jibou) 6 Florin Lăstraș (Rapid Zimbor) 6 1.Jip JlBOU ...........99 00 .57* 8 27 *2.*As FC*Chieșd...........V *" 6* 2* ’ î " ’ 23** lb’ *20 3. Someșul S. Odorhei 8 5 30 32 - 10 18 4. CS Barcău Nușfalău 7 5 0 2 17- 10 15 5. AS Cosnidiu 9 4 2 3 15 - 19 14 6. AS Juniorii Ip 9 3 2 4 13 - 20 11 7. Luceafărul Bălan 8 2 3 3 8-21 9 8. ACS Bănișor-Peceiu 9 2 1 6 12-24 7 9. Rapid Zimbor 9 2 16 11 -25 7 10. Ardealul Crișeni 9 11 7 14 -26 4 11. Venus Giurtelec 10 11 8 9- 38 4 Adrian Chirilă, gol decisiv pentru AS Cosniciu Ionuț Costinaș AS Cosniciu face un tur bun de campionat, reușind să acumuleze 14 puncte în nouă etape. Gruparea condusă de Radu Chiorea este pe locul 5, poziție pe care are șanse metri să termine prima parte a sezonului. Duminică, la ultimul meci de acasă, AS Cosniciu a reușit o victorie importantă cu Ardealul Crișeni. Chiar dacă a întâlnit o codașă a clasamentului, AS Cosniciu a avut un meci dificil, mai ales că în minutul 23, unul dintre cei mai importanți jucători - Alex Czokos - s-a accidentat, iar în locul său a intrat Sorin Dregan. In multe momente, Ardealul Crișeni a dominat, însă fără ocazii clare. Șansele mai mari de gol le-a avut AS Cosniciu, prin Ioan Ardelean și Adrian Chirilă, dar la pauză s-a intrat cu un 0 - 0. Sub nota echilibrului s-a desfășurat și repriza secundă și partida părea că se îndreaptă spre o remiză. Insă, în minutul 77, AS Cosniciu a deschis scorul, prin Adrian Chirilă, după o aruncare de la margine, jucătorul gazdelor profitând de o greșeală a defensivei adverse. Gazdele au știut să conserve avantajul minim și au obținut 3 puncte prețioase, însă au mari probleme de lot pentru partida din ultima etapă cu Rapid Zimbor. “A fost un meci echilibrat, cu ocazii de ambele părți. Adversarii ne-au dominat, dar în repriza secundă am echilibrat jocul. Mă bucur că am marcat și toate punctele au rămas la Cosniciu. Avem o echipă bun și cred că putem spera la locul 4. Este un nivel destul de bun în Liga a IV-a, dar arbitrajul mai poate„ îmbunătățit”, ne-a declarat Adrian Chirilă. AS Cosniciu - Ardealul Crișeni 1 - 0 (0 - 0) A marcat: Adrian Chirilă (77) AS Cosnicia: Dom Opriș - Gabriel Olas, Alex Czokos (‘23 Sorin Dregan), Răzvan GaL Dom Popovici, Ioan Ardelean, Răzvan Chiș, Marius Bădăcean, Adrian Chirilă, Sergiu Popovici și Adrian Dregan. Rezervă: Boldizsár Alex. Delegat: Radu Chiorean Ardealul: Bogdan Baidoc - Flaviu Gâlgău (‘46 Tudor Brândea), Kürti Eduard, Cătălin Lazăr, Raul Irimeș, Cosmin Cozma, Cosmin Sabou, Kaszta Adrian (‘85 Ovidiu Bojan), Sorin Iacob (cpt.), Bogdan Pașka (78 Sergiu Ardelean) și Alexandru Pop. Rezerve: Ionuț Cârlean - Cătălin Tărțiu, Nicolae Micle și Rareș Iosif. Antrenor: Raul Stanciu Cartonaș roșu: Ovidiu Bojan (pe final) An arbitrat: la centru Adrian Iancán (Derșida); asistenți Dan Ladanyi și Gombos Krisztián (ambii din Zalău). Observator AJF: Vasile Olar (Șimien S.) Jucătorul meciului: ADRIAN CHIRILĂ