Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2021 (Anul 15, nr. 805-830)

2021-11-25 / nr. 825

Fotbal Liga a IV-a Ionuț Costinaș Locul 2 este ținta celor de la AS FC Chieșd în acest sezon, poziție pe care echipa antrenată de Flavius Seiche se regăsește la finalul turului. Locul secund a fost asigurat după ce în ultima etapă din acest an, AS FC Chieșd a câștigat într-o deplasare grea, la CS Barcău Nușfalău, tot o echipă cu pretenții la podium, însă, echipa antrenată de Adrian Damian a fost prinsă descoperită înaintea acestui joc și nu a putut conta pe câțiva jucători importanți. A fost însă în teren Adelin Neaga, care în acest an a jucat și în Liga a III-a cu Sportul Șimleu, dar cu toate acestea, CS Barcău nu a putut emite mari pretenții. Chieșdul a deschis scorul încă din minutul 8, când Moșincat a centrat de pe stânga, iar Emanuel Seran a marcat de la aproximativ 15 metri. Tot AS FC Chieșd a fost echipa periculoasă și după deschiderea scorului, iar Andrei Chiș și Petrică Lăcătuș au avut două șanse bune, însă de fiecare dată s-a opus portarul Mădălin Șandor. CS Barcău a avut primul șut pe poartă în minutul 38, prin Adelin Neaga, dar mingea a fost scoasă de sub bară de portarul Raul Chiș. Prima repriză s-a încheiat cu două șanse bune ale Chieșdului, prin Andrei Chiș, care a șutat pe lângă poartă și prin atacul purtat în superioritate de către Lăcătuș și Chiș, rămas însă fără efect. Repriza secundă a început perfect pentru vizitatori. La o centrare a lui Andrei Chiș, un fundaș a făcut henț în careu, iar arbitrul a arătat punctul cu var. Penalty-ul a fost transformat precis de către Moșincat iar din minutul 55 scorul era 0-2. Tabela putea lua proporții în minutul 75, la ocazia lui Andrei Chiș, însă din nou s-a opus Mădălin Șandor. Pe final de meci, CS Barcău a fost mai periiuloasă. Tonko Robert a avut un șut bun, dar mingea sa dus peste poartă, iar în minutul 90, tot fostul jucător din Liga a III-a a adus pericol la poarta Chieșdului, însă mingea a fost respinsă de portar. S-a terminat 0-2, iar AS FC Chieșd remeză pe locul 2, în timp ce CS Barcău mai poate prinde podiumul, deoarece mai are de jucat două restanțe cu Luceafărul Bălan și cu Someșul Someș-Odorhei. Leontin Chiș - primarul comunei Chieșd, sperăm la primul loc” “Am câștigat meritul la Nușfalău, iar echipa a făcut un meci foarte bum. Suntem pe locul 2, dar era loc și de mai bine, încă sperăm la prima poziție, chiar dacă este o diferență de 5 puncte. Rapid Jibou mai poate fi ajunsă Așa cum au făcut ei un egal la Someș-Odorhei se mai pot încurca în retur. Și să nu uităm că vor veni la Chieșd și sunt cuvins că noi vom câștiga acel meci. Păcat de punctele pe care le-am pierdut acasă în meciul cu AS Cosniciu, dar așa e în fotbal, se pot întâmpla multe. In retur lupta rămâne deschisă și sunt convins că echipa noastră va fi mult mai puternică”. chieșdul bate la Nușfalău și termină anul pe locul 2 într-o deplasare grea. AS FC Chieșd a reușit să câștige cu 2 - 0 pe terenul celor de la CS Barcău Nușfalău. Succesul obținut în ultima etapă a turului a făcut ca echipa antrenată de Flavius Seiche să termine anul pe locul secund, la 5 puncte în spatele liderului CS Barcău Nușfalău - AS Chieșd 0 - 2 (0 - 1) Au marcat: Emanuel Seran (‘8) și Ioan Moșincat (‘55-pen.) CS Barcău: Mădălin Șandor (cpt.) - Forizs Oliver, Olimpiu Ardelean (‘58 Toros Nándor), Boldizsár Attila, Ilyes Tamas, Alin Lazăr, Tonko Robert, Vlad Pop, Adelin Neaga, Mălin Sabou, Szabó Csaba. Rezervă: Raul Cristuțiu. Antrenor: Adrian Damian. Delegat: Ciprian Grecu FC Chieșd, Raul Chiș - Mihai Gui, Daniel Supuran, Ionuț Chiș, Emanuel Șeran, Andrei Chiș (‘88 Paul Herman), Bogdan Spin (‘62 Radu Pușcaș), Ioan Moșincat (‘76 Paul Pintea), Alin Gomboș, Ciprian Bărnuțiu și Petrică Lăcătuș (cpt.). Rezervă: Ioan Talpoș. Delegat: Gheorghe Temian. Antrenor: Flavius Seiche. Conducător: Leontin Chiș Au arbitrat: la centru Răzvan Lădar (Șimleu Silvaniei), asistenți Alexandru Turian și Andrei Morar (ambii din Zalău) Observator AJF: Zoltan Ardelean (Zalău) Jucătorul meciului: EMANUEL SERAN Ardealul Crișeni, revenire de marcă! Ionuț Costinaș Meci “nebun” în ultima etapă a turului, între Ardealul Crișeni și ACS Bănișor-Peceiu, cu șase goluri, dar și cu o răsturnare spectaculoasă de scor. Noupromovata a început mai bine jocul și în minutul 16 conducea cu 1-0 după reușita lui Cosmin Cuibuș. Oaspeții au fost din nou periculoși la poarta lui Bogdan Baiduc, iar înainte cu două minute de pauză, ACS Bănișor-Peceiu șia mărit avantajul după reușita lui Rareș Groza. Gruparea condusă de Medan Cazac și Cristian Jula avea 2 - 0 la pauză și victoria părea că nu mai poate fi scăpată, însă, Ardealul Crișeni a arătat o altă față în repriza secundă când a recuperat diferența de două goluri și în final a reușit să câștige cu 4 - 2. Sergiu Ardelean a marcat în primele secunde după reluare, ca în minutul 49 scorul să devină 2 - 2,după reușita lui Sorin Iacob. După acest început fulminant, jocul s-a mai echilibrat, însă pe final de meci, Ardealul Crișeni a fost la turație maximă. Eduard Kürti a adus bucuria la Crișeni prin golul marcat în minutul 79, când gazdele au preluat conducerea. Emoțiile au fost risipite în minutul 86, când Sorin Iacob a făcut “dubla” și a stabilit scorul final. Gruparea condusă de Călin Morar a câștigat cu 4 - 2 și a mai salvat ceva din acest tur pe care l-a încheiat cu 7 puncte acumulate în 10 jocuri. Tot același număr de puncte a strâns și ACS Bănișor-Peceiu, care se află la primul sezon în Liga a IV-a. _ “Am dominat și prima repriză, dar din păcate am primit două goluri și la pauză era 6 - 2. în repriza secunda, echipa a arătat determinare și o altă abordare și am reușit să revenim în meci. Ne bucurăm că am câștigat acest meci, dar locul din clasament nu reflectă valoarea lotului și condițiile pe care le oferă Primăria și Consiliul Local Crișeni Puteam avea un parcurs mult mai bun în tur fiindcă avem jucători cu experiență în echipă, dar din păcate nu am reușit ce ne-am propus”. Bogdan Baiduc - portarul de la Ardealul Crișeni Ardealul Crișeni - ACS Bănișor-Peceiu 4 - 2 (0 - 2) Au marcat: Sergiu Ardelean (‘46), Sorin Iacob (‘49 și 86) și Kürti Eduard (‘79), respectiv Cosmin Cuibuș (46) și Rareș Groze (‘43) Ardealul: Bogdan Baidoc - Flaviu Gâlgău, Flaviu Matoș, Kürti Eduard, Raul Irimeș, Cosmin Cozma, Cosmin Sabou, Cosmin Pașka, Sorin Iacob (cpt.), Adrian Kaszta și Nicolae Micle. Rezerve: Cătălin Târțiu, Sergiu Ardelean, Rareș Iosif, Ionuț Căilean și Tudor Brândea. Antrenor: Raul Stanciu. Conducător: Călin Morar Bănișor-Peceiu, Medan Cozaci- Ionuț Cozac, Răzvan Chiș, Cristian Onica, Dobrai Tibor, Cristian Jula (cpt.), Călin Pop, Rareș Groze, Ionuț Stoica, Sergiu Ardelean și Cosmin Cuibuș. Rezerve: Mario Tarba, Adrian Jula, Florin Botoșan, Paul Vedinaș, Parius Marușca, Raul Pleș, Alexandru Onica și Mihai Bolboacă. Delegat: Alex Chiș . Au arbitrat: la centru : Gabriel Bărjac (Zalău), asistenți Ștefan Bîrjac (Păușa) și Maria Mogoș (Zalău). Observator AJF: Cristian Oros (Zalău) Jucătorul meciului: SORIN IACOB _____ Victorie pentru AS Ip, după un meci tensionat Ionuț Costinaș AS Ip a terminat turul cu o victorie, reușind să câștige cu 5 - 2 partida de pe teren propriu cu Luceafărul Bălan. Oaspeții au fost însă în joc până în debutul reprizei secunde, când tabela a arătat 2 - 2 după reușita lui Vasile Vereș. Gazdele au revenit rapid la conducere, iar Raul Zmole a făcut 3-2 după doar două minute, ca mai apoi același jucător să facă diferența și până la final să mai înscrie alte trei goluri. S-a terminat 5-2, dar victoria celor de la Ip, maniera de arbitraj și cum s-a organizat acest joc au fost îndelung cotestate de către cei de la Luceafărul Bălan. Vicepreședintele Adrian Buda a postat un amplu mesaj pe rețelele de socializare în care șia arătat nemulțumirile. Conducătorul spune că partida de la Ip a fost întreruptă, după ce mai mulți spectatori au intrat pe teren, au amenințat, îmbrâncit și înjurat jucătorii Bălanului. “Meciul a fost întrerupt timp de 15 minute, în care au intrat în teren suporterii adverși și ne-au amenințat, îmbrâncit și înjurat jucătorii. Brigada de arbitri a pierdut meciul de sub control și deși au aratat cartonașe roșii gazdelor apoi au revenit asupra deciziilor lor. Era plin de îmbrânceli și spectatori intrați pe arena de joc. Cum de s-a permis accesul suporterilor în tribună când nicăieri în România nu este voie acum în pandemie. Domnilor de la AJF Sălaj pentru asta plătim atâtea taxe și tot ce ne cereți ca să ajungem să fim batjocoriți de arbitri și observatori”, a postat Adrian Buda. De cealaltă parte, conducătorul de la ASIB spune că toate aceste afirmații nu sunt adevărate. “Cei de la Bălan ne acuză că noi am jucat dur, însă ei în primele 10 minute ne-au rupt complet. Nu este nimic adevărat din ce spun cei de la Bălan. Nu au fost probleme, decât un coflict între doi jucători, care au fost sancționați de către arbitru. Am câștigat cu 5 - 2 și am fost echipa mai bună. Niciun suporter nu a intrat pe teren”, spune Nagy Mihai. AS Ip - Luceafărul Bălan 5 - 2 (2 - 1) Au marcat: Raul Zmole (T4,53,66 și 90) și Szabó Szabolcs (T5), respectiv Vasile Vereș (‘6 și 51) AS Ip: Razván Bențe - David Lupu, Lucian Maghiar, Gáspár Zsolt, Sebastian Gal, Szabó Szabolcs (‘87 Moda Attila), Raul Zmole, Ionuț Lontea, Cristian Sontea (‘82 Dănuț Dragoș), Paul Purcar și Fulop Mark (cpt). Rezerve: Emil Oltean, Ionuț Pop Gozman și Mihai Blidar. Delegat: Nagy Mihai Luceafărul: Vlad Bonțe (‘78 Roland Gurza) - David Oșan (‘46 Alex Nerțan), Răzvan Forna, Daniel Miron (cpt.), Vasile Vereș, Vasile Roman, Horațiu Vale (‘61 Marius Groza), Mihai Pocol (‘78 Cristian Lupoian), Alin Mierea (‘78 Alex Buda), Andrei Clepa și Andrei Petruș (‘33 Alex Miclea). Antrenor: Emil Ionaș. Delegat: Marius Radu Au arbitrat: la centru - Szabó Krisztina (Crișeni), asistenți Adrian Iancău (Derșida) și George Ladányi (Zalău). Observator AJF: Vasile (Mar (Șimleu S.) Jucătorul meciului: RAUL ZMOLE Joi, 25 noiembrie 2021 Liga a IV-a seniori CLASAMENT Etapa a XII-a are loc în martie 2022: Ardealul Crișeni - Rapid Zimbor AS Juniorii Ip AS Cosniciu Barcău Nușfalău - Luceafărul Bălan Venus Giurtelec - AS FC Chieșd ACS Bănișor Peceiu - Rapid Jibou Someșul Someș-Odorhei stă Restanțe din tur: Luceafărul Bălan - Barcău Nușfalău - duminică, ora 14.00 Barcău Nușfalău - Someșul Someș-Odorhei - în 05.12 Clasamentul golgheterilor: 1. Rapid Jibou 10 9 10 58 9 28 ’ TAS FC Chieșd.........*10*’*7**2 ’**’* 25*- lb* *23 3. Someșul S. Odorhei 9 540 33-11 19 4. CS Barcău Nușfalău 8 50 3 17- 12 15 5. AS Juniorii Ip 10 4 2 4 18 - 22 14 6. AS Cosnidiu 10 4 2 4 15-21 14 7. Rapid Zimbor 10 3 1 6 13 - 25 10 8. Luceafărul Bălan 9 2 3 4 10-26 9 9. Ardealul Crișeni 10 2 1 7 18 -28 7 10. ACS Bănișor-Peceiu 10 2 1 7 14-28 7 11. Venus Giurtelec 10 1 1 8 9-38 4 1. Mihai Bode (Rapid Jibou) 15 2. Gabriel Țiriac (Rapid Jibou) 14 3. Mihai Brîndușe (Someș Odorhei) 11 4. Florin Lăstraș (Rapid Zimbor) 5. Ciprian Pavel (Rapid Jibou) 6 Rapid Zimbor urcă pe locul 7 Ionuț Costinaș Rapid Zimbor a încheiat anul cu o victorie și a reușit un salt de două locuri în clasament. Nou-promovata a ajuns pe locul 7 după ce a câștigat cu AS Cosniciu, o echipă care a avut mari probleme de lot înaintea ultimului meci din tur. Chiar și așa, gruparea condusă de Radu Chiorean a mers încrezătoare la Zimbor și a sperat să scoată puncte. A fost aproape să obțină o remiză, în condițiile în care rezultatul de egalitate a persitat până în ultimul sfert de oră, însă, gazdele au jucat mai exact, au fost mai determinate, dar au avut și un lot superior. După o dominare clară, a venit și primul gol în minutul 74. La finalizare a fost juniorul Alin Neamțiu, care a împins mingea în plasă cu capul după ce portarul a respins mingea în față, în urma unui șut puternic a lui Săstraș. Gazdele au mai avut ocazii importante, iar până la urmă a venit și golul doi în minutul 89. După un atac purtat de Sorin Petrișor și Mihai Tilincă, acesta din urmă a trimis o pasă genială pentru Florin Lăstraș, care a driblat un fundaș, dar și portarul și a înscris în poarta goală pentru 2-0. Așa s-a și terminat partida, iar Rapid Zimbor termină turul de campionat cu 10 puncte și pentru moment se află pe locul 7. Nou-promovata va ști însă dacă iernează pe această poziție doar după disputarea restanței dintre Luceafărul Bălan și CS Barcău Nușfalău. “A fost o dominare totală a noastră, de la început și până la finalul meciului. Am avut multe ocazii dar din păcate nu am reușit să închiem în prima repriză. Și în repriza secundă am dominat și am meritat această victorie”, spune Liviu Ciuca, delegatul de la Rapid Zimbor. Rapid Zimbor - AS Cosniciu 2 - 0 (0 - 0) Au marcat: Alin Neamțiu (‘74) și Florin Săstraș (‘89) Rapid: Mihai Lung - Răzvan Cucerzan, Costel Merca, Mihai Butuza, Alin Gherman, Cristian Ungurușan, Sorin Petrișor (cpt.), Alin Neamțiu, Tudor Petrișor, Valentin Roșea și Florin Săstraș. Rezerve Adrian Popescu, Zoltan Arnold, Gabriel Oltean și Mihai Tilincă Delegat: Liviu Chica. Conducător: Gabriel Mureșan AS Cosnicm: Doni Opriș - Gabriel Mas, Silviu Crișan, Răzvan Gal, Adrian Chirlă, Adrian Dregan (cpL), Ioan Ardelean, Paul Șanta, Antonio Pop, Marius Bădăcean și Sergiu Popovici. Rezerve Florin Chiș, Rareș Pop, Paul Coman. Delegat: Radu Chiorean Au arbitrat: la centru - Raul Horvat (Zalai), asistenți Adrian Iancău (Derșida) și Răzvan Nicoraș (Ban). Observator AJF: Vasile Stance (Zalai) Jucătorul meciului: FLORIN LĂSTRAȘ.