Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2021 (Anul 15, nr. 805-830)

2021-12-08 / nr. 827

Unirea Mirșid - AS Creaca Jac 2 - 3 (1 - 2) Au marcat: Andrei Baboș (‘32) și Viorel Chende (‘72), respectiv Adrian Sabou (‘17 și 23) și George Marian (‘56) Unirea: Laurențiu Breje - Dănuț Pop, Marius Bereschi, Sergiu Săbădșag, Ionuț Pop, Marcel Mureșan, Sergiu Bereschi (cpt.), Vasile Iacob, Ciprian Stoica, Andrei Baboș și Alexandru Chiș. Rezerve: Sergiu Pop, Rareș Poptelecan, Florin Baboș, Vasile Herțe, Viorel Chende, Alin Chiș și Marius Cozma. Delegat: Cristian Fechete. Conducător: Călin Bereschi AS Creaca Jac: Samir Sabou Jr. Todoruț Sabou (cpt.), Robert Chiș, Vasile Cloșutean, Raul Zdroba, George Marian, Răzvan Faur, Adrian Sabou, Sergiu Brie, Cristian Marincaș și Andrei Pripon. Rezerve: Antonio Marian, Florin Câmpean, Antonio Achim, Flaviu Chiorean și Sergiu Pripon. Delegat: Samir Sabou Au arbitrat: la centru - Gabriel Bârjac (Zalău), asistenți Raul Onica (Zalău) și Adrian Lăcătuș (Jibou) Observator AJF: Dinu Moldovan (Jibou) Jucătorul meciului: ANDREI PRIPON Miercuri, 8 decembrie 2021 FOTBAL Liga a V-a seria est as Greaca Jac încheie anul cu o victorie la Mirșid Cristian Moldovan AS Creaca Jac este o precedentă la locul 1 fără doar și poate. Când toți jucătorii sunt apți, echipa lui Samir Sabou pare capabilă să învingă pe oricine. După eșecul cu Olimpia Rus, echipa din comuna Creaca s-a deplasat la Mirșid, echipă ce câștigase la Rus. Se anunța un meci de care pe care, dar AS Creaca fac fost echipa mai exactă în prima repriză, iar golgheterul Adrian Sabou a reușit dubla în doar două minute. Până la pauză, Andrei Baboș a redus din handicap, însă, la scurt timp de la reluare, la finalizare a apărut mijlocașul George Marian, care a refăcut avantajul echipei din loc la care strălucesc tinerii Todoruț Sabou, Robert Chiș și Andrei Pripon, de altfel, cel din urmă a fost și omul meciul, chiar dacă nu a reușit să înscrie. Deși are doar 16 ani, a jucat impecabil, ajutându-și echipa să câștige. De menționat că pe bancă la AS Creaca Jac s-a aflat și un jucător în vârstă de 14 ani - Antonio Achim. II Adrian Sabou , golgheter AS Creaca Jac și „Cei de la Mirșid au o echipă competitivă și a fost un meci frumos. Dar, a fost un meci pe care zic eu, l-am dominat de la un capăt la altul. A fost o victorie care a venit la fix, după eșecul cu cei de la Rus. Și atunci, au avut 2-0, am întors 3 - 2, însă în a doua repriză am intrat mai nehotărâți și se pare că asta a fost, însă, un meci pe cinste. S-a terminat turul și eu zic că am avut un parcurs bun, am terminat pe locul 2 și urmărim în continuare obiectivul: locul 7” Hattrik Rareș Hossu Fostul mijlocaș de la Benfica Ileanda are un sezon bun la Dumbrava Ciocmani. Experiența acumulată la nivelul Ligii a IV- a i-a fost benefică lui Rareș, jucătorul marcând pe bandă rulantă în Liga a V-a. Și în ultima etapă, jucătorul a reușit un hattrik, ajutându-și echipa să câștige disputa cu Năprădeana Năpradea. Sergiu Korozsi și Samuel Lingurar au semnat celelalte goluri al echipei din Ciomani, în timp ce Andrei Vlasim și Ionuț Isa au înscris pentru echipa oaspete. Grație acestui succes, Dumbrava urcă pe podium în Seria Est și rămâne în continuare în lupta pentru primul loc, obiectivul stabilit de conducerea echipei la începutul acestui sezon. Dumbrava Ciocmani - Năprădeana Năpradea 5 - 2 (3 - 1) Au marcat: Rareș Hossu (T5,20 și 27), Sergiu Korozsi (‘75) și Samuel Lingurar ('76), respectiv Andrei Vlasim (‘5) și Ionuț Isa (‘88) Dumbrava, Paul Micle - Ovidiu Toma, Antonio Cuibuș, Dorin Fechete, Octavian Ureche, Raul Lingurar, Sergiu Korozsi, Samuel Lingurar, Andrei Bălan, Ionuț Iacob și Rareș Hossu. Rezerve: Iuliu Lăcătuș și Andrei Teglaș. Delegat: Ovidiu Toma Năprădeanu, Traian Feder - Darius Porumb, Andrei Vlasim (cpt.), Radu Criste, Ionuț Isa, Sebastian Groza, Teo Bota, Cosmin Bota, Marius Donciu, Dan Botiș și Elisei Maior. Rezerve: Alin Criste, Bogdan Porumb, Sebastian Matyus, Cornel Donciu și Alex Criste. Delegat: Antonio Donciu Au arbitrat: la centru Ionuț Vasarhely (Zalău), asistenți Georgiana Lentea (Zalău) și Răzvan Lazăr (Tihău) Observator AJF: Leontin Moga (Zalău) Jucătorul meciului: RAREȘ HOSSU Agronova Dragu dă lovitura pe final la Băbeni Viitorul Băbeni - Agronova Dragu 2 - 4 (0 - 1) Au marcat: Molnár Zsigmond (‘78 și 82) respectiv Daniel Barro (‘28 și 90+4) și Stăncuța Varga (‘86 și 88) Viitorul: Lucian Petreuș - Ioan Mureșan, Cosmin Lăcătuș, Matei Magyar, Raul Costin, Ionuț Gârbovan, Paul Pop (cpt.), Darius Marincaș, Dan Gavra, Molnár Zsigmond și Gabriel Sas. Rezerve: Vlad Riza, Alex Brândușan, Adrian Petrișor și Dorel Vișan. Delegat: Ioan Brândușan Agronova, Daniel Varga - Stăicuța Varga (cpt.), Daniel Barro, Totoșel Varga, Romulus Lăcătuș, Samir Ciuciu, Silic Ciuciu, Zorro Ciuciu, Florin Miron, Patrițiu Varga, Natanael Varga. Rezerve: Alin Roșu și Marius Cristea. Delegat: Alice Miron Au arbitrat: la centru - Alin Lazăr (Zalău), asistenți Claudiu Coste (Surduc) și Paul Codre (Zalău). Observator AJF: Mihai Ghidali (Zalău) Jucătorul meciului. STĂNCUȚA VARGA Agronova Dragu este coșmarul echipelor din comuna Băbeni în acest tur. După ce a trecut de Dumbrava Ciocmani, echipa condusă de Florin Miron a reușit să se impună și pe terenul celor de la Viitorul Băbeni. Scorul a fost deschis de Daniel Barro, fiind singurul gol marcat în prima repriză; în partea secundă, Molnár Zsigmond a reușit o dublă și a întors rezultatul în favoarea echipei gazdă, cu 8 minute rămase din timpul regulamentar, iar băbănașii se pregăteau de sărbătoare, însă, golgheterul Stăicuța Varga a ieșit la rampă și a marcat două goluri în două minute, scorul final fiind stabilit de “motoreta” Daniel Barro, în prelungirile partidei Treznea câștigă cu 18 - 0! Meseșul Treznea a reușit scorul campionatului. Deși a avut probleme de lot, Someșul Gâlgău a făcut deplasarea la Treznea, însă, a fost doar un “sparring partener” pentru echipa gazdă. Meseșul nu a avut milă de adversară și a înscris gol după gol. S-a terminat 18 - 0, fiind cea mai mare diferență înregistrată în acest sezon. Denis Coș a fost autorul a cinci goluri, în timp ce Vlad Copceac și Ionuț Jurca au reușit hattrick-ul. După această victorie, Meseșul Treznea a urcat o poziție în clasament și a ajuns pe locul 7, trecând în fața celor de la Viitorul Băbeni. Meseșul Treznea - Someșul Gâlgău 18 - 0 (70) Au marcat: Denis Coș (T3, 35, 53, 69 și 83), Vlad Copceac (‘30, 78 și 86), Bogdan Tereu (‘33), Ionuț Jurca (‘38,43 și 79), Bogdan Bercean (‘40), Florin Brumar (‘67 și 81), Dan Petrean (‘70 și 88), Adrian Porumb (75) Meseșul: Rareș Pop - Daniel Nemeș, Bogdan Tereu, Florin Brumar (cpt.), Raul Moldovan, Denis Coș, Vlad Copceac, Răzvan Mesaroș, Bogdan Bercean, Ionuț Jurco și Adrian Porumb. Rezerve: Dan Markhoul , Florin Breban, Dinu Berar, Dan Petrean, Cătălin Curea, Răzvan Mureșan. Delegat: Adrian Sântămărean Someșul, Adrian Oros - Vasile Chira (cpt.), Alin Butuza, Robert Ciurar, Eduard Igna, Alex Viman, Rareș Oșan, Alex Boboș, Florin Federiga, Răzvan Gavriș și Alexandra Banias. Delegat: Alin Butuza Au arbitrat: la centru - Denis Fântână (Zalău), asistenți Gombos Krisztián (Zalău) și Peter Lehel (Zalău) Observator AJF: Emil Cozac (Zalău) Jucătorul meciului: DENIS COȘ Seria EST CLASAMENT 1. Olimpia Rus 12 9 12 63 - 14 28 2. AS Greaca Jac 13 8 14 51 - 25 25 3. Dumbrava Ciocmani 13 8 0 5 40 - 27 24 4. Agronova Dragu 13 8 0 5 37- 32 24 5. Unirea Mirșid 12 7 2 3 28 - 19 23 6. Unirea Sălățig 13 6 2 5 26 - 34 20 7. Meseșul Treznea 12 6 1 5 46- 26 19 8. Viitorul Băbeni 11 5 24 31 - 17 17 9. Năprădeana Năpradea 13 5 17 27- 37 16 10. ACS Tihău 12 4 3 5 27- 28 15 11. Cetatea Buciumi 12 4 2 6 31 - 46 14 12. Someșul Gâlgău 13 4 0 9 24- 68 12 13. Cetatea Almașu 12 3 2 7 19- 35 11 14. Recolta Agrij 11 01 10 11-53 1 Etapa a XIV-a din Seria Est se desfășoară în martie 2022: Someșul Gâlgău - AS Creaca Jac Unirea Mirșid - Unirea Sălățig Olimpia Rus - Agronova Dragu Viitorul Băbeni - Cetatea Buciumi Cetatea Almașu - Recolta Agri ACS Tihău - Năprădeana Năpradea Dumbrava Ciocmani - Meseșul Treznea ■—« Clasamentul golgheterilor » 1. Adalbert Pintea (Olimpia Rus) 29 2. Adrian Sabou (AS Creaca Jac) 16 Rareș Hossu (Dumbrava Ciocmani) 16 3. Vlad Lăcătuș (Meseșul Treznea) 15 Andrei Baboș (Unirea Mirșid) 15 4. Denis Boie (ACS Tihău) 12 Stăicuța Varga (Agronova Dragu) 12 Ploaie de goluri la Rus Deși părea un meci echilibrat, Olimpia a dominat de la un capăt la celălalt partida cu Unirea Sălățig. Până la pauză era deja 7-0 pentru gazde. Golgheterul Adalbert Pintea a fost la post și de această dată, reușind patru goluri.______________________________________ Olimpia Rus - Unirea Sălățig 9 - 0 (7 0) Au marcat: Livius Bora (‘9), lonuț Călăcean (T1 și 24), Adalbert Pintea (T3, 36, 40 și 90), lonuț Chira (‘30) și Florin Ursan (‘69) Olimpia: Ciprian Cobliș - Ionuț Chira, loan Rus, Rareș Bora, Marius Rînziș, Flaviu Pop, Liviu Bora, lonuț Mureșan, Adalbert Pintea (cpt.), Ionuț Călăcean și Andrei Ciurar. Rezerve: Daniel Varga, Sergiu Chira, Florin Ursan, Bogdan Pop, Vlăduț Maxim și Cristian Pintea. Delegat: Silviu Pop Unirea, Flaviu Mureșan - Darius Marchiș, Alin Ilieș, Szabó Zoltán, Ionuț Cucipan, Adrian Șandor, Nicușor Chiș (cpt.), Costel Bonț, Alin Oros, Marin Ardelean și Traian Sopco. Rezerve: Gabriel Drule, Ilyes Janos, Cătălin Cucipan, Trandafir Zoicaș și Lucian Olar. Delegat: Cătălin Cucipan Au arbitrat: la centru - Alin Lazăr (Zalău), asistenți Claudiu Coste (Surduc) și Paul Codre (Zalău) Observator AJF: Mihai Ghidali (Zalău) Jucătorul meciului: ADALBERT PINTEA Egal în bătălia Cetăților Cetatea Almașu și Cetatea Buciumi și-au dat întâlnire în această etapă, într-un meci care se anunța echilibrat, între două formații din subsolul clasamentului. Prima repriză a fost fără goluri, iar în a doua parte situația sa schimbat. Cosmin Șandor a deschis scorul pentru oaspeți, pentru ca Banciu Cosmin să egaleze câteva minute mai târziu. Șandor a reușit dubla în minutul 84, dar un minut mai târziu, Denis Varga a egalat din nou. Gură de aer proaspăt pentru Tihău Deși evoluțiile echipei din Tihău sunt departe de cele așteptate, formația condusă de Florin Mitrea continuă să fie o nucă tare, în special pe teren propriu. Când și Denis Boie este în formă, e greu să învigi ACS Tihău. în ultima etapă, Boie a reușit o dublă cu Recolta Agrij, dar până la pauză, Mihai Lustig a redus din handicap. înn partea secundă, Răzvan Jurje a refăcut diferențaa de două goluri de pe tabelă, însă echipa din Agrij nu a mai avut forța necesară pentru a forța victoria sau măcar un rezultat de egalitate. Chiar și cu această victorie, ACS Tihău rămâne în partea a doua a clasamentului, fiind totuși la nouă puncte de podium. De cealaltă parte, Recolta Agrij încă nu se regăsește în noua formulă și este în continuare “lanterna roșie” a campionatului. ACS Tihău - Recolta Agrij 3 - 2 (2 - 1) Au marcat: Denis Boie (‘11 și 23) și Răzvan Jurje (‘55), respectiv Mihai Lustig (‘31) și Zoltan Irimeș (‘82) ACS Tihău, Cristian Ciglenean - Florin Ilieș, Marius Luca, Cătălin Mureșan, Marius Săuca, Cătălin Crișan, Răzvan Solomonean, Marian Antal, Ferencz Szekely, Denis Boie (cpt.) și Sergiu Oros. Rezerve: Dan Morar - David Neje, Dorian Popovici, Răzvan Mitrea și Răzvan Jurje. Delegat: Florin Mitrea Recolta: Silviu Topliceanu - Abel Varga, Lucian Goia (cpt.), Mihai Lustig, Ieremia Lustig, Doru Creștin, Zoltan Irimeș, Andrei Indrieș, Alex Rezmireș, Raul Fărcaș și Sergiu Horvat. Rezerve: Raul Sălăgian, Gabriel Lăcătuș, Florin Rostaș și Florin Blaj. Delegat: Iulian Vlaicu Au arbitrat: la centru Gabriel Bârjac (Zalău), asistenți Raul Onica (Zalău) și Adrian Lăcătuș (Jibou) Observator AJF: loan Vincze (Jibou) Jucătorul meciului: DENIS BOIE Cetatea Almașu - Cetatea Buciumi 2 - 2 (0 - 0) Au marcat: Cosmin Banciu (‘67) și Denis Varga (‘85), respectiv Cosmin Șandor (‘49 și 84) Cetatea: Szekeres Lehel - Sáfár Tibor (cpt.), Cosmin Banciu, Raul Coșiu, Kovács Alexandra, Florin Banciu, Denis Varga, Beniamin Diaconu, Radu Tripon, Tamas Zoltán și Ionuț Mândric. Rezerve: Mircea Corda, Darko David și Rudolf Varga. Delegat: Iuhasz Dezideriu Cetatea B.: Sergiu Dalnoki - Cosmin Lemeni, Vasile Ghimbir, Natanael Ciupe, Darius Lucaciu, Marius Pop, Cosmin Șandor, Andrei Puie (cpt.), Cosmin Balmuș, Ionuț Puie și Ciprian Ciupe. Rezerve: Aurel Holhoș, Iuliu Miere. Delegat: Cosmin Feșteu Au arbitrat: la centru Alex Sabău, asistenți Sergiu Negrean și Kalausz Lehel (toți trei din Zalău) Observator AJF: Emil Cozac (Zalău) Jucătorul meciului: COSMIN ȘANDOR