Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2021 (Anul 15, nr. 805-830)

2021-12-08 / nr. 827

Stejarul Sag ■ Barcău Tusa 4 - 0 (2 - 0) Au marcat: Virgil Casap (‘9), Adrian Pop (‘33), Marcel Cuc (‘61) și David Țîrlea (74) Stejarul: Alexandru Porumb - Tudor Mare, Nicolae Bodea (cpt.), Mihăiță Oprea, Cătălin Țîrlea, Paul Bodea, Marcel Cuc, Marius Pake, Virgil Casap, Cosmin Țîrle și Adrian Pop. Rezerve: David Țîrlea, Răzvan Varga, Paul Gui, Mihai Borz, Vlad Maxim, Mircea Petricaș și Gabriel Bodea. Delegat: Gabriel Bodea AS Barcău, Cristian Abrudan Claudiu Pașcalău, Adrian Țîrle, Cosmin Oprea, Vlad Pașcalău, Sorin Opre, George Pușcaș, Cristian Coste, Claudiu Țolaș, Florin Oprea și Florin Costea Rezerve: Dan Oprea, Mihai Breje, Florin Oprea, Viorel Bojan și Nelu Breje. Delegat: Dan Florin Oprea Au arbitrat: la centru - Adrian Iancău (Derșida), asistenți - Flavius Seiche (Sânmihaiu Almașului) și Vig Erdei Zoltán (Zalău). Observator AJF: Vasile Stâncel (Zalău) Jucătorul meciului: MARIUS PALCE FOTBAL Liga a V-a Seria vest Miercuri, 8 decembrie 2021 stejarul sag, victorioasă în derby-ul comunal cu Tusa Cristian Moldovan Deși Inter Cizer pare că s-a desprins în fotoliul de lider, între locul 2 și locul 8 sunt doar cinci puncte diferență. Momentan, pe locul secundă se află AS Zăuan, în timp ce pe locul 8 a urcat Stejarul Sâg, formație ce în această etapă a reușit să câștige la scor duelul cu AS Barcău Tusa, meciul dintre cele două combatante fiind un adevărat derby, cele două formații fiind din aceași comună,încă din primele minute Stejarul a pus stăpânire pe joc, iar inevitabilul s-a produs în minutul 9, când Virgil Casap a deschis scorul. Până la finalul primei reprize, Adrian Pop și-a trecut și el numele pe lista marcatorilor, iar Stejarul termina repriza cu moral bun și încrezătoare că poate conserva rezultatul în partea secundă. Jocul de pase al echipei gazdă a funcționat perfect, iar la scurt timp de la reluare, tabela s-a modificat din nou. De această dată, la finalizare a apărut Marcel Cuc, cel care a marcat și a urcat scorul la 3 - 0. Finalul a fost unul mai încins, însă, echipa din Tula nu a reușit să se apropie periculos de poarta rivalei. Tot cei de la Stejarul aveau să fie cei care modifică tabela. Intrat după pauză, David Țîrlea a făcut o repriză bună și s-a aflat excelent la finalizare în minutul 74, reușind să mărească avantajul echipei sale. Cu cele trei puncte câștigate, Stejarul Sâg a ajuns la cota 22, și chiar dacă ocupă locul 8, este la doar 5 puncte de locul 2, ocupat în prezent de AS Zăuan. Astfel, Stejarul așteaptă cu încredere returul de campionat în care speră să nu mai aibă și problemele de lot cu care s-au confruntat în acest final de sezon. Pentru acest joc au lipsit și accidentații Cătălin Gui și Alin Chereji. “Ne-am facut meciul mai ușor datorita golului marcat încă din primele minute. Insă, terenul a fost unul destul de greu,fiind înghețat în prima repriză. Este bine că nu s-a accidentat nimeni. Ne bucurăm că am reușit să câștigăm, pentru că pe final de campionat ne-am confruntat și cu ceva probleme de lot. Este păcat că am pierdut la Ban, pentru că meritam să câștigăm, zic eu Dacă eram un pic mai constanți, poate că eram mai sus și în clasament. Dar, cel mai important este să fim sănătoși. ” Marius Pakce - jucător Stejarul Sâg lonuț Sabău, hattrik pentru Gloria Marin Gloria Marin se anunța o echipă cu pretenții în acest sezon, însă, evoluțiile echipei au fost oscilante, dar cu toate acestea, formația ce reprezintă comuna Crasna rămâne în continuare în lupta pentru un loc pe podium la finalul campionatului. Gloria Marin a încheiat turul de campionat cu o victorie la scor, pe terenul “lanternei roșii” din Borla. Ionuț Sabău s-a remarcat în acest joc, fiind autorul unui hattrik, însă și Paul Nerțan sau Pal Roland au făcut um meci bun, ambii reușind câte o dublă. Echipa din comuna Crasna încheie cu moral bun turul de campionat, în timp ce Venus Borla se află la cel mai slab sezon din ultimii ani. Venus Borla - Gloria Marin 2 8 (1 - 1) Au marcat: Deák Krisztián (‘4) și Barta Nándor (‘70), respectiv Ionuț Sabău (‘27,50 și 64), Balint Attila (‘54), Paul Nerțan (‘60 și 85) și Pal Roland (‘74 și 87) Venus: Ballai Zsigmond - Mátyás Levente, Gabriel Cighi, Pusok Ruben (cpt.), Barta Nándor, Bone Mate, Balint Imre, Răzvan Feher, Deak Krisztián, Cristian Șamșudan și Fodor Csaba. Rezerve: Balia Roland, Nagy Robert, Kovács Attila și Mate Levente. Delegat: Mate Gyula Gloria, Flaviu Biise (cpt.) Sebastian Lung, Silviu Oprea, Pal Roland, Sergiu Ardelean, Marius Baidoc, Ionuț Sabău, Răzvan Chirilă, Marius Irimie, Paul Nerțan și Balint Attila. Rezerve: Darius Șandor, Cristian Sabou și Crăciun Chirilă Delegat: Silviu Oprea Au arbitrat: la centru - Romulus Raț (Bădăcin), asistenți Ionuț Marincaș (Zalău) și Rareș Balotă (Bocșa). Observator AJF: Cristian Oros (Zalău) Jucătorul meciului: IONUȚ SABÂU Unirea Hereclean câștigă la Kemer Camăr Unirea Hereclean vrea Unirea se află pe locul 5, ca să revină la gloria de 25 de puncte acumulate, iar altădată, când reușea să în ultima etapă din acest an, câștige chiar Seria Vest în Unirea s-a impus pe terenul urmă cu câțiva ani. Chiar celor de la Kemer Camăr, dacă locul 1 pare de neatins Răzvan Ghile și Vlad în acest sezon, gruparea Orțan au semant golurile cu condusă de Florin care echipa din Hereclean a Mândruțiu încă are speranțe obținut a opta victorie pentru locul 2. Momentan, stagională. Kemer Camăr : Unirea Hereclean 0 - 2 (0 -1) Au marcat: Răzvan Ghile (‘16) și Vlad Orțan (‘58) Kemer Camăr: Mircea Tămaș - Romeo Horvat, Szabó Mark, Gabril Pușcaș (cpt.), Oláh Sándor, Kovács Roland, Bede Arnold, György Ervin, Budai Mark, Alexandru Duca și Janos Andrei. Rezerve: Gal Cristian, Kovács László, Kovács Zoltán, Csengetyus loan și Gal Robert. Antrenor: Liviu Feraru Unirea: Florin Sabou - Răzvan Ghil, Teodor Pojar, Ovidiu Șamșodan, Daniel Magdaș, Ionuț Șandor, Alexandru Barbu, Vlad Haș, Vlad Orțan (cpt.), Răzvan Savin și Florin Bărnuțiu. Rezerve: Florin Mândruțiu, Paul Ghiurco, Paul Pojar și Cosmin Sabău. Delegat: Lucian Șamșodan Au arbitrat: la centru - Flavius Seiche (Sânmihaiu Almașului), asistenți - Adrian Iancău (Derșida) și Vig Erdei Zoltán (Zalău) Observator AJF: Vasile Stâncel (Zalău) Jucătorul meciului: VLAD ORȚAN Spectacol la Ban Gloria Ban - Olimpic Gârceiu 9-1(41) Au marcat: Vlad Brândușan (T0, 28 și 51), Răzvan Nicoraș (‘23), Răzvan Matiș (‘25), Emanuel Gliguță (‘60,85 și 87) și Irinel Pușcaș (73), respectiv Flaviu Ilieș (‘32) Gloria: Denis Dărăban (cpt.) - Vlad But, Claudiu Ursu, Irinel Pușcaș, Loredan Bolba, Răzvan Nicoraș, Vlad Brândușan, Alexandru Galea, Dan Chiș, Sebastian Talo și Răzvan Matiș. Rezerve: Cătălin Bulgărean, Marin Gliguță, Viorel Lupuț, Emanuel Gliguță, Sergiu Moga și Claudiu Coste. Delegat: Răzvan Nicoraș Olimpic, Alex Pop - Sorin Ardelean, Sergiu Lung, Marius Cuibuș, Kiss Lehel (cpt.), Flaviu Ilieș, Alexandru Pojar, Mihai Varga, Viorel Mezei, Lorand Opriș și Răzvan Horvat Rezerve: Dan Mureșan, Nicolae Kulcsár, Daniel Șamșudan. Antrenor: Tudor Mureșan Au arbitrat: la centru - Răzvan Lădar (Șimleu Silvaniei), asistenți - Alex Sabău (Zalău) și Marius Suciu (Valcău de Jos) Observator AJF: Zoltan Ardelean (Zalău) Jucătorul meciului: EMANUEL GLIGUȚĂ Gloria Ban a trecut prin momente dificile în acest sezon, odată cu trecerea în neființă a lui Flore Lupuț, fost conducător al echipei. Jucătorii nu l-au uitat și îi păstrează memoria vie, astfel că fiecare victorie îi este dedicată lui Moșu’. în această etapă, Gloria Ban a reușit o victorie la scor în fața celor de la Olimpic Gârceiu, meci în care Emanuel Gliguță a reușit un hattrik. După meci, jucătorii de la Gloria Ban, alături de delegatul echipei din Gârceiu au fost la mormântul lui Flore Lupuț, p pentru a-i depune o coroană. Inter Cizer face scor la Horoatu Crasnei Inter Cizer pare că nu are Adrian Gheți sau Răzvan Sabou, adversar în acest sezon. Gruparea Când tot lotul este valid, condusă de Ioan Criste este în adversarele au puține șanse, continuare neînvinsă de la Chiar dacă la Horoatu Crasnei nu reînființare și pur și simplu care au fost toți. Inter Cizer tot nu a că zburdă prin Seria Vest, având avut probleme, astfel că a obținut și un lot care pot face invidioase și o victorie la pas pe terenul Voinței câteva echipe din Liga a IV-a, cu și s-a desprins în fotoliul de lider, jucători precum Viorel Ionașcu, Dan Olar și Francisco Nicolas au Răzvan Nicorici, Dan Olar, reușit câte o dublă fiecare. 4 ^J***» Seria VEST CLASAMENT Etapa a XIV-a din Seria Vest se desfășoară în martie 2022: Cetatea Valcău - Gloria Maria Venus Borla- Barcău Tusa Gloria Ban - Unirea Hereclean Kemer Camăr - Măgura Cehei Voința Derșida - Inter Cizer Voința Horoatu Crasnei - AS Zăuan Stejarul Sâg - Olimpic Gârceiu — Clasamentul golgheterilor — 1. Inter Cizer 13 11 2 O 60- 16 35 2. AS Zăuan 13 9 0 4 35 - 22 27 3. Voința Derșida 13 9 0 4 40-28 27 4. Măgura Cehei 13 8 14 38-23 25 5. Unirea Hereclean 13 8 14 31-18 25 6. Cetatea Valcău 13 7 24 37 - 13 23 7. Gloria Maria 13 7 15 47 - 28 22 8. Stejarul Sîg 13 7 15 34-23 22 9. Kemer Camăr 13 5 0 8 23-36 15 10. Gloria Ban 13 4 2 7 31 - 37 14 11. Voința Horoatu nr. 13 4 0 9 27-45 12 12. Barcău Tusa 13 3 2 8 19 -44 11 13. Olimpic Gîrceiu 12 10 11 11-59 3 14. Venus Borla 12 02 10 20 - 61 2 1. DAN OLAR (INTER CIZER) 17 2. Lukacs Csaba (AS Zăuan) 13 3. Demsen Iosif (Măgura Cehei) 12 4. Codruț Ardelean (Măgura Cehei) 11 5. Alin Chirilă (Gloria Marin) 10 Kallai Maradona (Cetatea Valcău) 10 AS Zăuan, învinsă și de Cetatea Valcău După scurt-circuitul cu Inter Cizer, AS Zăuan pare că nu se regăsește și pierde al doilea joc consecutiv. De această dată, formația pregătită de Marcel Moga a suferit un eșec și cu Cetatea Valcău. Meciul a fost unul destul de echilibrat și abia pe finalul partidei tabela a suferit modificări. Mirel Sârca a fost omul de trei puncte la Valcău. AS Zăuan - Cetatea Valcău 0 -1 (0 - 0) A marcat: Mirel Sârca (‘80) AS Zăuan: Eronim Hucea - Vasile Ciorba Jr., Kovács József (cpt), Alin Nemeș, Daniel Cadar, George Nemeș, Vasile Szekrényes, Lukacs Zoltán, Lukacs Csaba, Vasile Ciorba și Dănuț Pușcaș. Rezerve: Kovács Mark, Pantea Krisztián, Ivan Vereș, Boti Zsolt Blaga Sándor, Boti Ákos și Szilagyi Tamas. Delegat: Marcel Megu Cetatea, Kallai Iosif - Ionel Sârca, Alexandru Varga, Ovidiu Pop, Mălin Chiș, Paul Bodea, Gheorghe Lukacs, Vladuț Bodea (cpt), Kallai Maradona, Sergiu Sârca și Gabor Varga. Rezerve: Sebastian Ghilea, Paul Markus, Radu Boska, Mirel Sârca și Dumitru Moldovan. Delegat Călin Moroșan Au arbitrat: la centru - Romulus Raț (Bădăcin) asistenți Denis Fântână și Gombos Krisztián (ambii din Zalău). Observator AJF: Ixontin Moga (Zalău) Jucătorul meciului: MIREL SÂRCA Robert Niculăuț, decisiv pentru Voința Derșida Având o experiență vastă în spate la nivelul Ligii a IV- a, unde s-a remarcat ca și un bun marcator, Robert Niculăuț începe să revină la forma de altă dată și prinde din nou gustul golului. Chiar dacă a început mai greu la Derșida, Niculăuț începe să înscrie, iar la ultima partidă a fost decisiv pentru echipa sa, reușind o dublă. Cu cele două goluri marcate, Robert Niculăuț ajunge la cota 7, fiind golgheterul echipei, la egalitate cu Ionuț Terec. In ceea ce privește echipa, Voința Derșida a profitat de pasul greșit făcut de AS Zăuan, iar cele două formații sunt la egalitate de puncte pe locurile 3, respectiv 2. Voința Horoatu Crasnei - Inter Cizer 1 - 7 (0 - 3) Au marcat: Wilton Connor (‘63), respectiv Adrian Gheți (T8), Adrian Piscoi (‘29), Dan Olar ('27 și 70), Francisco Nicolas (‘73 și 86), Dorin Piscoi (‘80) Voința: Vlăduț Balog - Mihai Mândruț, Wilton Connor (cpL), Oliver Mândruț, Flaviu Țurcaș, Sergiu Ceho, Domokos Balasz, Teodor Gabor, Cristian Mureșan, Mihai Rus și Marius Rus. Rezerve: Cosmin Bonțea, Ionuț Huluban și Ionuț Maxim. Delegat: Marius Rus Inter: Rareș Nicoară - Răzvan Criste (cpt.), Adrian Bregea, Ștefan Nicoară, Adrian Gheți, Răzvan Nicorici, Francisco Nicolas, Dan Olar, Adrian Piscoi, Alexandru Sabou și David Gaidoș. Rezerve: Ionuț Spătărelu, Darius Lupuț, Raul Feșteu, Nicu Cristea, Dorin Piscoi, Dan Lucaciu și Ioan Criste. Delegat: Ioan Criste Au arbitrat: la centru - Răzvan Lădar (Șimleu Silvaniei), asistenți - Alex Sabău (Zalău) și Marius Sudit (Valcău de Jos) Observator AJF: Zoltan Ardelean (Zalău) Jucătorul meciului: CAN CLAR Voința Derșida - Măgura Cehei 3 -1 (2 -1) Au marcat: Robert Niculăuț (‘5 și 88) și Gorian Recian (‘31), respectiv Ionuț Sabău (TJ) Voința: Vasile Ardelean - Marius Mânzat, Alexandru Bologa, Ciprian Recian, Alexandru Iancău, Robert Niculăuț, Răzvan Gorgan, Paul Gorgan, Mihai Sabău (cpt ), Adrian Iancău și Lucian Solomonean. Rezerve: Alexandru Avram și Bogdan Saitoș. Delegat: Marius Gorgan Măgura, Eduard Vereș (cpt) - Romeo Gheți, Codruț Ardelean, Radu Pop, Sergiu Taloș, Dumitru Păcurar, Demsen Iosif, Paul Vereș, Radu Moldovan, Ionuț Sabău și Adrian Micloș. Rezerve: Ruben Rus, Cristian Pop, George Pop, Alexandru Pintea, Dorul Pop, Decebal Moldovan și Rafael Ardelean Delegat: Răzvan Pop Au arbitrat: la centru - Rareș Balota (Bocșa), asistenți Romulus Raț (Bădăcin) și Ionuț Marincaș (Zalău). Observator AJF: Cristian Oros (Zalău) ______________Jucitorul meciului: ROBERT NICULĂUȚ_____________