Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2022 (Anul 16, nr. 831-856)

2022-03-30 / nr. 843

Miercuri, 30 martie 2022 Volei Ionuț Costinaș Ritmul alert din grupa pentru locurile 5-8 a continuat săptămâna trecută când au fost programate două runde.SCM Zalău a jucat miercurea trecută la Titanii București, unde a înregistrat o nouă înfrângere dură. Zălăuanii au pierdut din nou cu 3 - 0, dar s-au revanșat în fața propriilor suporteri, sâmbătă, la partida cu Știința București. A fost o victorie cât se poate de clară, obținută în doar 60 de minute, timp în care voleibaliștii zălăuani și-au surclasat adversarul la toate capitolele. începutul de joc nu anunța acest lucru, deoarece Știința a condus la Zalău în debutul primului set. Oaspeții au fost la conducere și tabela a arătat 1 - 3, 4 - 6 și 6 - 7, dar a fost un “joc de paie”, până când SCM a preluat inițiativa și chiar s-a desprins la patru puncte. La 14 -10, antrenorul Științei a cerut time-out, însă jocul a curs doar într-o direcție. S-a făcut 19 - 12, când Știința a cerut din nou întreruperea jocului. De la 22 - 14, oaspeții au punctat de patru ori consecutiv, pe fondul unor greșeli ale zalăuanilor. Antrenorul Horacio Dileo și-a trezit la timp elevii, iar SCM a reușit următoarele 3 puncte și s-a impus cu 25 - 18. Setul doi a fost în totalitate al Zalăului. A condus cu 5 - 0 și într-un timp foarte scurt s-a desprins la 10 puncte, (14 - 4), în teren au intrat Baiu și Mărgineanu, dar și așa, formația zălăuană a păstrat avansul mare și a câștigat cu 25 -14. Setul trei a fost cel mai scurt și a durat doar 17 minute. SCM Zalău s-a desprins rapid în câștigătoarea, reușind să conducă la diferențe de 5, 7, chiar și 10 puncte, în final diferența a fost și mai mare, de 14 puncte. De la 21 -11, zălăuanii au punctat de patru ori la rând și au închis setul și meciul la 25 -11. Având în vedere că Olimpia Titanii a pierdut cu Explorări Baia Mare, SCM Zalău sa apropiat la 6 puncte de prima clasată din grupă. Șansele rămân însă în continuare mici la câștigarea grupei, deoarece până la final de sezon au mai rămas de disputat trei etape. Șanse reduse la locul 5. SCM Zalău, la 6 puncte de Olimpia Titanii SCM Zalău a avut o săptămână plină. A jucat la Titanii București unde a pierdut cu 3 - 0, iar sâmbătă, pe teren propriu a surclasat-o pe Știința București. Cu toate acestea formația zălăuană păstrează șanse reduse la câștigarea grupei Din nou față în față cu Baia Mare Formația zălăuană se reîntâlnește cu Explorări Baia Mare pentru a șasea oară în acest sezon. Confruntarea de miercuri este între două vecine de clasament și contează pentru returul grupei pentru locurile 5 - 8. SCM Zalău este favorită, dar în acest sezon a întâmpinat probleme la meciurile cu Explorări, de la Baia Mare Azi, ora 17.00, Sala Sporturilor “Lacăr Pană” din Baia Mare. Explorări Baia Mare - SCM Zalău Ionuț Costinaș Faza a II-a a campionatului din grupa pentru locurile 5-8 continuă cu meciuri din trei în trei zile. Miercuri după-amiază Federația Română de Volei a programat o nouă rundă, cea cu numărul patru, în care SCM Zalău va juca în deplasare cu Explorări Baia Mare. Confruntările dintre cele două grupări au fost foarte dese în acest sezon, astfel că întâlnirea de miercuri va fi a șasea din această stagiune. SCM Zalău are patru victorii în fața maramureșenilor, în timp ce Explorări a câștigat un singur joc, cel din returul sferturilor Cupei României. Acest rezultat a contat prea puțin, deoarece SCM Zalău s-a calificat la turneul final, însă, gruparea de sub Meseș a fost pusă în dificultate de echipa lui Marius Boțea, la meciul din turul de campionat al sezonului regulat, când maramureșenii au “furat” un punct Zalăului.La ultima întâlnire dintre cele două combatante, SCM Zalău a câștigat cu un categoric 3 - 0 pe teren propriu. S-a întâmplat în urmă cu 10 zile, la jocul din prima etapă a grupei. SCM Zalău și Explorări Baia Mare sunt vecine de clasament, formația zălăuană este pe cinci cu 40 de puncte, în timp ce Explorări Baia Mare ocupă locul 7 cu 35 de puncte. Cu o victorie, zăluanii pot fi siguri de locul 6, însă dacă vor veni cu toate cele 3 puncte de la Baia Mare, elevii lui Horaciu Dileo vor mai păstra șanse și la câștigarea grupei. Partida dintre Explorări Baia Mare și SCM Zalău se dispută miercuri, de la ora 17.00, în Sala “Lascăr Pană”. “Va fi un meci echilibrat și va trebui să jucăm foarte bine ca să obținem toate cele 3 puncte. La noi este o diferență mare între un meci acasă și un meci în deplasare. Am avut și în sezonul 1 trecut această problemă, doar cam atunci am avut probleme la primele trei clasate, pe când acum am avut probleme la multe echipe. I Abordăm aceste ultime jocuri din campionat pentru a rula lotul și a vedea jucătorii care își doresc să rămână în continuare la Zalău”, ne-a declarat Adrian Feber. volei - Grupa 5 - 8 Rezultatele din etapa a Il-a: Olimpia Titanii - SCM Zalău 3 - 0 (17,18, 25) Știința București - Explorări Baia Mare 0-3 (22, -22, 20) Rezultatele din etapa a III-a: SCM Zalău - Știința București 3-0(18, 14,11) Olimpia Titanii - Explorări Baia Mare 2 - 3 (15, -23, -21,23, -12) Etapa a IV-a se dispută azi, ora 17.00 după programul Știința București - Olimpia Titanii București Explorări Baia Mare - SCM Zalău mimmmm Clasament grupa 5 - 8 » 5. Olimpia Titanii 25 15 10 52:35 46 6. SCM Zalău 25 14 11 47:39 40 7. Explorări Baia Mare 25 11 14 45:51 35 8. Știința București 25 8 17 31:59 24 Campionatul intră în pauză După etapa a IV-a, meciurile din grupa pentru 5 - 8 se întrerup timp de două săptămâni. Competiția se va relua în 16 aprilie, pentru ultimele două runde După ce s-a jucat pe bandă rulantă, iar primele patru etape au fost programate din trei în trei zile, Divizia A1 intră într-o mică pauză. Cel puțin grupa pentru locurile 5 - 8, care se întrerupe timp de două săptămâni. După etapa a IV-a programată în 30 martie, campionatul intră în pauză până în data de 16 aprilie când se reia cu etapa a V-a din grupă. La reluarea campionatului, SCM Zalău va mai avea de jucat acasă cu Olimpia Titanii București, pe 16 aprilie, iar în deplasare la Știința București, pe 20 aprilie.