Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2022 (Anul 16, nr. 831-856)

2022-03-30 / nr. 843

Miercuri, 30 martie 2022 La Laiartra Patrik Boldu, dublu medaliat și la un turneu Tennis Europe categoria I Elevul lui Sergiu Carp a reușit să câștige turneul în proba de dublu, alături de David Cercel. în proba de simplu, Patrik a ajuns până în semifinalele competiției Cristian Moldovan După succesele de pe plan național, Patrik Boldur își propune să participe la cât mai multe turnee internaționale. A câștigat un Tennis Europe la dublu, în Ungaria, iar la finele săptămânii trecute și-a trecut în palmares încă un turneu, în Turcia. La începutul acestui an, Patrik a cucerit medalia de argint în Irlanda. După acea performanță, puștiul pregătit de Sergiu Carp a câștigat Circuitul Național de la București. La finele săptămânii trecute, Patrik Boldur a reușit un nou rezultat bun. Tenismanul sălăjean a participat la un Tennis Europe în Istanbul. A fost cel mai puternic turneu la care a participat, fiind de categoria I. Cu toate acestea, Patrik a avut o comportare foarte bună și a reușit să câștige proba de dublu, alături de David Cercel. Pe tabloul de simplu, puștiul minune al tenisului sălăjean a ajuns până în semifinale.La simplu, în primul tur, Boldur a trecut de turcul Efe Kara (6 - 6, 6 - 0), pentru ca în următorul tur să treacă de Denis Baskin (7-5,6- 0). In turul al treilea, elevul lui Sergiu Carp s-a impus cu tunisianul Youssef Labassi, de care a trecut cu 6 - 3,6 - 2. A ajuns în faza sferturilor de finală, unde Patrik a avut din nou o comportare foarte bună. Tenismanul sălăjean l- a întâlnit pe indianul Kiarash Sadeghizeidi, de care a trecut în două seturi, 6 - 3, 6 - 1, în semifinale, Boldur s-a duelat cu turcul Mehmet Toprak Erein, sportiv care în sferturi a trecut de David Cercel, partenerul de dublu al lui Patrik. Din păcate, și parcursul lui Patrik a fost oprit de sportivul din Turcia, însă, Boldur urcă din nou pe podium la un turneu Tennis Europe la simplu, după performanța din Irlanda.Dacă la simplu a ocupat locul 3, Patrik Boldur, alături de David Cercel au avut cea mai bună comportare pe tabloul de dublu. Cei doi au trecut în două seturi, în primul tur, de o pereche din Turcia; în faza următoare, Boldur și Cercel au trecut cu 6 - 0, 6 - 1 de o altă pereche din Turcia, care a beneficiat de primul tur liber; în sferturi, românii s-au duelat cu Kuzey Bayrak și Arman Dubreuil (Turcia-Franța), câștig de cauză având Boldur și Cercel, scor 6 - 0, 6 - 0, în semifinale, perechea șia continuat parcursul perfect și s-a impus și cu Darius Dorin - Iosif Volchak. în finală, Patrik Boldur și David Cercel au avut șansa să-și ia revanșa în fața lui Mehmet Erein, sportivul care i-a eliminat pe tabloul de simplu. Erei a făcut pereche cu un alt turc, Karem Gene, însă, românii au fost prea puternici pentru perechea turcă. Astfel, Boldur și Cercel s-au impus în trei seturi la Istanbul, în fața perechii din Turcia. Judoka Alex Bologa, medaliat cu AUR la o competiție în Egipt Sportiviul originar din Derșida a reușit să câștige patru meciuri în drumul său spre cea mai strălucitoare medalie, la competiția desfășurată în Alexandria Cristian Moldovan Alexandria, al doilea oraș ca mărime, după Cairo, a găzduit Egyptian Pyramids International Championships, la judo nevăzători. La această competiție, România a fost reprezentată de către Alexandru Bologa, judoka originar din Derșida, alături de antrenorul său, Gergely Tamaș. Pentru judoka sălăjean a fost a doua competiție din acest an, în luna februarie, Alex a participat la German Open, competiție la care a obținut medalia de aur. La aproximativ o lună distanță, judoka s-a aflat la startul competiției din Egipt, unde de asemenea, a reușit să câștige medalia de aur, în drumul către cea mai strălucitoare medalie, Alex Bologa a trecut de doi sportivi din Egipt, un sportiv din Franța și unul din Marea Britanie. Toate meciurile au fost câștigate cu ippon. P Egyptian Pyra Championshi -* 22-29 march 2022 Alexandria 1* luptătorul Sebastian Ghiran, medaliat cu argint la finala Campionatului Național Școlar Sportivul de la CSS Zalău a avut cea mai bună comportare din rândul sportivilor sălăjeni deplasați de Clubul Sportiv Școlar la competiția desfășurată la Reșița Cristian Moldovan Secția de lupte libere a fost cea mai prolifică de la CSS Zalău, în ultimii ani, sportivii de la această secție reușind să aducă cele mai multe medalii Clubului Sportiv Școlar. Și 2022 a început bine pentru luptători. Chiar dacă, poate, era loc și de mai bine, elevii lui Gheorghe Pane au avut o comportare bună, iar la final, Sebastian Ghiran a urcat pe podium, reușind să obțină medalia de argint. Ghiran s-a clasat pe locul 2 la categoria 110 kg, fiind singurul care a obținut medalie la finala Campionatului Național Școlar, din rândul sportivilor sălăjeni calificați. Nu mai puțin de șase sportivi au reușit să se califice în urma fazei zonale. Este vorba despre George Prodan (45 kg), Janos Chiorean (48 kg), Daniel Barna (51 kg), Sorin Ardelean (92 kg), Ionuț Podar (110 kg) și Sebastian Ghiran (110 kg). S-a remarcat și George Prodan, însă, sportivul este în primul an la cădeți, iar obiectivul său va fi la Cupa României U15 care va avea loc la mijlocul lunii aprilie. “A fost prima competiție oficială din acest an. Sperăm să ne menținem rezultatul și la Cupa României, îl felicităm pe Sebastian pentru rezultat și îi dorim succes și la competițiile următoare. Poate vine cu medalie și la finalul acestei săptămâni”, ne-a declarat Gheorghe Pane. La finalul acestei săptămâni, pentru luptătorii de la CSS Zalău urmează Cupa României la cădeți, la Târgu Mureș. Vor face deplasarea George Prodan (45 kg), Janos Chiorean (48 kg), Daniel Barna (51 kg), Marius Lucăcel (65 kg), Sorin Ardelean (92 kg), Ionuț Podar (110 kg) și Sebastian Ghiran (110 kg).