Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2022 (Anul 16, nr. 831-856)

2022-02-09 / nr. 836

Schimbare de destinație. Liviu Antal va juca în prima ligă din Ungaria Transferat în urmă cu trei săptămâni de FC Haladas Szombathely, o formație din liga secundă a Ungariei, Liviu Antal a ajuns în cele din urmă în prima ligă. Simleuanul a fost împrumutat de FC Haladas la ZTE FC Zalaegerszeg, ocupanta locului 6 în clasamentul primei ligi Ionuț Costina. După un an petrecut la UTA, Liviu Antal s-a despărțit de gruparea din Arad la început de an și a ales o destinație surprinzătoare. Fotbalistul s-a transferat la FC Haladas Szombathely, o grupare fruntașă din Liga a II-a a Ungariei, care se luptă la promovare. Liviu Antal nu a apucat să debuteze oficial la noua sa echipă, deoarece la începutul acestei săptămâni șimleuanul și-a schimbat destinația din Ungaria. Fostul golgheter din România și Lituania a a fost împrumutat de Haladas în prima ligă a Ungariei, la ZTE FC Zalaegerszeg. Liviu Antal a și fost prezentat la noua sa echipă și va avea ocazia să debuteze la ZTE FC Zalaegerszeg în etapa următoare, la meciul cu fruntașa Ferencváros. Echipa la care a ajuns șimleuanul se află pe locul 6 în clasament, cu 26 de puncte acumulate în 19 etape. ZTE FC Zalaegerszeg este la 12 puncte de Kisvarda, echipa de pe locul 3. In cariera sa, Liviu Antal a evoluat pentru Concordia Chiajna, FCM Târgu Mures, Oțelul Galati, FC Vaslui, Genclerbirligi, Beitar Ierusalim, Hapoel Tel Aviv, Pandurii, CFR Cluj, Zalgiris și UTA Arad. A fost golgheterul Ligii 1 din România, în 2015, la FC Vaslui, iar în 2018 a fost golghter și în prima ligă a Lituaniei. Șimleuanul are în palmares titlul câștigat în 2011 cu Oțelul Galați, dar și campionat câștigat în 2020, în Lituania, cu Zalgiris. La UTA Arad, Antal a jucat în 41 de meciuri în Liga 1 și a înscris 5 goluri. JOVO KLUBJA Trei juniori de la Viitorul Zalău, intr-un stagiu de pregătire la Dinamo București în baza colaborării dintre cele două cluburi care s-a făcut în vară, Antonio Pojar, Tudor Iov și Alexandru Varga de la grupa 2007 a clubului zălăuan se vor afla timp de 5 zile întrun stagiu de pregătire la București, la Complexul Dinamo, unde se vor antrena și vor avea ocazia să joace și în meciuri amicale pentru grupele de la Dinamo. Dacă vor avea prestații bune, cei trei sălăjeni au șanse mari să facă pasul la clubul din capitală Ionuț Costinaș în vară, chiar înainte de Cupa “Viitorul”, clubul zălăuan anunța într-o conferință de presă că a încheiat un parteneriat cu CS Dinamo București. La eveniment a fost prezent președintele de la CS Dinamo, dar și fosta glorie de la Dinamo, Dănuț Lupu. Unele voci ar fi spus că această colaborare s-a făcut doar de văzul lumii, însă parteneriatul dintre Viitorul Zalău și Dinamo reprezintă o oportunitate pentru tineri jucători de la Viitorul, de a ajunge la un club mare.Primii jucători care au intrat în atenția lui CS Dinamo sunt Antonio Pojar, Tudor Iov și Alexandru Varga, de la grupa de 2007. Ei vor avea ocazia să se pregătească timp de 5 zile la clubul din București, unde vor fi văzuți la treabă de antrenori din cadrul academiei.Cei trei juniori de la Viitorul vor fi folosiți și în meciuri amicale pentru grupele de la Dinamo, iar dacă vor avea prestații bune, au șanse mari să facă pasul la clubul din capitală, din vară, între CS Dinamo și Viitorul Zalău vor avea loc anual mai multe acțiuni de pregătire comună, iar antrenorii de la Viitorul vor putea participa la cursuri de specializare alături de antrenorii de la CS Dinamo.Zalăul, prin CS Viitorul a devenit al doilea centru regional a lui CS Dinamo, după ce clubul din București a mai încheiat un protocol tot anul trecut cu Dinamo Brașov. Fotbal Liga a IV-a Rapid Jibou transferă un portar care a fost în lotul lui SCM Zalău Campania de achiziții continuă la campioana Sălajului, care și-a asigurat serviciile lui Tudor Mare, portar care în perioada 2019 - 2021 a fost în lotul lui SCM Zalău. Este a patra achiziție pentru echipa antrenată de Florin Morar, după ce în această iarnă, la Jibou au mai venit Bogdan Cioca, Sebastian Duma și Flaviu Porumb Ionuț Costinaș Campanie puternică de transferuri la Rapid Jibou pentru a doua parte de campionat. Pentru a-și mări șansele de promovare în Liga a III-a, gruparea de pe Someș a apelat la jucători cu experiență care au jucat în Liga a III-a.După ce i-a transferat pe Bogdan Ciaca, Flaviu Porumb și Sebastian Duma, grupa de pe Someș și-a adus și un portar. Tudor Mare este noua achiziție a campioanei, un portar care timp de doi ani a fost în lotul lui SCM Zalău.Tudor Mare vine la Jibou, de la Stejarul Sîg, acolo unde a jucat în turul de campionat, atât în poartă, cât și pe teren. Venirea sa la Jibou va crea concurență pentru postul de portar, pe care Adrian Noțigan este titular incontestabil. “Am decis să mai aducem un portar pentru a fi o concurență pentru Adrian Noțigan. Aveam nevoie de încă un portar, din moment ce la unele meciuri am fost chiar cu rezervă pentru acest post. Mi se pare normal ca echipa campioană să aibă doi portari de valoare. Ne-am dorit să aducem un portar care să poată veni la toate meciurile, îl mai avem în lot și pe Ciprian Petran, care din cauza serviciului nu a putut veni la toate meciurile și antrenamentele. Suntem echipa de pe primu loc, care se bate la promovare și trebui să avem un lot cât mai bun”, ne-a declarat Flore Pop, directorul sportiv de la Rapid Jibou.Până în momentul de față, Rapid Jibou a transferat patru jucători, iar din lotul din tur a plecat doar unul singur, Răzvan Birta, care a ales să evolueze pentru Someșul Someș-Odorhei. Rapid Jibou va începe pregătirile în această săptămână pentru returul de campionat. Jibouanii se vor pregăti pe plan local și vor susține câteva jocuri amicale. Startul returului în Liga a IV-a se va da în data de 12 martie. Miercuri, 9 februarie 2022 Gabriel Vașvari, din nou pe teren într-un meci oficial după aproape 6 luni Fotbalistul zălăuan a depășit problemele medicale care le-a avut din vară, iar marți după-amiază a avut ocazia să joace din nou în Liga 1, după o pauză de aproape șase luni. Vașvari a intrat în ultimele minute la meciul dintre Sepsi și Gaz Metan Mediaș, câștigat de echipa sa cu scorul de 2 - 0 Ionuț Costinaș Gabriel Vașvari a fost un jucător constant, fie că a jucat la FC Botoșani, Poli Timișoara sau Sepsi, astfel că în fiecare sezon a bifat o medie de peste 30 meciuri în prima ligă, eșalon în care activează din 2013. Titular de drept și la începutul acestui sezon, fotbalistul zălăuan a avut ghinionul să se accidenteze în vară, iar din data de 15 august, de la partida Sepsi - FC Argeș, Vașvari nu a mai intrat pe teren la un meci oficial. Zălăuanul s-a confruntat cu probleme serioase și a fost pe la mai mulți medici pentru a aflat un diagnostic exact. Zălăuanul fost diagnosticat cu o pubalgie și a plecat tocmai în Portugalia, la medicul echipei FC Porto, însă problemele sale nu au fost rezolvate. Vașvari a cerut și alte păreri de la medici specialiști, însă unii i-au pus fel și fel de diagnosticuri și i-a fost recomandată chiar și o intervenție chirurgicală, pe motiv că ar avea hernie. Până la urmă, mijlocașul în vârstă de 35 de ani a depășit aceste momente grele, iar din ianuarie a început pregătirea normală: în primele trei etape din 2022, zălăuanul a prins lotul de 18, însă nu a fost introdus în teren la jocurile cu FC Botoșani, CSU Craiova și UTA. Revenirea sa pe gazon s-a produs marți după-amiază, în meciul dintre Sepsi și Gaz Metan Mediaș, din etapa a XXV-a. Zălăuanul a intrat în minutul 86 și a jucat primele minute după o lungă perioadă de absență. Echipa sa a câștigat cu 2 - 0 și încă mai speră la play-off înaintea ultimelor cinci etape din retur. A fost al șaselea meci din acest sezon de Liga 1 în care a jucat Gabriel Vașvari, în precedentele trei sezoane la Sepsi, zălăuanul a bifat peste 100 de partide și a reușit 16 goluri pentru echipa din Sf. Gheorghe. CLIO Group Transport Construction [<Dr/M/75/»7a«1 SC Transurbis SA punem orașul în mișcare . Transport în comun SC Transurbis SA își desfășoară activitatea în municipiul Zalău, având ca obiectiv principal de activitate transportul public urban de persoane cu mijloacele de transport din dotare • Publicitate SC Transurbis SA oferă servicii de publicitate prin închirierea unor suprafețe — spațiu publicitar pentru reclama exterioară și interioară pe mijloacele de transport ale societății 0260.617.790 0732.430.568