Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2022 (Anul 16, nr. 831-856)

2022-02-09 / nr. 836

Fotbal Liga a III-a Sportul Șimleu transferă de la Minaur Baia Mare. Fotbalistul a mai jucat și la SCM Zalău. Cu o săptămână înainte de terminarea perioadei de transferuri, Sportul Șimleu a reușit o achiziție importantă, iar sub comanda antrenorului Dacian Nastas a venit Mihai Cohan, care în tur a fost în lotul lui Minaur Baia Mare. Mihai Cohan a mai jucat și la SCM Zalău, în sezonul 2020 - 2021, când echipa a jucat în barajul pentru Liga a II a Ionuț Costina. Sportul Șimleu a pierdut mulți jucători importanți în această iarnă. In capul listei a fost Alex Negrea, care s-a transferat la AFC Hermannstadt, Claudiu Petruș care a ajuns la liderul seriei CAO Oradea sau Ismael Guțți, care a preferat să joace în ligile inferioare din Franța. Alexandru Petruș, Gabriel Caba și Marius Leitan au plecat și ei de la echipă, însă în această perioadă, conducerea lucrează să completeze lotul. Până la reunirea lotului, Alexandru Jula a fost singurul fotbalist transferat sub Măgură, care a mai jucat în Liga a III-a, la SCM Zalău. A doua achiziție a fost bifată zilele trecute. Este vorba tot de un jucător care a mai jucat la SCM Zalău, în sezonul 2020 - 2021, când echipa a ajuns până în finala barajului pentru Liga a II-a. Mihai Cohan s-a înțeles cu Sportul Șimleu și de săptămâna trecută se pregătește sub comanda antrenorului Dacian Nastas. în vârstă de 20 de ani, fundașul a fost la Minaur Baia Mare în turul de campionat, însă a prins minute puține la gruparea maramureșeană. Mihai Cohan și-a terminat junioratul la Universitatea Cluj. Este fost internațional U18, iar în cariera sa a mai jucat și la ACS FC Recea. Cohan a debutat deja la Sportul Șimleu, în amicalul de sâmbătă, cu Unirea Ungheni. Mihai Cohan a semnat cu Sportul Șimleu un contract până la final de sezon. “A venit să joace și să progreseze, la fel cum au facut-o și alți fotbaliști. Vine să lucreze cu un antrenor profesionist care săpună în circuit”, spune președintele Ioan Gurzău. “Ne trebuia neapărat un jucător pe partea stânga, fiindcă acolo am pierdut mai mulți jucători. Sunt convins că este jucătorul care poate să ne ajute, care își dorește să progreseze. Poate să joace și fundaș central, dar și fundaș stânga. A contat pentru noi și faptul că el a fost un sezon l a SCM Zalău unde a jucat I fundaș stânga. Din informațiile mele, s-a descurcat bine, îl cunosc de mai mult timp, pentru că la un moment dat a fost la Centrul de Excelență de la Deva. Cam aceștia sunt genul de jucători care pe noi ne interesează”, ne-a declarat Dacian Nastai. | Alex Negrea, de la Șimleu, la Hermannstadt “Este un pas important în cariera mea” Fotbalistul din Satu Mare a jucat în sezonul de toamnă pentru Sportul Șimleu, iar în această iarnă a prins un transfer în Liga a ll-a. Alex Negrea a semnat cu AFC Hermannstadt, echipă aflată pe locul 2 în Liga a Il-a, cu șanse mari de promovare în prima ligă Ionuț Costinaș Alex Negrea a făcut pasul în Liga a II-a, după doar un jumătate de sezon petrecut la Sportul Șimleu. Fotbalistul din Satu Mare a jucat în sezonul de toamnă sub comanda lui Dacian Nastas, iar în această iarnă s-a transferat la AFC Hermanstadt. Jucătorul a ajuns la echipa de pe locul secund din Liga a II-a, care are șanse mari de promovare în Liga I.“La noua mea echipă îmi propun să fiu un jucător important, îmi doresc să mă pregătesc foarte bine și să îmi ajut echipa să ne îndeplinim obiectivele. Consider că echipa merită un loc în Liga 1. Acest transfer este un pas important în cariera mea, pot spune că am bifat unul din obiectivele mele. Este șansa de a juca la un nivel înalt și doresc să îmi dovedesc calitățile și aptitudinile pe care le-am dobîndit. Am muncit mult și mă bucur că munca mi-a fost apreciată. Doresc să mă pregătesc cât mai bine și să fiu un pion important pentru echipa mea.Pot să spun cu certitudine că numai prin muncă multă și seriozitate ajungi să-ți îndeplinești țelurile”, ne-a declarat Alex Negrea. Jucătorul în vârstă de 23 de ani are o șansă mare să ajungă în Liga 1 cu AFC Hermannstadt, eșalon în care a mai bifat șapte meciuri la Chindia Târgoiște.Pentru Negrea, Sportul Șimleu a fost o rampă de lansare, având în vedere că după doar câteva luni a făcut pasul spre un eșalon superior. Asta datorită și antrenorului Dacian Nastas, cel care spunea despre Negrea că în maxim un an de zile poată să joace inclusiv în Liga 1. Cel care a intermediat transferul lui Alex Negrea la AFC Hermannstadt a fost impresarul Rareș Pop.Alex- Tudor Negrea este un fotbalist de picior stâng, care poate evolua pe toate posturile de pe banda stângă — fundaș, mijlocaș și „aripă” (winger). Alex are 23 de ani și se .Perioada de la Șimleu a fost o perioada de pregătire foarte buna alături de colegii mei, având și un antrenor foarte bun de la care am învățat multe și care si-a pus amprenta în pregătirea mea. Indiferent la ce nivel joci e nevoie de muncă și seriozitate. La Șimleu mi s-a dat șansa să am atâtea meciuri jucate prin care am dovedit că pot mai mult”, spune jucătorul, alătură echipei noastre din postura de jucător liber de contract. Acesta a bifat prezențe în toate cele 4 meciuri amicale disputate în acest an și a convins staff-ul FCH de calitățile pe care le are. Tânărul are 10 selecții în loturile naționale de juniori (România U18 și U19), iar în carieră a mai evoluat până acum pentru echipe ca FC Augsburg din Germania, țară în care Alex a locuit timp de 10 ani și s-a format ca fotbalist. Sportul Șimleu și Chindia Târgoviște (7 prezențe în Liga 1). Mult succes în tricoul FCH, Alex!”, este comunicatul emis de AFC Hermannstadt. Miercuri, 9 februarie 2022 Din Liga a V-a, pe lista marcatorilor de la Sportul Șimleu Sportul Șimleu a susținut sâmbătă al treilea amical al iernii, cu Unirea Ungheni. Formația șimleuană a pierdut cu 3-1, iar singurul gol l-a marcat fundașul Paul Pop, cel care în toamnă juca în Liga a V-a Sălaj, pentru Măgura Cehei Mihai Pop Sportul Șimleu și-a continuat seria jocurilor amicale, iar sâmbătă a susținut al treilea amical din această iarnă. Gruparea de sub Măgură s-a deplasat tot la Cluj-Napoca, unde la Baza Sportivă “Dan Anca” s-a duelat cu Unirea Ungheni, o fruntașă din Seria a IX- a. Formația antrenată de Dacian Nastas a pierdut cu 3 - 1, însă a făcut o primă repriză bună, în care a și deschis scorul. La finalizare a fost Paul Pop, un jucător care în toamnă juca în Liga a V-a, la Măgura Cehei. Până la pauză, Unirea Ungheni a întors scorul, iar în partea secundă, echipa din județul Mureș a mai înscris o dată și s-a impus cu 3 - 1, însă, în a doua repriză, Șimleul a trimis în teren doar jucători tineri pentru a-i vedea la lucru. “Pentru noi a fost un joc bun, mai ales că am întâlnit o echipă care joacă un fotbal foarte agresiv, disciplinat și care sta foarte bine în teren. Unirea Ungheni este o echipă echilibrată din punct de vedere al totului și nu degeaba este pe locul 3. Am rulat tot lotul fiindcă vrem să dam posibilitatea tuturor jucătorilor să se exprime în aceste meciuri”, ne-a declarat Dacian Nastas. Sportul Șimleu - Unirea Ungheni 1 - 3(1 -2) A marcat: Paul Pop Sportul: Paul Cosma - Pedro Roberto, Cătălin Pop, Paul Pop, Mihai Cohan, Ionuț Pașcu, George Pop, Vlad Lujerdean, Razvan Pop, Cătălin Vaida și Alei Jula. Au mai jucat: Valentino Tafa, Lukacs Marc, Andrei Jula, Emanuel Seran, Silviu Peter. Antrenor: Dacian Nastai Sâmbătă, amical la Satu Mare Patru săptămâni au mai rămas până la reluarea Ligii a III-a, iar Sportul Șimleu mai are timp să se pună la punct cu pregătirea. Va susține un joc de verficare și la final de săptămână, urmând ca sâmbătă, de la ora 12.00, să joace cu CSM Satu Mare.Meciul este programat pe terenul sintetic de la baza Dinamo “în această săptămână vom pune mai mult accentul pe pregătirea fizică, iar sâmbătă vom juca un nou amical cu CSM Satu Mare. Deja trebuie să ne cristalizăm lotul, pentru că săptămâna viitoare se încheie perioada de transferuri”, spune Dacian Nastai.