Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2022 (Anul 16, nr. 831-856)

2022-01-05 / nr. 831

Miercuri, 5 ianuarie 2022 Fotbal Liga a III-a SCM Zalău a stabilit data reunirii lotului Gruparea zălăuană va începe pregătirile pentru a doua parte de campionat în data de 17 ianuarie. Până atunci, conducerea lucrează și la alte achiziții pentru a întări lotul Ionuț Costinaș lotului pentru data de 17 ianuarie, când este Vacanța fotbaliștilor de la SCM Zalău deprogramat primul antrenament din 2022. Vor fi opt apropie de final, Raul Stanciu și colegii săi urmând săptămâni de pregătire până la primul meci oficial să revină la pregătire în mai puțin de două care este programat în data de 12 martie, când se săptămâni. Conducerea tehnică a fixat reunirea reia Liga a III-a, cu ultimele trei etape din retur. Șase jocuri amicale fixate până acum. SCM Zalău vrea să joace și cu echipe din Liga a II a în mare parte, perioada de pregătire a fost deja fixată până la data de 12 martie, când se reia Liga a III-a. SCM Zalău se va pregăti pe plan local, dar va merge și într-un cantonament la Băile Felix. Până la reluarea campionatului, gruparea de sub Meseș și-a fixat mai multe jocuri amicale. Până acum au fost stabilite meciuri de verificare cu CSM Satu Mare, Gloria Bistrița, Șoimii Lipcova, Progresul Șomcuta Mare și cu Metalurgistul Cugir. Cu CSM Satu Mare sunt programate două jocuri de pregătire, dar în această iarnă, formația zălăuană mai vrea să joace jocuri amicale și cu echipe din Liga a II-a. în acest sens, se poartă discuții cu echipele din zonă, Universitatea Cluj, respectiv Unirea Dej. Cantonament la Băile lelix în primele săptămâni de pregătire, SCM Zalău se va antrena pe plan local, urmând ca în luna februarie să efectueze un cantonament. Stagiul de pregătire a fost fixat pentru perioada 15 februarie - 25 februarie și va avea loc la Băile Felix, stațiune în care gruparea zălăuană s-a aflat în cantonament și anul trecut.“Ne reunim pe data de 17 ianuarie, iar în mare parte, perioada de pregătire fizică o vom face la Zalău, în data de 15 februarie vom pleca în cantonament la Băile Felix până în data de 25 februarie, pentru antrenamente tactice și jocuri amicale”, ne-a declarat antrenorul Dorin Toma. Dorin Toma, mulțumit de transferurile făcute de SCHI Zalău. “Jucătorii vor aduce un plus” Tehnicianul din Baia Mare vrea să formeze o echipă puternică la Zalău, astfel că a optat să transfere fotbaliști cu experiență, care au evoluat și în Liga a II-a. Antrenorul consideră că Florinel Pop, Alex Gudea, Adrian Micaș și Adrian Ștef vor aduce un plus la echipă, însă Dorin Toma mai vrea și alte achiziții importante Ionuț Costinaș SCM Zalău a mutat tare pe piața transferurilor. Prima dată a renunțat la fotbaliștii de care nu mai are nevoie în a doua parte de campionat și apoi a apelat la achiziții. Sub Meseș au venit până acum patru fotbaliști, dintre care trei sunt sălăjeni. Cu SCM Zalău au semnat Florinei Pop, Alexandru Gudea, Adrian Micaș, dar și atacantul Adrian Șter. Florinei Pop vine de la Unirea Ungheni, iar în Liga a III-a a mai jucat și la SCM Zalău, în timp ce ceilalți fotbaliști au evoluat inclusiv la nivelul ligii secunde. Dorin Toma vrea să formeze o echipă puternică la Zalău și sa declarat mulțumit de venirea celor patru jucători, tehnicianul fiind cel care și-a dat ultimul cuvânt pentru transferul lor. “Jucătorii pe care i-am transferat vor aduce un plus la echipă. Majoritatea au meciuri la Liga a II-a și sunt jucători cu experiență. Vrem să formăm o echipă puternică și în primul lucru la care ne-am gândit a fost să căutăm jucători sălăjeni, pe care să-i aducem acasă”, ne-a declarat Dorin Toma. Campania de transferuri continuă. SCM Zalău mai vrea să facă trei transferuri Din lotul cu care s-a început turul nu mai fac parte Radu Moisi, Răzvan Gorovei, Dănuț Cozma, Lorant Kis, Mihai Doroftei, Alex Șugar, Dan Berci, Sergiu Jurj, Alexandru Jula, Sergiu Negruț și Alexandru Nagy, în perioada noiembrie-decembrie, formația zălăuană s-a despărțit de 11 jucători, iar plecări mai pot apărea în zilele următoare. Până acum, SCM Zalău a bifat patru transferuri, însă campanaia de achiziții este departe de a fi terminată, iar formația zălăuană mai are nevoie de cel puțin trei jucători. Se caută un fundaș central, un mijlocaș, dar și un jucător tânăr care să se încadreze regulii “under” de la Liga a III-a. “Mai lucrăm la transferuri fiindcă vrem să avem un lot bun, dar și omogen. Mai avem nevoie de un fundaș central, de un mijlocaș, dar și un jucător under, unde suntem puțin descoperiți. Căutăm jucători cu experință. Au plecat 11 jucători și până acum au venit patru. Nu vom avea un lot la fel de numeros cum a fost în vară și vom aborda restul campionatului cu un lot de 22 - 23 de jucători”, spune Dorin Toma. Echipa formată de pe acum pentru sezonul următor. “Este prioritar pentru noi” în condițiile în care se află la 5 puncte de locul 4, când mai sunt de disputat doar trei etape din retur, SCM Zalău are șanse mici să mai prindă play-offul. De acest lucru sunt conștienți cei din conducere, dar și antrenorul, astfel că formația zălăuană își cam schimbă strategia din această iarnă și își va forma o echipă competitivă de pe acum, cu care să atace play-off-ul și locurile de baraj în sezonul următor. “Acest lucru este prioritar la noi. Important să câștigăm cele trei meciuri care au mai rămas din retur și vom vedea pe ce joc ne vom clasa. Din păcate nu suntem la mâna noastră și nu putem vorbi de play-off, fiindcă șansele sunt mici. Noi vom lupta pentru ele”. Dorin Toma - antrenor SCM Zalău Bătaie pe postul de portar. SCM Zalău abordează returul cu patru portari în lot! în condițiile în care l-a transferat pe Alexandru Gudea și îi mai are în lot pe Bogdan Miron, Andrei Pop și pe tânărul Leo Mureșan, concurenața pentru postul de titular în poarta lui SCM Zalău va fi una extrem de mare Ionuț Costinaș SCM Zalău va aborda returul cu patru portari în lot, după ce în această iarnă a fost transferat și Alexandru Gudea de la Minaur Baia Mare. în lotul formației zălăuane vor rămâne în continuare Bogdan Miron, Andrei Pop, dar și tânărul Leo Mureșan, astfel că pentru postul de titular va fi o adevărată concurență. Cel mai probabil, Leo Mureșan va apăra doar la juniorii republicani, însă se va pregăti cu echipa mare, iar dintre Bogdan Miron, Andrei Pop și Alexandru Gudea va apăra cel mai în formă. Bogdan Miron este și antrenor cu portarii la SCM Zalău, fiind cel mai experiementat goalkeeper din lot, el având contract cu SCM până la final de sezon. Tot patru portari au fost în lot și în prima parte a campionatului, însă cei care au apărat mai mult au fost Bogdan Miron și Andrei Pop, în timp ce Leo Mureșan și Alex Șugar au apărat mai mult la grupele de juniori republicani. Ambii au debutat în toamnă și în Liga a III-a. Pentru a doua parte de campionat, Alex Șugar a fost împrumutat la Olimpia Satu Mare, în Liga a IV-a.